Zerwany Gwint w zwrotnicy lewy przód (Golf IV 1.6 16v 2001)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zawad88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt mar 06, 2009 16:06
Lokalizacja: Płock
Auto: VW GOLF VII 1.4TSI 122KM

Zerwany Gwint w zwrotnicy lewy przód (Golf IV 1.6 16v 2001)

Post autor: zawad88 » pn cze 07, 2010 19:31

Witam mam problem, przy wymianie klocków hamulcowych w lewej przedniej zwrotnicy zerwano gwint od prowadnicy ( w te gwinty wkręca się 2 śruby imbusowe trzymające zaciski klocków ). w jaki sposób można to naprawić czy trzeba wymienić cała zwrotnicę ??



greg

Post autor: greg » pn cze 07, 2010 19:43

no raczej będzie ciężko naprawić zerwany gwint

[ Dodano: Pon Cze 07, 2010 7:44 pm ]
można spróbować przelecieć gwintownikiem jeśli nie jest już zrobiony zwykły otwór z gwintu



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » pn cze 07, 2010 23:19

Ja używam w takim wypadku takich śrub z większym gwintem i wiercę i gwintuje otwór w jarzmie.

Obrazek

Obrazek

Obrazek


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
wallygraf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: wt maja 02, 2006 23:08
Lokalizacja: Pomorze /GPU/
Kontakt:

Post autor: wallygraf » wt cze 15, 2010 22:34

Gdzie kupić takie śruby??

U mnie w Niemczech też uszkodzili ten gwint ale wstawili tam swego rodzaju tulejkę z kołnierzem i dalej pasują oryginalne śruby.


Mk4 TDI

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 333 gości