Golf 2 pali prostownik podczas ładowania a zapiętymi klemami
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Golf 2 pali prostownik podczas ładowania a zapiętymi klemami
Witam !!
Mam taki problem że jak podepnę akumulator do ładowania na podłączonych klemach to pali mi bezpiecznik w prostowniku( a nawet w pożyczonym udało się mu uszkodzić mostek prostowniczy 25 amper bo jako bezpiecznik był spinacz biurowy ) żonie też padł raz akumulator , ktoś tam prubował jej podładować , w efekcie zaczeło się kopcić z prostownika .
Więc teraz naładowałem go oczywiście z odpiętą klemą plusową , i założyłem klemę ,
odpalił , alternator był czyszczony , zmieniane łożyska , napięcie pomiędzy nieuruchomionym silnikiem a pracującym podnosi się o wolta z 12.88 na 13.88 ,
ale dalej pada akumulator po najdalej tygodniu , dalej kopci się z prostownika jak ładuje na zapietych klemach , radio na podtrzymanie pamięci pobiera 0.03A , a rozrusznik jak jest naładowany akumulator to kręci bez problemów . Trochę to wszystko dziwnie wygląda , podejrzewam zwarcie gdzieś w instalacii , już sam nie wiem co mam o tym myśleć .
Może ktoś miał coś podobnego , i mi podpowie gdzie trzeba szukać przyczyny takiego zachowania ..
Sprawa dotyczy oczywiście GOLFA 2 1.6 B 89 rok p.
POZDRAWIAM I CZEKAM NA ODPOWIEDZ . maxim22 .
Mam taki problem że jak podepnę akumulator do ładowania na podłączonych klemach to pali mi bezpiecznik w prostowniku( a nawet w pożyczonym udało się mu uszkodzić mostek prostowniczy 25 amper bo jako bezpiecznik był spinacz biurowy ) żonie też padł raz akumulator , ktoś tam prubował jej podładować , w efekcie zaczeło się kopcić z prostownika .
Więc teraz naładowałem go oczywiście z odpiętą klemą plusową , i założyłem klemę ,
odpalił , alternator był czyszczony , zmieniane łożyska , napięcie pomiędzy nieuruchomionym silnikiem a pracującym podnosi się o wolta z 12.88 na 13.88 ,
ale dalej pada akumulator po najdalej tygodniu , dalej kopci się z prostownika jak ładuje na zapietych klemach , radio na podtrzymanie pamięci pobiera 0.03A , a rozrusznik jak jest naładowany akumulator to kręci bez problemów . Trochę to wszystko dziwnie wygląda , podejrzewam zwarcie gdzieś w instalacii , już sam nie wiem co mam o tym myśleć .
Może ktoś miał coś podobnego , i mi podpowie gdzie trzeba szukać przyczyny takiego zachowania ..
Sprawa dotyczy oczywiście GOLFA 2 1.6 B 89 rok p.
POZDRAWIAM I CZEKAM NA ODPOWIEDZ . maxim22 .
- Przemo440
- Forum Master
- Posty: 1971
- Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
- Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
- Kontakt:
to sprawdziłeś tak chwilowo? czy poczekałeś na podłączonym i sprawdziłeś po godzinie??maxim22 pisze:Pobór prądu w spoczynku wynosi 0,03 A . (na czerwonym kablu od plusowej klemy 0,03A , ten grubszy czarny na rozrusznik brak jakiegokolwiek poboru )
Tyle pobiera radio na podtrzymanie pamięci itp.
Po odłączonym radiu nic nie pobiera .
aku sprawdzałeś testerem??
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
ja laduje na podpietych klemach i jest ok. cos nie tak masz z instalacja w aucie.
Ostatnio zmieniony wt cze 08, 2010 19:38 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Niestety nie posiadam testera żeby sprawdzić akumulator , raczej jest dobry , czyściłem wszystkie styki , alternator rozrusznik masy radio odpięte , brak jakichkolwiek oznak przetarcia izolaci kabli , przegrzania , nic nie czuć przy topionego plastiku , wszystko wygląda na idealne , ale tak optycznie .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 127 gości