alternator

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
noneb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: czw sty 04, 2007 19:08
Lokalizacja: kolonowskie

alternator

Post autor: noneb » czw cze 03, 2010 15:51

witam
nie ładuje mi alternator - tak wywnioskowałem . po odpaleniu auta kontrolka gasnie
ale jak mierzyłem miernikiem podczas zmiany obrotów przy klemach jest stała wartosc napiecia a powinna sie zmieniac . no i lampka w aucie nie zmienia żarzenia podczas zmiany obrotów silnika
moze ktos miał podobnie - co mam sprawdzic
dziekuje



Awatar użytkownika
michalqqr
...
...
Posty: 1052
Rejestracja: sob cze 07, 2008 20:36
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: michalqqr » czw cze 03, 2010 16:04

noneb, jakie masz napięcie na aku ? bo to że nie zmienia wartości razem z obrotami to dobrze ;)



Awatar użytkownika
noneb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: czw sty 04, 2007 19:08
Lokalizacja: kolonowskie

Post autor: noneb » czw cze 03, 2010 17:23

14v jak pare chwil temu przejechałem sie i mierzyłem ( wczesniej akumulator mi sie rozładował i nie mogłem uruchomic auta wiec odpaliłem od innego aku i jak jechałem do domu to instalacja gaz. nie chciała dobrze działac .muliła . w domu naładowałem i chwytał na dotyk)
teraz prze chwilą na wyłączonym wozie 14v a jak odpaliłem 15,7-15,8 v
ale wczesnie tak nie było



Morton;]

Post autor: Morton;] » czw cze 03, 2010 17:38

to za duze powinno byc 14,4 -14.5 na odpalonym
noneb pisze:a jak odpaliłem 15,7-15,8 v
jesli na serio masz takie na napiecie to nawet nie jezdz nim bedzie padniety regulator napiecia podejrzewam ale niech sie spece wyowiedza :grin:
Ostatnio zmieniony czw cze 03, 2010 17:39 przez Morton;], łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
noneb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: czw sty 04, 2007 19:08
Lokalizacja: kolonowskie

Post autor: noneb » czw cze 03, 2010 18:35

ok jutro jade do specjalisty i napisze co i jak



Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » czw cze 03, 2010 18:57

Witam
Regulator padnięty , przy okazji takie napięcie mogło Ci uszkodzić aku.Jak masz możliwość obejrzenia korków aku. i jest na nich ciemny szary nalot to prawdopodobnie jest zasiarczony. Sprawdź aku w jakimś serwisie czy sklepie na wyładowanie , nie zawsze mech. ma tester.


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
noneb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: czw sty 04, 2007 19:08
Lokalizacja: kolonowskie

Post autor: noneb » pn cze 07, 2010 20:33

witam
kupiłem nowy aku centry jak pojechałem do mechanika to przy rozruchu auta napiecie spadło do 8v i zaraz zamówił mi nowy
po załorzeniu nowego wszystko gada napiecie mam tak 14,2 v po odpaleniu
a te napiecie tak wysokie to nie wiem skad mi przyszło tarez jest w normie
dziekuje za zainteresowanie
z alternatorem nic nie robie bo gada



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 134 gości