1.6 Paliwo wraca do baku
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- bad_violet
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: sob kwie 24, 2010 16:12
- Lokalizacja: Świętochłowice
- Kontakt:
1.6 Paliwo wraca do baku
Jak w temacie auto wyposażone w lpg, ale to nieistotne, gdyż naprawiam benzynę.
Po pominięciu elektrozaworu chciałem podłączyć przewód benzyny bezpośrednio, ale
najpierw wrzuciłem go do butelki i tu moje zaskoczenie w butelce sucho.
Paliwo płynie do puszeczki w której jest powrót po czym wraca do baku, co jest w tej
puszeczce, napewno jakiś zawór zwrotny, ale jaki ciśnieniowy czy co.
Wymienia się całą tą puszkę, czy jest szansa ją rozebrać i w środku jest odpowiedzialny
za całe zamieszanie zawór.
Po pominięciu elektrozaworu chciałem podłączyć przewód benzyny bezpośrednio, ale
najpierw wrzuciłem go do butelki i tu moje zaskoczenie w butelce sucho.
Paliwo płynie do puszeczki w której jest powrót po czym wraca do baku, co jest w tej
puszeczce, napewno jakiś zawór zwrotny, ale jaki ciśnieniowy czy co.
Wymienia się całą tą puszkę, czy jest szansa ją rozebrać i w środku jest odpowiedzialny
za całe zamieszanie zawór.
Od 4.11.2009r jestem szczęśliwym tatą :mrgreen:
mały gulf
mały gulf
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
- bad_violet
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: sob kwie 24, 2010 16:12
- Lokalizacja: Świętochłowice
- Kontakt:
Tutaj jest zdjecie chodzi mi o puszeczkę w czerwonym kółku.
Zielona strzałka przewód idący oryginalnie do elektrozaworu, teraz bezpośrednio do gaźnika.
Strzałką niebieską zaznaczyłem przewód powrotny, którym moim zdaniem paliwo ucieka
spowrotem do baku.
Od 4.11.2009r jestem szczęśliwym tatą :mrgreen:
mały gulf
mały gulf
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
- bad_violet
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: sob kwie 24, 2010 16:12
- Lokalizacja: Świętochłowice
- Kontakt:
Nie, to nie jest to.szczepan69 pisze:to jest pochłaniacz pęcherzyków powietrza w środku jest wegiel bodajrze.
To jest regulator ciśnienia paliwa dla gaźnika. Ma 3 króćce dojście z pompy, gaźnik i powrót. Gaźnik ma zawór iglicowy na komorze pływakowej a te ustrojstwo puszcza paliwo na powrót w przypadku napełnienia komory pływakowej. Jak dokładnie działa nie odpowiem bo nigdy tego nie rozbierałem.
Na zdjęciu dokładnie nie widać ale wygląda on na nieoryginalny.
W tej aukcji widać go na silniku.
http://moto.allegro.pl/item1064044367_1 ... _gazu.html
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Puszeczka jest po to żeby się pęcherzyków pozbyć, oczywiście nie powietrza tylko oparów paliwa. I tyle, pewnie sie w niej coś zatkało i trzeba wymienić ze szrotu
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- bad_violet
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: sob kwie 24, 2010 16:12
- Lokalizacja: Świętochłowice
- Kontakt:
Powrót zrobiony, wymiana przyniosa efekty, ale gnojek robi na złość i dalej nie pali.
Jaka jest przerwa na platynkach, na aparacie zapłonowym, bo po sprawdzeniu nie było jej
wcale, jakby ktoś miał byłbym także wdzięczny za książkę sam naprawiam do mk1 1.6b
bo brakuje mi podstawowych danych: jakieś przerwy ustawienia itd, a nie chce z każdą głupotą
pisać, bo wkońcu będziecie mnie mieli dość
Jaka jest przerwa na platynkach, na aparacie zapłonowym, bo po sprawdzeniu nie było jej
wcale, jakby ktoś miał byłbym także wdzięczny za książkę sam naprawiam do mk1 1.6b
bo brakuje mi podstawowych danych: jakieś przerwy ustawienia itd, a nie chce z każdą głupotą
pisać, bo wkońcu będziecie mnie mieli dość
Od 4.11.2009r jestem szczęśliwym tatą :mrgreen:
mały gulf
mały gulf
- bad_violet
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: sob kwie 24, 2010 16:12
- Lokalizacja: Świętochłowice
- Kontakt:
Wiem jutro wezmę z garażu szczelinomierz i ustawie wyczytałem że 0,40 a na nowych platynkach
0,45. Pobawimy się i zostawie tam gdzie iskra będzie największa.
Zastanawia mnie tylko bo platynki przykręcone, więc skoro przerwa znikła to raczej
się kończą.
0,45. Pobawimy się i zostawie tam gdzie iskra będzie największa.
Zastanawia mnie tylko bo platynki przykręcone, więc skoro przerwa znikła to raczej
się kończą.
Ostatnio zmieniony wt cze 08, 2010 21:34 przez bad_violet, łącznie zmieniany 1 raz.
Od 4.11.2009r jestem szczęśliwym tatą :mrgreen:
mały gulf
mały gulf
Możliwe,ju dokładnie nie pamiętam bo po 6 latach uciech na zapłonach stykowych Bosch przerobiłem na bezstykowy.bad_violet pisze:wyczytałem że 0,40 a na nowych platynkach
0,45.
Ostatnio zmieniony wt cze 08, 2010 21:38 przez jhosef, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 131 gości