Vw Golf IV - 1.4 Benzyna + gaz

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

arendil
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob cze 12, 2010 11:44
Lokalizacja: Katowice

Vw Golf IV - 1.4 Benzyna + gaz

Post autor: arendil » sob cze 12, 2010 11:46

witam wszystkich,

mam problem z moim Golfem IV 1,4benzyna z gazem.

Objawy:
Kiedy auto po odpaleniu jedzie jakieś 5 minut i się rozgrzeje to nagle spadają obroty z 3tys do 1tys na dosłownie 1 s i wraca do normy. Po chwili sytuacja się powtarza. Po kolejnym razie obroty spadają do 0, auto jeszcze chwile jedzie i po chwili gaśnie. Zapala się kontrolka oleju i informacja OELDRUCK MOTOR AUS - sprawdź ciśnienie oleju.
Kiedy ponownie odpalę auto wszystko jest ok przez chwile i sytuacja się powtarza.
Sytuacja dzieje się zarówno na gazie jak i benzynie.

Działania:
Auto stoi już z 5 dni u mechanika... Wymienił na początku czujnik oleju ale to nie pomogło. Generalnie miałem problemy żeby się nim dogadać. Teraz coś mi wspominał że coś tam nie styka przy tablicy rozdzielczej czy licznikach i trzeba poszukać innej. Mnie się diagnoza nie podoba ale jestem laikiem...

Potrzebuje pomocy, co to może być za usterka.
pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.



greg

Post autor: greg » sob cze 12, 2010 11:50

arendil pisze:Wymienił na początku czujnik oleju ale to nie pomogło.
a możesz powiedzieć czemu wymienił czujnik oleju? niech ten mechnik obejrzy cewkę - bo wygląda to na przegrzewanie się cewki a w następstwie robi się szczelina i następuje przebicie - przynajmniej wynika to z twojego opisu
arendil pisze:po odpaleniu jedzie jakieś 5 minut i się rozgrzeje to nagle spadają obroty z 3tys do 1tys na dosłownie 1 s


[ Dodano: Sob Cze 12, 2010 11:50 am ]
arendil pisze:Teraz coś mi wspominał że coś tam nie styka przy tablicy rozdzielczej czy licznikach i trzeba poszukać innej.
niech on nie rusza licznika jak nie wie co się dzieje



arendil
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob cze 12, 2010 11:44
Lokalizacja: Katowice

Post autor: arendil » sob cze 12, 2010 11:55

Cewka niedawno była wymieniana bo miała przebicia. Podobnie kable wysokiego napięcia i świece. Cewka wprawdzie używana ale w dobrym stanie.
Czujnik wymienił bo pewnie myślał że to takie proste będzie.



greg

Post autor: greg » sob cze 12, 2010 12:02

arendil pisze:Podobnie kable wysokiego napięcia i świece.
co -niby kable wysokiego niby się przegrzewają?



arendil
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob cze 12, 2010 11:44
Lokalizacja: Katowice

Post autor: arendil » sob cze 12, 2010 12:07

Nie wiem czy się przegrzewają ale wymieniłem je razem ze świecami. Przy gazie podobno jest to wskazane. A do tego biła iskra spod kabli.



greg

Post autor: greg » sob cze 12, 2010 12:33

arendil, a jedno pytani e- VAG coś wykazał?



arendil
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob cze 12, 2010 11:44
Lokalizacja: Katowice

Post autor: arendil » ndz cze 13, 2010 00:55

Jeszcze nie wiem co z Vagiem. Proszę o opinie...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 179 gości