Problem z centralnym

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Pedrooo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt paź 27, 2009 10:26
Lokalizacja: Gdańsk

Problem z centralnym

Post autor: Pedrooo » pt cze 04, 2010 23:21

Witam!

Mam pewien problem , nabyłem sobie zestaw centralny zamek + alarm Carprotect BX4000 + siłowniki 1 master , 3 slave . Niestety za cholere nie wiem jak to podlączyc . Może ktoś montował taki zamek i będzie w stanie pomóc? Z góry dziękuje i pozdrawiam .



Ps. Dołączam schemat z którego i tak nic nie rozumiem.

http://alkamer.pl/pdf/BX4000.pdf



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » sob cze 05, 2010 20:54

Czyli że tak. Z tego mastera idą ci przewody sterujące do centralki i wchodzą sygnału zamykania, do 3 slave wchodzą tylko sygnału zamykania ? Na rys. D masz schemat podpięcia siłowników.



Pedrooo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt paź 27, 2009 10:26
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Pedrooo » pn cze 07, 2010 08:41

Siłownik master ma 5 kabli - niebieski , zielony , brazowy , czarny i biały , slave ma tylko niebieski i zielony. Jak widać na obrazku w instrukcji od centralki idzie 6 kabli , pomaranczowy , pomaranczowo-czarny, biały-biało czarny ,zólty-zólto czarny. I za cholere nie wiem , ktory z ktorym podczepic :grrr: :grrr: :grrr:



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pn cze 07, 2010 08:47

Pedrooo, moze i glupie pytanie ale czy nie bylo tak, ze kazdy golf 3 posiada pneaumatyczny zamek? Jesli tak, to tylko sterownik trzeba bylo kupic do centrala.

Na stronie 4 masz sposoby polaczenia. Golf z pompka pneumatyczna centralne korzysta z dwoch plusow, wiec podpinasz sie wg rysunku B.
Juz nie pamietam jakie to kable byly w kostce, chyba szary i zielony zamykanie/otwieranie.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Pedrooo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt paź 27, 2009 10:26
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Pedrooo » pn cze 07, 2010 09:09

No niestety takich zamkow nie posiadam i musze zamontowac sobie ten zestaw z alarmem , który kupiłem :grrr:



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pn cze 07, 2010 12:48

W takim razie podpinasz sie wg schematu D
Wiec bialy i bialoczarny podlaczasz do mastera do zielonego/niebieskiego (w zaleznosci czy otwieranie/zamykanie)
Pomaranczowy i bialopomaranczowy laczysz z masa
zolty i zoltobialy z plusem
I to masz ogarniety centralny, alarm podpinasz tez wg schematu :P


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Pedrooo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt paź 27, 2009 10:26
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Pedrooo » pn cze 07, 2010 15:30

Ok dzieki - zaraz ide próbowac i napisze czy wszystko ok :okej:

[ Dodano: 09 Cze 2010 07:52 ]
Udało się - wielkie dzieki za pomoc :) Mam jeszcze jedno pytanko - które kabelki w kolumnie kierownicy w mk3 odpowiadają za kierunki ? :blush:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 467 gości