[MKII 1,3i] - problem z porannym odpaleniem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MKII 1,3i] - problem z porannym odpaleniem
Witam
Mam mały problem -aby odpalić silnik muszę kręcić rozrusznikiem przez ok 30 sek, po przejechaniu ok 10 km silnik wyłączyłem i ponownie uruchomiłem - silnik odpalił za pierwszym razem. Objaw ten miałem już trzykrotnie i zastanawiam się co może być przyczyną.
Macie może jakieś sugestie? - z góry dziękuje za odpowiedzi.
Mam mały problem -aby odpalić silnik muszę kręcić rozrusznikiem przez ok 30 sek, po przejechaniu ok 10 km silnik wyłączyłem i ponownie uruchomiłem - silnik odpalił za pierwszym razem. Objaw ten miałem już trzykrotnie i zastanawiam się co może być przyczyną.
Macie może jakieś sugestie? - z góry dziękuje za odpowiedzi.
Witam ponownie
Przez święta mój golfik zupełnie odmówił mi posłuszeństwa - wymieniłem świece, przeczyściłem kopułkę i niestety to nie pomogło. Postanowiłem zaciągnąc go do znajomego mechanika. Okazało się że paliwo dochodzi do silnika, iskra jest również a niestety samochód nie chce odpalic. Od wczoraj stoi w naprawie a ja zastanawiam się co mu dolega. Macie moze jakies sugestie bo zastanawiam się na ile mam się przygotować
Przez święta mój golfik zupełnie odmówił mi posłuszeństwa - wymieniłem świece, przeczyściłem kopułkę i niestety to nie pomogło. Postanowiłem zaciągnąc go do znajomego mechanika. Okazało się że paliwo dochodzi do silnika, iskra jest również a niestety samochód nie chce odpalic. Od wczoraj stoi w naprawie a ja zastanawiam się co mu dolega. Macie moze jakies sugestie bo zastanawiam się na ile mam się przygotować
Spróbuj wymienić czujnik podający temperaturę na kompa. Jeżeli podaje nie prawidłowo nie będzie chciał zapalić. Ja mniałem odwrotnie jakimś cudem czujnik podawał cały czas za nisko (mechanior sprawdził omomierzem czujnik ) i jak się rozgrzał to wogóle zero współpracy Wymieniłem ten niebieski czujnik i jest oki. spróbuj może pomoże
czyli nie przechodzi przez wtryskiwacze...Jurak pisze: paliwo dochodzi do silnika (odłączyliśmy przewody sprawdzaliśmy) ale nie dochodzi do świec
w zaistnialej sytuacji rzeczywisice jak ktos wczesniej wspomnial winny moze byc niebieski czujnik temp plynu, ale warto posprawdzac uklad paliwowy, cisnienie, tak wiec i pompe, filter paliwa. Ta nieregularnosc wskazuje na polaczenie elektryczne, takze moze sprobowac najpierw w momencie gdy nie zapala poruszac wtyczkami od
1 przeplywomierza
2 niebieskiego czujnika
3 czujnika halla(przy aparacie)
4 modul (podszybie na wierzchu)
5 kompiuter (podszybie pod modulem)
______________pozdrawiam
SPRZEDAM 4 opony letenie VREDESTEIN 185/60 R14 MODEL HI-TACK z czarnymi felgami stalowymi do golfa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 458 gości