witam
nie ładuje mi alternator - tak wywnioskowałem . po odpaleniu auta kontrolka gasnie
ale jak mierzyłem miernikiem podczas zmiany obrotów przy klemach jest stała wartosc napiecia a powinna sie zmieniac . no i lampka w aucie nie zmienia żarzenia podczas zmiany obrotów silnika
moze ktos miał podobnie - co mam sprawdzic
dziekuje
alternator
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
14v jak pare chwil temu przejechałem sie i mierzyłem ( wczesniej akumulator mi sie rozładował i nie mogłem uruchomic auta wiec odpaliłem od innego aku i jak jechałem do domu to instalacja gaz. nie chciała dobrze działac .muliła . w domu naładowałem i chwytał na dotyk)
teraz prze chwilą na wyłączonym wozie 14v a jak odpaliłem 15,7-15,8 v
ale wczesnie tak nie było
teraz prze chwilą na wyłączonym wozie 14v a jak odpaliłem 15,7-15,8 v
ale wczesnie tak nie było
to za duze powinno byc 14,4 -14.5 na odpalonym
jesli na serio masz takie na napiecie to nawet nie jezdz nim bedzie padniety regulator napiecia podejrzewam ale niech sie spece wyowiedzanoneb pisze:a jak odpaliłem 15,7-15,8 v
Ostatnio zmieniony czw cze 03, 2010 17:39 przez Morton;], łącznie zmieniany 1 raz.
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
Witam
Regulator padnięty , przy okazji takie napięcie mogło Ci uszkodzić aku.Jak masz możliwość obejrzenia korków aku. i jest na nich ciemny szary nalot to prawdopodobnie jest zasiarczony. Sprawdź aku w jakimś serwisie czy sklepie na wyładowanie , nie zawsze mech. ma tester.
Regulator padnięty , przy okazji takie napięcie mogło Ci uszkodzić aku.Jak masz możliwość obejrzenia korków aku. i jest na nich ciemny szary nalot to prawdopodobnie jest zasiarczony. Sprawdź aku w jakimś serwisie czy sklepie na wyładowanie , nie zawsze mech. ma tester.
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
witam
kupiłem nowy aku centry jak pojechałem do mechanika to przy rozruchu auta napiecie spadło do 8v i zaraz zamówił mi nowy
po załorzeniu nowego wszystko gada napiecie mam tak 14,2 v po odpaleniu
a te napiecie tak wysokie to nie wiem skad mi przyszło tarez jest w normie
dziekuje za zainteresowanie
z alternatorem nic nie robie bo gada
kupiłem nowy aku centry jak pojechałem do mechanika to przy rozruchu auta napiecie spadło do 8v i zaraz zamówił mi nowy
po załorzeniu nowego wszystko gada napiecie mam tak 14,2 v po odpaleniu
a te napiecie tak wysokie to nie wiem skad mi przyszło tarez jest w normie
dziekuje za zainteresowanie
z alternatorem nic nie robie bo gada
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 134 gości