Nieszczelne serwo a spalanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Nieszczelne serwo a spalanie

Post autor: Jacek75 » pn maja 24, 2010 18:57

Witam, czy ktoś miał do czynienia z nieszczelnym serwem i obserwował spalanie?
Chodzi mi o to czy nieszczelne serwo (syczy w kabinie) powoduje zauważalny wzrost spalania paliwa (lewe powietrze)? Nieszczelność jest niewielka - praktycznie bez wpływu na siłę hamowania, hamulce działają poprawnie, test serwa z naciskaniem pedału i odpalaniem silnika - ok. Minimalne falowanie obrotów +-50obrotów na rozgrzanym silniku, ustaje po odpięciu podcisnienia i zatkaniu wężyka. Niestety nie ma w tym aucie komputera, żeby monitorowac spalanie.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn maja 24, 2010 23:37

Ma prawo wzrosnąć bo silnik może mieć trochę za uboga mieszankę i kompensując niedostatek mocy ciśniesz mocno gaz. Ale wszystko zależy jaka ta nieszczelność. Moim zdaniem wogóle szkoda gdybać tylko trzeba naprawić.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » wt maja 25, 2010 06:02

Skoro silnik dostaje więcej powietrza to musi wląć więcej paliwa by stosunek powietrza do paliwa był 14.7:1 chyba że tyle tego powietrza wciąga że sterownik nie umie dolać paliwa wtedy przechodzi w tryb awaryjny i muli
Ostatnio zmieniony wt maja 25, 2010 14:38 przez RasPL, łącznie zmieniany 1 raz.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt maja 25, 2010 09:20

lewe powietrze bedzie przyczyna wzrostu spalania, wiekszego lub mniejszego ( w zaleznosci od wielkosci nieszczelnosci )


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » wt cze 08, 2010 12:30

Temat aktualny, widzę, że ożył :) ale 4 polaków, 5 opinii :) ZApomniałem poinformować i nikt nie zapytał silnik BCA. Jak na razie temat serwa dojrzewa: nowe do dostania tylko z pompą w dodatku jest ESP i kosztuje 850brutto z Octavi najlepsza cena chyba 680netto w Getem za ori. Spalanie udało się nieco zmniejszyć przez zaspawanie malutkiej dziurki przed katem, jednak jest ono nadal wieksze niz kilka miesięcy temu jak wynika z notatek robionych przez użytkownika przy każdym tankowaniu. Nic w tym czasie nie było ruszane w aucie.
Ostatnio zmieniony wt cze 08, 2010 12:33 przez Jacek75, łącznie zmieniany 1 raz.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 127 gości