mk1 Jaki plyn hamulcowy?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
mk1 Jaki plyn hamulcowy?
Witam,
Jak w temacie. Musze uzupelnic plyn hamulcowy w swojej maszynie i nie wiem jaki plyn kupic. Slyszalem ze sa ponoc dwa? Zielony i niebieski? Ktory bedzie optymalny?
Jak w temacie. Musze uzupelnic plyn hamulcowy w swojej maszynie i nie wiem jaki plyn kupic. Slyszalem ze sa ponoc dwa? Zielony i niebieski? Ktory bedzie optymalny?
atri pisze: Musze uzupelnic plyn hamulcowy w swojej maszynie i nie wiem jaki plyn kupic. Slyszalem ze sa ponoc dwa? Zielony i niebieski? Ktory bedzie optymalny?
Najbezpieczniej będzie jeśli wymienisz cały płyn. Po1.-niepowinno się mieszać płnów. Po2. Płyn powinno się wymieniać co dwa lata.Jest higroskopijny i jeśli ma już dużo wody to może się dość łatwo zagotować, a wtedy hamowania prawie brak. Kup DOT4 , wymień i odpowietrz hamulce.
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Dokładnie nic nie uzupełniaj tylko wymień cały. Ja też chciałem dolać... ale jak po wymianie zobaczyłem co miałem w układzie to się zacząłem zastanawiać czy to płyn hamulcowy jest... Lej DOT4
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
każde koło musisz odpowietrzyć, a zaczyna się od najdalszego miejsca od pompy.To będzie prawy tył, lewy tył, prawy przód, lewy przód.Nie zapomnij o do;ewaniu płynu do zbiorniczka w czasie odpowietrzania.atri pisze:To jeszcze mam pytanie. Kiedy juz wleje nowy plyn to odpowietrzac kazde kolo oddzielnie czy wszystkie naraz?
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Wszystko fajnie, ale jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś to taka mała rada... Wyciągnij ze zbiorniczka tyle płynu ile się da i zalej nowy i dopiero do roboty, unikniesz przez to problemów jakie mogą się pojawić. Ja tak zrobiłem. Jak spuścisz cały płyn i zalejesz nowy to może być problem z odpowietrzeniem układu. A jeśli już zrobiłeś i jest ok to jednym słowem miałeś szczęście...
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
a najlepszy bedzie klucz do rurek , oczko ale naciecie ma takie , niedroga sprawa ale pomocna . ja nie wiem czy tam czasem nie jest nawet 7 ale dawno zapomnialem o moich hamulcah i sie poddalem.Mialem taki problem ze po odpowietrzeniu przez dwa dni byl taki hamulec ze oczy mi wypadaly a pozniej zaczal lapac nizej i miekki jest , nie mowie ze zle hamuje ale przydałoby sie zeby wczesniej lapal. nie wiem czym to jest spowodowane ?? pompe wymienilem i nic. dwa dni ok a pozniej znowu lipa. jakies macie rady?
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 160 gości