MK3 sprzęgło bierze wysoko już. wymieniac komplet czy ...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jackq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pn gru 26, 2005 11:37
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

MK3 sprzęgło bierze wysoko już. wymieniac komplet czy ...

Post autor: Jackq » wt kwie 18, 2006 16:12

Heja, jak w temacie, bierze juz dosc wysoko, wiec juz wole sie przygotowac na wydatek. Pytanie czy wymieniac caly komplet czy dac tarcze do regeneracji. No i ile moze kosztowac komplet - autko jak widac w profilu MK3, 1,8 92r.
Kiedys pamietam pytalem w stacji napraw jakiejs autoryzowanej nie pamietam nazwy, krzykneli 800zl za full opcje nie wiem czy to duzo czy malo... regeneracja wiem ze kosztuje 30-40zl a robote sam moge zrobic, nie wiem czy warto, bo nie wiem jak reszta docisk i kolo. Ale mysle, ze tragiczne nie bedzie. Piszcie co myslicie. Pozdro :kufel:


Audi A3 1,8T Quattro 201PS by COMPsport

komfortowy kierunkowskaz raz ruszasz manetka kierunek mignie 3 razy.
Info na PW.

AUKCJA ALLEGRO

Awatar użytkownika
adam-gda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 23:06
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adam-gda » wt kwie 18, 2006 16:20

jezeli sprzeglo jeszcze sie nie slizga to sprubowalbym wymienic spoczatku linke przegla mogla sie juz wyciagnac


Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek

Awatar użytkownika
Jackq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pn gru 26, 2005 11:37
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Jackq » wt kwie 18, 2006 16:24

linka nie wiem, raczej watpie, ma autoregulacje predzej bym postawil na tarcze, no ale spradzwe tez linke w sposob taki ze podloze cos skracajac ja.


Audi A3 1,8T Quattro 201PS by COMPsport

komfortowy kierunkowskaz raz ruszasz manetka kierunek mignie 3 razy.
Info na PW.

AUKCJA ALLEGRO

Awatar użytkownika
drill
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 696
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:45
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: drill » wt kwie 18, 2006 17:25

Kompletne sprzeglo to powiedzmy, ze okolo 300-500zl w zaleznosci od firmy... Robocizna pewnie okolo 200zl ale duzo zalezy od tego gdzie chcesz to robic :)


Obrazek

Awatar użytkownika
witux
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 14:35
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: witux » wt kwie 18, 2006 17:44

Mi też bierze wysoko, wymieniłem cały komplet sprzęgła i dalej tak samo. linka oczywiście z autoregulacją.



Awatar użytkownika
drill
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 696
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:45
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: drill » wt kwie 18, 2006 20:22

nie wiem czy to prawda ale "mowia" ze to nic nadzwyczajnego... slyszalem to od wlascicieli mk3 i mk4 (linka z samoregulacja)... tak wiec nie do konca musi to swiadczyc o tym ze sprzeglo sie konczy...
Ostatnio zmieniony wt kwie 18, 2006 21:20 przez drill, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt kwie 18, 2006 20:36

Często tak wysoko bierze przy autoregulacji. Z naprawą prponuję poczekać do pierwszych objawów ślizgania się sprzęgła, ale naprawde do pierwszych żeby docisku nie zniszczyć. Regeneracja tarczy chyba bez sensu bo to nie jest droga część. Jak ja robiłem sprzęgło to też miałem dylemat czy samą tarczę czy komplet. Ostatecznie wymieniłem tylko tarczę na taka z dobrej firmy a docisk został stary i przejechałem tak 100 000 km. Jest dalej ok. W sumie auto ma 250 000.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Arczi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: wt sty 18, 2005 21:09
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: Arczi » śr kwie 19, 2006 16:16

Jeżeli tarcza nie ślizga sie to nie widze zadnego powodu żeby wymieniać sprzegło. A co do wymiany docisku wolałbym wymienić na nowy żeby pozniej nie zniszycz nowej tarczy i wdać sie w niepotrzebne koszta.



Awatar użytkownika
Jackq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pn gru 26, 2005 11:37
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Jackq » śr kwie 19, 2006 16:30

Na razie nie slizga, ale boje sie, że długo nie pociągnie. Jak kupiłem auto rok temu sprzegło brało w połowie, a teraz juz dośc wysoko, więc cos sie z nim dzieje. Mogła się okładzina na tarczy wytrzeć. Pojeżdze jeszcze i zobacze co się bedzie działo, jak zacznie ślizgać wtedy zmienie. Dzieki za wypowiedzi i rady :kufel:


Audi A3 1,8T Quattro 201PS by COMPsport

komfortowy kierunkowskaz raz ruszasz manetka kierunek mignie 3 razy.
Info na PW.

AUKCJA ALLEGRO

Awatar użytkownika
miki15
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn mar 27, 2006 22:51
Lokalizacja: Mińsk maz
Kontakt:

Post autor: miki15 » czw kwie 27, 2006 20:51

A co to może znaczyć jeżeli przy puszczaniu sprzęgła autko szarpie i podczas jazdy przy delikatnym naciśnięciu sprzęgła i dodaniu gazu czuć wibracje " pod pedałem" przy odpuszczeniu znikają?



mohi77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt sty 25, 2005 20:08
Kontakt:

Post autor: mohi77 » pn maja 01, 2006 15:01

Witam. Moja rada to sprawdzenei linki 99,% problemów z sprzegłem to wina linki z samoregulatorem. Chyba że wyprawiacie kosmicze rzeczy żeby je rozpierniczyć. Miałem podobny problem, sprzęgło mi brało miemal pod kierownicą:) cała nogę musiałem podnosić jak ruszałem. No i co zrobiłem???
Poprostu scisnąłem koncówkę linki ( tam gdzie jest mechanizm samoregulatora) zrobiłem taki mały sciskacz z druta (nie chce mi się iśc zrobić zdjecia:) i poprzez mniejsze lub większe scisniecie tego ustawiłem sobie sprzegło jak chciałem bez problemu.
Jeżdze tak do tej pory (10tys.) i spoko narazie, choć zaczyna mnie to wkurzać bo nie lubię takiej prowizory, i wymienie sobie linkę ale jak powiedział mech. na zwykłą i pier.....samoregulację, ustawie sobie jak będę chciał (oczywiscie wchodzi tu jeszcze koszt zwyklej linki ktora jest o wiele tansza od tej z samoreg:)
Także spróbuj najpierw pokombinować z linką!!!!!bo moim zdaniem trzeba być przeh.....żeby rozwalić sprzęgło:))) a rozwalać pół silnika to szkoda.....
Pozdr.......



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 217 gości