Brak mocy, pomoc w analizie logów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Marcin81..
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr cze 09, 2010 22:25
Lokalizacja: Siedlce

Brak mocy, pomoc w analizie logów

Post autor: Marcin81.. » śr cze 09, 2010 22:33

Witam
Mam problem z Octavią 1.9tdi asv, samochód słabo przyspiesza, czasem przy ok 160km/h wpada w tryb awaryiny. Wykonałem dziś logi dynamiczne i proszę o analizę i poradę;

http://vaglog.rtnet.pl/ewus1_14459.html
http://vaglog.rtnet.pl/ewus1_14458.html
http://vaglog.rtnet.pl/ewus1_14506.html
http://vaglog.rtnet.pl/ewus1_14456.html

Wywnioskowałem z nich ,że przepływka niedomaga i turbina późno załącza się. Czym to może być spowodowane?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » śr cze 09, 2010 22:42

Masz niedoładowanie turbo się budzi dopiero w okolicach 3000 , przepływomierz też rewelacji nie pokazuje. Zrób jeszcze 011 BS Zobaczymy jak kierownice chodzą w turbosprężarce.
Jakieś błędy wywaliło w sterowniku ??


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Marcin81..
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr cze 09, 2010 22:25
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Marcin81.. » śr cze 09, 2010 22:55

Błędy;
5 Faults Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

P1144 - 35-00 - -

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-00 - -

17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground

P1156 - 35-00 - -

17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus

P1161 - 35-00 - -
Po skasowaniu nie pojawiły się, czy mogły pojawic się przez to, że np odłączyłem kostkę od przepływki czy innego czujnika?



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Post autor: Łuki_79 » śr cze 09, 2010 22:56

Sprawdz na uruchomionym silniku czy możesz jeszcze wcisnąć sztangę do gruszki,poza tym zrób jak pisze italiano_83



Marcin81..
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr cze 09, 2010 22:25
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Marcin81.. » śr cze 09, 2010 23:05

Sprawdzałem dźwignie kierowniczek chodzi leciutko(można macha nią małym palcem) w pełnym zakresie lecz w jednym miejscu troche się przycinają . Mieszek trzyma ciśnienie, odłączony od dźwigni kierowniczek porusza się w zakresie ok 1cm ,ale nie jest w dobrym stanie było w nim pełno brudu ostatio regulowałem długość sztangi mieszka - usawiłem na zaki fabryczne. Po odpaleniu samochodu sztanga i dźwignia kierowniczek jest wciągana max do dołu a po dodaniu gazu podnosi się lekko do góry.

[ Dodano: 10 Cze 2010 09:41 ]
A co myślicie o skruceniu sztangi mieszka o 2 do 3 obrotów?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 56 gości