[golf 3 + gaz sekwencja] czasami gaśnie na postoju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

matti432
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob lut 20, 2010 20:17
Lokalizacja: Koszalin

[golf 3 + gaz sekwencja] czasami gaśnie na postoju

Post autor: matti432 » czw cze 03, 2010 21:15

witam, posiadam golfa 3 1.6 75km z instalacją gazową sekwencja. ostatnio jechałem samochodem {samochód był już nagrzany ( temp. płynu chłodniczego 90 stopni) }. zatrzymałem się na światłach wcisnąłem sprzęgło i hamulec i stałem. bieg na luzie i nagle samochód zaczą zachowywać się tak jakby tracił moc i chciał zgasnąć. wcisnąłem wtedy na luzie pedał gazu i trzymałem go na obrotach żeby nie zgasł. gdy zmieniło się światło jakoś udało mi się ruszyć. po ruszeniu zachowywał się już normalnie. dojechałem do domu. jechałem wtedy na benzynie. po 3 dniach przejechałem 30km na początku na benzynie potem przełączyłem na gaz. wszystko było ok. w drodze powrotnej jechałem tak samo najpierw na benzynie potem gdy się nagrzał na gazie. gdy dojechałem do miasta przełączyłem na benzyne i gdy byłem już przed blokiem gdzie mieszkam i zatrzymałem się żeby wycofać wtedy samochod zgasł. odpaliłem go jeszcze raz myślałem że może za bardzo popusciłęm sprzęgło. odpaliłem jescze raz i znowu zgasł . też zachowywał się tak jakby obroty tracił. odczekałem trochę, slychać było jak wentylator pracował żeby ostudzić silnik ( temp. płynu chłodniczego też była na 90). gdy skończł działać włączyyłem jeszcze raz żeby zaparkować i wtedy chodził już normalnie. nie wiem czy było to chwilowe "uzdrowienie" ponieważ podjechałem tylko kawałeczek.

o co mogło chodzić?

termostat wymieniłem kilka miesięcy temu bo był zepsuty i działa normalnie. mam w samochodzie wlany gęsty olej silnikowy ponieważ zmieniałem go w zimie na taki do niskich temperatur ponieważ zima była sroga i taki został. czy może to być wina oleju silnikowego? z rana trzeba przejechać kawałek na niskich obrotach żeby się rozgrzał ale tak chyba powinno być.

pozdrawiam, i czekam na odpowiedz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw cze 03, 2010 21:21

matti432, za długi tekst. Ni napisałeś typu silnika. Nie wynika z tego tekstu czy problem istnieje tylko na gazie czy benzynie (zanim przełączy się na gaz) również


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

matti432
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob lut 20, 2010 20:17
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: matti432 » czw cze 03, 2010 21:31

z tego co się orientuje jest to raczej aee.

problem występuje moim zdaniem na benzynie.

za pierwszym razem jechałem tylko na benzynie i się to zdarzyło.
drugim razem jechałem najpierw na gazie (było ok) po tem przełączyłęm na benzynę i na początku też było ok.gdy zgasł był na benzynie.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw cze 03, 2010 21:40

Chgyba jakichś specyficznych usterek ten silnik niema, więc może diagnoza Vagiem, ale warto byłoby zawczasu posprawdzać wszystkie kable związane z odcinaniem wtryskiwaczy benzyny podczas pracy na LPG.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

matti432
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob lut 20, 2010 20:17
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: matti432 » czw cze 03, 2010 21:43

jeśli chodzi o vaga musiał bym pojechać do jakiegoś mechanika żeby mi go podączył ponieważ nie posiadam ani programu ani kabla.

a mógłbyś mi jeszcze powiedzieć gdzie mniej więcej znajdują się te kable o których wspomniałem.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw cze 03, 2010 21:45

wtryskiwacze benzyny chyba znajdziesz, do każdego idą dwa kable. Jeden z nich jest przecięty i końce wpięte do sterownika LPG, w którym miejscu dokładnie - znajdziesz łatwo.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

matti432
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob lut 20, 2010 20:17
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: matti432 » pn cze 07, 2010 14:59

witam ponownie. niestety narazie nie miałęm jeszcze jak sprawdzić go vagiem. gdy jednak sprawdzałem kable znalazłem jeden który jest trochę przeciętny tylko nie wiem od czego ten kabel jest. czy on może powodować takie objawy na benzynie. nie wiem dokładnie do czego ten kabel prowadzi ( taka kostka zaznaczona na zdjęciu). wydaje mi się że jest to coś od lpg. czy mogę sam wymienić ten kabel czy muszę wymienić go w warsztacie. co to jest za urządzenie? zamieszczam tutaj link do zdjęcia


Obrazek
Ostatnio zmieniony pn cze 07, 2010 15:00 przez matti432, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości