Witam
Mam problem z Octavią 1.9tdi asv, samochód słabo przyspiesza, czasem przy ok 160km/h wpada w tryb awaryiny. Wykonałem dziś logi dynamiczne i proszę o analizę i poradę;
http://vaglog.rtnet.pl/ewus1_14459.html
http://vaglog.rtnet.pl/ewus1_14458.html
http://vaglog.rtnet.pl/ewus1_14506.html
http://vaglog.rtnet.pl/ewus1_14456.html
Wywnioskowałem z nich ,że przepływka niedomaga i turbina późno załącza się. Czym to może być spowodowane?
Brak mocy, pomoc w analizie logów
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: śr cze 09, 2010 22:25
- Lokalizacja: Siedlce
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: śr cze 09, 2010 22:25
- Lokalizacja: Siedlce
Błędy;
5 Faults Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground
P1144 - 35-00 - -
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-00 - -
17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground
P1156 - 35-00 - -
17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus
P1161 - 35-00 - -
Po skasowaniu nie pojawiły się, czy mogły pojawic się przez to, że np odłączyłem kostkę od przepływki czy innego czujnika?
5 Faults Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground
P1144 - 35-00 - -
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-00 - -
17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground
P1156 - 35-00 - -
17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus
P1161 - 35-00 - -
Po skasowaniu nie pojawiły się, czy mogły pojawic się przez to, że np odłączyłem kostkę od przepływki czy innego czujnika?
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: śr cze 09, 2010 22:25
- Lokalizacja: Siedlce
Sprawdzałem dźwignie kierowniczek chodzi leciutko(można macha nią małym palcem) w pełnym zakresie lecz w jednym miejscu troche się przycinają . Mieszek trzyma ciśnienie, odłączony od dźwigni kierowniczek porusza się w zakresie ok 1cm ,ale nie jest w dobrym stanie było w nim pełno brudu ostatio regulowałem długość sztangi mieszka - usawiłem na zaki fabryczne. Po odpaleniu samochodu sztanga i dźwignia kierowniczek jest wciągana max do dołu a po dodaniu gazu podnosi się lekko do góry.
[ Dodano: 10 Cze 2010 09:41 ]
A co myślicie o skruceniu sztangi mieszka o 2 do 3 obrotów?
[ Dodano: 10 Cze 2010 09:41 ]
A co myślicie o skruceniu sztangi mieszka o 2 do 3 obrotów?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 56 gości