nieskie obroty silnika?? 1.4 16V AXP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Seta84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: sob mar 20, 2010 20:01
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

nieskie obroty silnika?? 1.4 16V AXP

Post autor: Seta84 » sob cze 05, 2010 17:36

Witajcie

Co może powodować spadek obrotów silnika?? Mam 720



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » sob cze 05, 2010 20:09

według Autodaty ma miec pomiądzy 650 a 850 obr./min.



Seta84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: sob mar 20, 2010 20:01
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Seta84 » sob cze 05, 2010 22:02

myślałem ze mam obniżone obroty z 750;/.Wciskam sprzęgło i gaśnie;/szukam dalej



Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » sob cze 05, 2010 22:33

Seta84 pisze:Co może powodować spadek obrotów silnika?
przepustnica brudna m.innymi


Obrazek

Seta84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: sob mar 20, 2010 20:01
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Seta84 » ndz cze 06, 2010 07:33

Własnie to co innego.Przepustnica byla czyszczona zaadaptowana a pozniej wymieniłem na inną i jest to samo.Obroty nie falują.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz cze 06, 2010 09:17

Seta84 pisze:Wciskam sprzęgło i gaśnie
A może hamulec?



greg

Post autor: greg » ndz cze 06, 2010 09:57

a na luzie gaśnie? a na luzie i po naciśnięciu sprzęgła?

[ Dodano: Nie Cze 06, 2010 9:58 am ]
i który rok tego twojego auta



Seta84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: sob mar 20, 2010 20:01
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Seta84 » ndz cze 06, 2010 19:10

gaśnie przy wcisnieciu sprzegła jak i kiedy przygazuje i puszcze noge z gazu.w tych przypadkach leca obroty do zera.


Hamulec??


Rok 2000
Ostatnio zmieniony ndz cze 06, 2010 19:12 przez Seta84, łącznie zmieniany 1 raz.



greg

Post autor: greg » ndz cze 06, 2010 19:53

Seta84 pisze:Hamulec??
stonefree, myślał o podciśnieniu - że jak naciśniesz hamulec to podciśnienie powoduje spadek liczby obrotów. Skoro gaśnie
Seta84 pisze:przy wcisnieciu sprzegła jak i kiedy przygazuje i puszcze noge z gazu
to nie wina sprzęgła.

[ Dodano: Nie Cze 06, 2010 8:19 pm ]
aha - żadnych błędów na kompie silnika?



Seta84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: sob mar 20, 2010 20:01
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Seta84 » pn cze 07, 2010 23:52

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-00 - -
16688 - Cylinder 4 Misfire Detected
P0304 - 35-00 - -

ale wydaje mi się ze żólta kontrolka silnika pojawiła sie pozniej niz te problemy z gaśnieciem.Ale zaznaczam ze wydaje mi się.



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » wt cze 08, 2010 08:51

Brak zapłonu na losowych cylindrach i w drugim przypadku na 4 cylindrze wywołują zółtą lampkę: cewka(i), kable, świece


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Seta84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: sob mar 20, 2010 20:01
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Seta84 » wt cze 08, 2010 09:57

kable nowe,świece nowe,cewka podmieniona.źadnej poprawy niestety



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » wt cze 08, 2010 10:26

No to pomiar kompresji i EGR do sprawdzenia, nie podałeś kodu silnika.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Seta84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: sob mar 20, 2010 20:01
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Seta84 » wt cze 08, 2010 23:51

kod silnika AXP.Wybieram się na pomiar...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 368 gości