Witam,
W moim golfie pomału kończy się alternator (słabe ładowanie i łożyska zaczynają wyć). Mam drugi w domu, który chcę regenerować i wymienić w aucie. Ten w domu rożni się jednak różni się od tego zamontowanego złączem.
Złącze tego zamontowanego:
Złącze tego do regeneracji:
Da rade coś z tym zrobić?
Druga sprawa to numery tego nowego:
049 903 025
0 120 489 228 - tutaj ostatnia cyfra ciężko widoczna (zatarte)
Prąd i napięcie ładowania są zatarte.
Producent BOSCH
Czy mogę prosić kogoś aby sprawdził z jakiego modelu jest ten alternator (otwory na śruby są takie same -> uda się go przykręcić)
Mogę go zastosować do mojego PFa???
Naklejka na zamontowanym alternatorze jest zatarta -> zrobiła się cała srebrna i nic nie jestem w stanie z niej odczytać.
Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
Pozdrawiam
Piotr
Alternator do PFa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
To alternator Bosch K1 049 903 025 14V/55A, z wielu VW; jeśli sprawny - zakładać.
Dwa duże konektory to zacisk B+, łączymy oba do grubego przewodu dochodzącego dotychczas do śruby M8. Mały konektorek to D+ i idzie do niebieskiego czyli śrubki M5.
W starym można wymienić łożyska i regulator, ale możliwe też uszkodzenie mostka prostowniczego, i w tym momencie naprawa staje się nieopłacalna.
Dwa duże konektory to zacisk B+, łączymy oba do grubego przewodu dochodzącego dotychczas do śruby M8. Mały konektorek to D+ i idzie do niebieskiego czyli śrubki M5.
W starym można wymienić łożyska i regulator, ale możliwe też uszkodzenie mostka prostowniczego, i w tym momencie naprawa staje się nieopłacalna.
Ostatnio zmieniony pt cze 11, 2010 23:58 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 79 gości