Walnięty dwumas.. i coś z elektryką.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ughost
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob lut 27, 2010 01:09
Lokalizacja: Warszawa / Dachnów

Walnięty dwumas.. i coś z elektryką.

Post autor: ughost » pn cze 07, 2010 15:09

Cześć,
to mój drugi topic na tym forum.. i niestety drugi z koszmarnymi problemami. :(

Niedawno jadąc w trasę przy wyjeździe z Wa-wy zacząłem czuć dziwne szarpanie, wygląda to mniej więcej tak: najlepiej czuć to jadąc na 4-5 biegu z górki. Wszystko idzie gładko, silnik pracuje ok, ale podczas samego zjazdu w momencie dojeżdżania do miejsca gdzie przestaje mnie ciągnąć grawitacja a zaczyna silnik czuję szarpnięcie (i czasami metaliczny stuk). Domyślam się że albo coś jest naderwane - albo to wina sprzęgła.
To dziwne, bo zaczęło się nagle ale nie narasta.

Druga sprawa:
coś mi nie pasuje w elektryce samochodu. Czasem autko zamyka się samo, czasem nie.. czasem mrugnie po zamknięciu raz migaczami - czasem w ogóle. Podobnie z sygnałem ostrzegawczym o zapalonych światłach - dawno go nie słyszałem. Czy to oznaka konieczności wymiany modułu komfortu? A może coś innego się zaczyna partolić ? ;(

Trzecia sprawa to już mniejsza rzecz.. byłbym bardzo wdzięczny za jakiś kontakt osoby (najlepiej) z Warszawy która dysponuje VAG-iem i mogłaby mi wykasować inspekcję serwisową oraz ewentualne błędy.

Dodam że nie znam się zbyt na mechanice, etc.. wkopałem się kupując swojego panzerwagena" - który mimo tego że ładny i w silniku ma sporo szatana, to psuje się na potęgę i non stop suszy mi portfel. Nie chce go sprzedawać - bo trochę już w niego włożyłem, poza tym nie chciałbym kogoś skazywać na to co ja z nim przechodzę.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » pn cze 07, 2010 15:16

Druga sprawa:
coś mi nie pasuje w elektryce samochodu. Czasem autko zamyka się samo, czasem nie.. czasem mrugnie po zamknięciu raz migaczami - czasem w ogóle. Podobnie z sygnałem ostrzegawczym o zapalonych światłach - dawno go nie słyszałem. Czy to oznaka konieczności wymiany modułu komfortu? A może coś innego się zaczyna partolić ? ;(
zimne luty w zamku..nic strasznego, jak sam zrobisz to i kosztów nie ma
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=255090
Trzecia sprawa to już mniejsza rzecz.. byłbym bardzo wdzięczny za jakiś kontakt osoby (najlepiej) z Warszawy która dysponuje VAG-iem i mogłaby mi wykasować inspekcję serwisową oraz ewentualne błędy.
Poszukaj na grupie regionalnej http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=45
Ostatnio zmieniony pn cze 07, 2010 15:16 przez Qto, łącznie zmieniany 1 raz.



ughost
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob lut 27, 2010 01:09
Lokalizacja: Warszawa / Dachnów

Post autor: ughost » pt cze 11, 2010 14:07

Dzięki Qto - podłubałem co nieco i okazało się rzeczywiście że to jest wina mikrostyków, wymieniłem już jeden - teraz pora na drzwi pasażera i bagażnik.

No i tu kolejne pytanko: czy widział ktoś gdzieś informację (najlepiej fotoporadę) jak odkręcić tapicerkę z klapy? Nie doszedłem do tego jak to zrobić a bawiłem się prawie godzinę a nie chcę nicz3ego urwać..



pavulon78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: pn lis 03, 2008 22:42
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: pavulon78 » pt cze 11, 2010 22:08

Jeśli masz na myśli klapę bagażnika to sprawa demontażu tapicerki wygląda następująco:
Na klapie od środka masz dwie wnęki za które można chwycic ręką żeby zamknąć otwartą klapę bagażnika.
W tych wnękach masz zwykła śróbę którą musisz wykrecic - dwie wnęki wiec dwie śrubki zwykłym wkrętakiem krzxyżakowym.
Po wykrećeniu śrub cała tapicerka klapy bagażnika trzyma się już jedynia na zatrzaskach. Trzeba delikatnie acz dość stanowczo pociągnąć i tapicerka powinna odskoczyć.
Zatrzasków jest dość sporo więc wiec uważaj żebyś któregoś nie wyłamał.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 321 gości