Witam,
Czy ktoś jest w stanie w prosty sposób wytłumaczć mi na czym polega zrobienie nastaw podstawowych i przedewszystkim czemu to ma służyć? Jest trochę tematów o nastawach podstawowych ale nigdzie nie znalazłem co ma na celu ta czynność.
Wymianiam właśnie silniczek obiegu zamkniętego V71 i wyczytałem że powinno się po wymianie wprowadzić nastawy podstawowe.
Wprowadzanie nastaw podstawowych
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Wprowadzanie nastaw podstawowych
to poczytaj http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&q ... df02cc9d12NiCom pisze:Witam,
Czy ktoś jest w stanie w prosty sposób wytłumaczć mi na czym polega zrobienie nastaw podstawowych i przedewszystkim czemu to ma służyć? Jest trochę tematów o nastawach podstawowych ale nigdzie nie znalazłem co ma na celu ta czynność.
Wymianiam właśnie silniczek obiegu zamkniętego V71 i wyczytałem że powinno się po wymianie wprowadzić nastawy podstawowe.
W jednym z linków które podałeś jest opis:
"W niektórych systemach po wykonaniu naprawy lub przeglądu muszą zostać wykonane nastawy podstawowe. Oznacza to, ze regulacja komputera została przełączona na niezmienne wartości. Jeżeli system znajduje się w nastawach podstawowych można np. wyregulować kąt wyprzedzenia zapłonu, adaptację położenia przepustnicy, wolnych obrotów, klimatyzacji, itp. "
Ale czy w moim przypadku gdy wymieniłem silniczek V71 a VAG nie pokazuje żadnych błędów muszę dokonać tych nastawów podstawowych czy nie? Silniczek działa przynajmniej teoretycznie bo obraca się w jedną i drugą stronę ale nie chciałbym żeby za chwile się okazało że znowu pękło kółko bo komputer próbował przekręcić poza zakres możliwych wartości.
"W niektórych systemach po wykonaniu naprawy lub przeglądu muszą zostać wykonane nastawy podstawowe. Oznacza to, ze regulacja komputera została przełączona na niezmienne wartości. Jeżeli system znajduje się w nastawach podstawowych można np. wyregulować kąt wyprzedzenia zapłonu, adaptację położenia przepustnicy, wolnych obrotów, klimatyzacji, itp. "
Ale czy w moim przypadku gdy wymieniłem silniczek V71 a VAG nie pokazuje żadnych błędów muszę dokonać tych nastawów podstawowych czy nie? Silniczek działa przynajmniej teoretycznie bo obraca się w jedną i drugą stronę ale nie chciałbym żeby za chwile się okazało że znowu pękło kółko bo komputer próbował przekręcić poza zakres możliwych wartości.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 221 gości