Wymiana filtra paliwa pomocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Mati44
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pt mar 27, 2009 21:14
Kontakt:

Wymiana filtra paliwa pomocy

Post autor: Mati44 » pt cze 11, 2010 14:22

Witam wszystkich mam spory problem z wymianą filtra paliwa w swoim MKIII benzyna 1.6 postanowiłem zmieni filtr tak profilaktycznie bo jeszcze nie był wymieniany po kupnie auta kupiłem oryginał Manna ale problem jest ze śrubami mocującymi koszyczek filtra ten plastikowy pod autem są dość mocno skorodowane i na 99% ukręcą i teraz moje pytanie jak sobie radzicie z tymi śrubami czy morze lepiej to zostawi i nie wymieniać filtra niestety już do sklepu nie mogę oddać bo minęły dwa tygodnie a wiem że jeśli śruby się ukręcą to będzie spory problem :grrr:
PozdraVWiam i góry dzięki za odp



artur b.
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz maja 23, 2010 16:24
Lokalizacja: Witkowice/ok. Częstochowy

Post autor: artur b. » pt cze 11, 2010 14:49

tak więc czy teraz czy później to i tak będziesz usiał zrobić(im szybciej tym będą mniej skorodowane). Co do skorodowanych śrub, to czasami jest tak że łebki są skorodowane, a reszta jest ok(ja tak miałem przy osłonach pod samochodem). Zresztą jak się urwie łebek to może będzie się dało coś jeszcze zrobić. Ew. pozostanie przykręcenie na jakieś blachowkręty.



Mati44
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pt mar 27, 2009 21:14
Kontakt:

Post autor: Mati44 » pt cze 11, 2010 15:02

To znaczy tam jest akurat tak że z nadwozia wystaje szpilka a na niej jest nakrętka boje się że szpilka razem z nakrętką się ukręci i będzie duży problem a tam spawanie to raczej nie wchodzi w grę wiadomo dlaczego jestem ciekawy jak mechanicy sobie z tym radzą
Ostatnio zmieniony pt cze 11, 2010 15:04 przez Mati44, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adam204
...
...
Posty: 936
Rejestracja: czw maja 03, 2007 12:15
Lokalizacja: Małopolska/Śląsk

Post autor: Adam204 » pt cze 11, 2010 15:10

Mati44, możesz spróbować np WD40 psiknąć zawsze może pomoże a co skorodowanych śrub to już nie raz widziałem śruby co były masakrycznie skorodowane a poszły bez większych problemów


Obrazek

Mati44
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pt mar 27, 2009 21:14
Kontakt:

Post autor: Mati44 » pt cze 11, 2010 15:16

To znaczy dość mocno trzyma a boje się naprawdę konkretnie pociągnąć



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1646
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » pt cze 11, 2010 15:22

nie wiem jak to mocowanie wygląda za bardzo, ale ja bym odkręcał na chama jak się urwie to wiertarka (wiertło mniejsze od tej śruby) przewiercić i tyle, jak coś nie wyjdzie można zawsze od nowa przegwintować.



Mati44
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pt mar 27, 2009 21:14
Kontakt:

Post autor: Mati44 » pt cze 11, 2010 17:53

Ok wielkie dzięki za wszystkie odp udało się na szczęście nic się nie urwało popsikałem WD-40 i poczekałem ok 15min i puściło jakoś ale mam jeszcze jedno pytanko czy można użyć starych opasek na wąż czy lepiej dać nowe skręcane



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1646
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » pt cze 11, 2010 17:55

jak masz te samozaciskowe to mogą być ... chociaż lepsze są te skręcane



Mati44
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pt mar 27, 2009 21:14
Kontakt:

Post autor: Mati44 » pt cze 11, 2010 19:01

Te samozaciskowe mam oryginalne bo udało się je rozgjąc ale skręcane też mam z tym że te samozaciskowe mają w środku taki kołnierzyk żeby się wężyk nie przeciął



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1646
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » pt cze 11, 2010 19:11

ja ostatnio też założyłem skręcane... nie dociskaj na maxa tylko tak z umiarem jak i będzie cacy :bajer:



Awatar użytkownika
Eso
--------
--------
Posty: 396
Rejestracja: czw wrz 18, 2008 21:59
Lokalizacja: Tarnów Opolski/Opole
Kontakt:

Post autor: Eso » pt cze 11, 2010 19:57

najlepiej to sie roobi z kanalu lub podnosnika:) rozwiercic te sruby i nagwintowac.A zaciski dac skrecane i tak jak kolega napisal nie dociagac na maxa


MÓJ MKIII
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2308992#2308992

ZAPRASZAM: http://automobile-breffka.otomoto.pl/

[img]http://images49.fotosik.pl/214/4f047f3f2485d59b.jpg[/img]

Mati44
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pt mar 27, 2009 21:14
Kontakt:

Post autor: Mati44 » pt cze 11, 2010 22:48

Jest ok filterek wymieniony na nowy dałem opaski skręcane dokręciłem delikatnie potem sprawdziłem czy leci pod ciśnieniem na początku było ok ale po kilku minutach zaczęło się delikatnie pocić na jednym wężu i zamiast dokręcić delikatnie to ja poluźniłem opaskę po czym delikatnie ją przesunąłem i wtedy zszedł kawałek wierzchniej warstwy wężyka ale dokręciłem i jest wszystko ok zastanawiam się tylko czy np za 10000ty nieznacznie lecieć jak myślicie



Awatar użytkownika
Eso
--------
--------
Posty: 396
Rejestracja: czw wrz 18, 2008 21:59
Lokalizacja: Tarnów Opolski/Opole
Kontakt:

Post autor: Eso » sob cze 12, 2010 14:23

pprostu kontroluj co jakis czas


MÓJ MKIII
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2308992#2308992

ZAPRASZAM: http://automobile-breffka.otomoto.pl/

[img]http://images49.fotosik.pl/214/4f047f3f2485d59b.jpg[/img]

Mati44
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pt mar 27, 2009 21:14
Kontakt:

Post autor: Mati44 » sob cze 12, 2010 21:20

Ok wielkie dzięki za wszystkie odp + filierek wymieniony wszystko jest ok wymieniłem też olej i kabinówkę :D
PozdraVWiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 300 gości