GNIZADO ZAPALNICZKI

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

DUSZCZO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pn paź 18, 2004 16:38
Lokalizacja: Warszawa

GNIZADO ZAPALNICZKI

Post autor: DUSZCZO » śr kwie 19, 2006 12:37

Witam

Moja zapalniczka samochodowa sie nie blokuje po jej wciśnięciu.
Gniazdo działa (sprawdzałem) zaplniczki mam dwie i nic.

Co trzeba zrobić żeby sie blokowała?


Pozdrawiam
Duszczo

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » śr kwie 19, 2006 12:40

rozbierz panel, wyjmij gniazdo popielniczki i zobacz dokładnie co w gniezdzie nie dociska wkładu.


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » śr kwie 19, 2006 12:54

Ja na poczatek radzilbym zajac sie najpierw samym wkladem, bo mozliwe ze od razu rozwiaze to problem (u mnie rozwiazalo).
We wkladzie sa takie chyba dwie blaszki ktore nalezy odgiac troche do zewnatrz...



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » śr kwie 19, 2006 15:02

Ale skoro ma dwie zapalniczki i nic...? Ja ostatnio nawet tam rozbierałem, ja załozyłem nowa zaróweczke (stara była okopcona) i od razu wyjąłem ten przezroczysty prostokątny plastik znad popielniczki, od srodka był tak zakurzony ze nic dziwnego ze nie przepuszczał swiatła. Teraz mozna jarac nawet w egipskich ciemnościach i zaden popiołek nie trafi gdzie indziej niz do popiołki :P


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
guli
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:07
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: guli » śr kwie 19, 2006 15:16

Blokada zapalniczki działa na zasadzie "zatrzaśnięcia" między dwiema sprężystymi bimetalowymi blaszkami które są na dnie gniazda. Musisz zajrzeć do środka i sprawdzić, czy żadna blaszka się nie ukruszyła, jeżeli są obie to trzeba je lekko dogiąć do środka, najlepiej czymś plastikowym albo po odpięciu akumulatora - łatwo zrobić zwarcie. Stopień dogięcia blaszek stanowi zarazem regulację temperatury zapalniczki więc nie dognij za mocno bo się stopi tapicera :)



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » śr kwie 19, 2006 21:24

Sorry, popieprzylo mi sie. Ja odginalem te plaszki w gniezdzie o ktorych pisze guli a nie we wkladzie.
Jeszcze raz sorki, za wprowadzenie w blad.
:pub:



Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » śr maja 03, 2006 15:05

U mnie w ogole zapalniczka nie odbija. Co zrobic z tym fantem? Czyzby bezpiecznik, ktory to moze byc od lewej strony w golfie II (1988r.) ?


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
Thomas_07
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pt sty 20, 2006 17:49
Lokalizacja: DKL
Kontakt:

Post autor: Thomas_07 » śr maja 03, 2006 16:45

Miałem to samo. Wystarczy dogiąć blaszki w gnieżdzie i po problemie.



Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » śr maja 03, 2006 20:24

Thomas_07 pisze:Miałem to samo. Wystarczy dogiąć blaszki w gnieżdzie i po problemie.
Ale jak ja najpierw wyjac?


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
Thomas_07
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pt sty 20, 2006 17:49
Lokalizacja: DKL
Kontakt:

Post autor: Thomas_07 » śr maja 03, 2006 20:42

Musisz wyjąć cały panel. Wszystko bedzie widoczne. Cała operacja trwa 10 min.



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » śr maja 03, 2006 20:47

MrUkAs pisze:Thomas_07 napisał/a:
Miałem to samo. Wystarczy dogiąć blaszki w gnieżdzie i po problemie.


Ale jak ja najpierw wyjac?
chyba caly tunel trzeba wytargac.



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » śr maja 03, 2006 20:52

daaroo pisze:chyba caly tunel trzeba wytargac.
Najlepiej zdjac kola, wyciac otwor w podlodze ok. 30cm i dostac sie od spodu - najwygodniej ;)



Awatar użytkownika
Thomas_07
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pt sty 20, 2006 17:49
Lokalizacja: DKL
Kontakt:

Post autor: Thomas_07 » śr maja 03, 2006 20:55




Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » śr maja 03, 2006 21:03

dziechu pisze:daaroo napisał/a:
chyba caly tunel trzeba wytargac.


Najlepiej zdjac kola, wyciac otwor w podlodze ok. 30cm i dostac sie od spodu - najwygodniej ;)
spojrz ze MrUkas ma mkII

byc oze w III jest inaczej



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 344 gości