wypięcie odmy z dolotu oznacza tyle co wyjęcie rurki z rury powietrznej idącej od filtra powietrza do turbosprężarki a ta rurka, którą masz z tej rury wypiąć wychodzi z pokrywy zaworów i albo puścisz ją po dołączeniu do niej węża pod silnik albo zastosujesz tzw. Oil Catch Tank ale cała reszta wymaga demontażu rury powietrza idącej do turbiny, rur i węży idących z turbo do intercoolera, demontażu intercoolera oraz tych z intercoolera do obudowy zaworu EGR i dokładne ich wymycie/wypłukanie z resztek oleju - trzeba skorzystać z kanału lub najazdu by mieć do nich dostęp.
Wpisz sobie hasła w wyszukiwarkę google : "olej w dolocie", "Oil Catch Tank", "wyciek oleju z EGR" i będziesz wiedział o co biega.
[ Dodano: 10 Cze 2010 17:54 ]
tu masz jeden z wielu przykładów :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=241195