Sposób n słabe ogrzenia w mk2 i innych vw ;]

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn lut 15, 2010 20:10

Cięgna przy nagrzewnicy widać po schyleniu się najlepiej od strony pasażera, przy grodzi silnika tuż nad tunelem (mogą być zasłonięte taką czarną gąbką) - są tam dwie dźwigienki, od sterowania ciepło-zimno i od nawiewu na szybę albo przez kratki na ryj - sprawdź czy się nie połamały mocowania cięgien.



Awatar użytkownika
jaro90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 599
Rejestracja: śr lut 18, 2009 21:58
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: jaro90 » pn cze 14, 2010 11:16

Mi to pomogło tyle że ja okleiłem kawałkiem wykładziny :grin:


viewtopic.php?f=87&t=464274&p=5591825#p5591825" onclick="window.open(this.href);return false; FIRE&ICE
viewtopic.php?t=291699" onclick="window.open(this.href);return false; GTI <sprzedany>

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Post autor: Johnatan » pn cze 14, 2010 21:34

Jeśli wam to pomoże, ja w golfie miałem pozakładane jakieś zawory przed wejściem do kokpitu, jeden zawór zwrotny jest plastikowy a jeden alu. alu jest na tłoczenie a plastik na powrót, te dwa zawory zwrotne sa ze soba połączone wężykiem, paru ludzi zapytało mi sie po co mi to? przecież oni mają bezpośrednio.. z ciekawości popytałem mechaników i odpowiedzieli mi że mógłbyć problem z grzaniem lub zapowietrzaniem a auto grzeje mie świetnie 70stopni na wylocie z kratki na 2 biegu, Pozdrawiam


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Zatox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 322
Rejestracja: wt lis 17, 2009 14:39
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Post autor: Zatox » pn cze 14, 2010 22:25

Johnatan, też miałem takie coś ale to wywaliłem, podłączyłem bezpośrednio i lepiej grzeje.

Dziś wymieniłem całe 2 tunele ten z klapkami (bo ciepło/zimno się nie przesówało kiedyś niechcący połamałem jeden bolec i miałem ustawione tylko na ciepłe) i od wentylatora. Pierwsze co zrobiłem to wymyłem to wszystko płynem i wodą, wywaliłem gąbki z błaszek jeszcze raz wymyłem i tym sposobem co kiedyś zakleiłem je z obu stron mocną taśmą taką z nitkami niewiem jak to sie nazywa wszystko jest szczelnie zrobione i napewno wytrzyma. Wiadomo wcześniej trzeba bylo spuścić płyn chłodniczy, odczepić przewody i to wszystko poodkręcać i wyjąć. Jest przy tym troche roboty...


viewtopic.php?f=109&t=487008
VW Passat B5 3B byZATOX
AFN+, 141 KM 330 Nm,-30, Royal Green Mica, CA
Alpine CDA 117ri u-Dimension RM-V41 Morel Tempo 6 RE 10S4

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 178 gości