Nie odpala 2h 1.8

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

LuckyJoe
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt maja 29, 2009 08:14
Lokalizacja: Wrocław

Nie odpala 2h 1.8

Post autor: LuckyJoe » sob cze 12, 2010 22:32

Czesc,

Moze kto poradzi: mk1 silnik 2h 1.8, cabrio

Po dlugim zimowym postoju mam takie objawy:

Na zimnym , badz lekko cieplym silniki bardzo czesto silinik nie zapala.
Kreci rozrusznikiem, slysze ze probuje wystartowac i nic.
Jak juz jednak wystartuje, na poczatku troche dlawi obroty przy ruszaniu a po dwoch kilometrach juz jest wszytsko ok - dziala rowno. Wszystkie kontrolki dzialaja.

Przeczyscilem silniczek krokowy, wymienilem kopulke, wymienilem filtr paliwa oraz swiece.

Dodatkowo jak odpali to ciagle miga na czerwono , choc nie zawsze, kontrolka temperatury (na srodku)

Czy za start moze byc odpowiedzialny czujnik temperatury oleju (taki niebieski) jak na zjdeciu ponizej :

Jesli go odlacze to moze to pomoc przy starcie ?

Dzieki, Obrazek
Ostatnio zmieniony sob cze 12, 2010 22:34 przez LuckyJoe, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » ndz cze 13, 2010 01:34

Czujnik, który zaznaczyłeś to jest czujnik ciśnienia oleju. Z kolei drugi czujnik widoczny na zdjęciu to właśnie czujnik temperatury oleju. Oba czujniki nie mają nic wspólnego ze sterowaniem pracą silnika, służą jedynie do obsługi MFA i kontrolki ciśnienia oleju w liczniku. A co jest przyczyną problemów z odpalaniem - nie mam pojęcia - może kopułka, palec albo przewody zapłonowe... Jest jeszcze czujnik tempeartury silnika - może on jest winien - niebieski na króćcu z przodu silnika.



LuckyJoe
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt maja 29, 2009 08:14
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: LuckyJoe » ndz cze 13, 2010 09:36

Czujnik temperatury silnika to ten niebieski ? :

Obrazek



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » ndz cze 13, 2010 11:49

Tak, to jest ten.



LuckyJoe
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt maja 29, 2009 08:14
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: LuckyJoe » ndz cze 13, 2010 12:34

Dziekuje bardzo za naprowadzenie.

To byl wlasnie niebieski czujnik. Podobnie jest napisane na stronie http://www.cabby-info.com/Fuel_System.htm - za start czesto odpowiada ten czujnik.

Odlaczylem czujnik, troche pokrecil i zapalil.
Pojezdzilem z 20 min, pozniej godzine odczekalem a nastepnie znowu probowalem odpalic na podpietym czujniku i to same objawy - znowu odpialem, zapalil, nisko zszedl na obrotach, trzesac calym samochodem, podlaczylem czujnik i obroty wrocily do normy.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » ndz cze 13, 2010 17:52

Ten czujnik można sprawdzić - poszukaj na forum, gdzieś to powinno być, jak się go sprawdza. Poza tym wiele golfów mkII ma taki sam czujnik, wiec można podmienić jakby co.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 86 gości