Falujące obroty benzyna 1.6 RF

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Piotr_1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pt kwie 30, 2010 06:57
Kontakt:

Falujące obroty benzyna 1.6 RF

Post autor: Piotr_1 » śr cze 09, 2010 11:03

Witam, otóż mam pewien problem ze swoją Jettą. Silnik 1.6 RF 87r. Gdy rano odpalam samochód po bardzo krótkiej pracy silnik sam gaśnie(obroty spadają bardzo nisko), przy kolejnym odpaleniu i przegazowaniu silnika załącza się ssanie i silnik pracuje już normalniej. Ale gdy już jadę i np. czekam na światłach na biegu jałowym(lub mam wciśnięte sprzęgło) obroty falują: chwilę są normalne, a zaraz potem spadają tak nisko że całym samochodem trzęsie, po czym znowu sie podniosą i tak w kółko. Wczoraj zdarzyło się nawet tak że dojeżdżałem do świateł z wciśniętym sprzęgłem i po zatrzymaniu silnik zgasł tak nisko spadły obroty. Gdzie szukać przyczyny? Kwestia regulacji gaźnika, może ssania?



Awatar użytkownika
Patriko_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 568
Rejestracja: czw gru 28, 2006 14:09
Lokalizacja: Ryńsk, Toruń, Kowalewo Pom.
Kontakt:

Post autor: Patriko_GTI » śr cze 09, 2010 11:06

sprawdź podstawę gaźnika, może jest pęknięta.

[ Dodano: 09 Cze 2010 11:08 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=212711

tu masz poradę jak wymienić :bigok:


MK3 GTI Edition Black
MK2 GTI Edition One 1.8 T +


**USŁUGI FREZARKĄ CNC**
DEKIELKI i inne ->FACEBOOK

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » śr cze 09, 2010 11:18

siłownik ssania ma miec szczeline ok. 4mm.
spadanie obrotów na ciepłym dysza biegu jałowego.
czołem


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Piotr_1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pt kwie 30, 2010 06:57
Kontakt:

Post autor: Piotr_1 » śr cze 09, 2010 13:51

Maćkooo pisze:siłownik ssania ma miec szczeline ok. 4mm.
spadanie obrotów na ciepłym dysza biegu jałowego.
czołem

A mógłbyś mi zaznaczyć gdzie szukać tych dwóch elementów?

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 9db3ee9b14
Ostatnio zmieniony śr cze 09, 2010 13:53 przez Piotr_1, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » śr cze 09, 2010 13:56

Piotr_1 pisze:A mógłbyś mi zaznaczyć gdzie szukać tych dwóch elementów?
wpisz hasła w wyszukiwarke na spodzie strony.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr cze 09, 2010 14:02

Piotr_1, sprawa nie jest taka prosta, opisane objawy moga bvys spowodowane wieloma przyczynami, dotyczacymi zapłonu , zasilania w paliwo, uszkodzenia samego gaźnika. Jesli nie podasz dokładniejszych danych to trzeba by wymieniać ze sto ptrzyczym. Napisz więcej jak chodzi na zimnym jak juz zapali, czy jak zacznie przerywac to śmierdzi niedopalonymi spalinami z wydechu albo benzyną spod maski. Czy po wciśnięciu gazu wszystko z moca silnika jest ok.
Jeśli chodzi o sam gaźnik masz hasła: podstawa gaźnika, membrana siłownika pulldown, zawór iglicowy i pływak, membrana zaworu wzbogacania mieszanki, nieszczlen węzyki podciśnieniowe - i tak by wymieniać.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 336 gości