1.3 na gaźniku Pierburg nie chce się wkręcać na obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cegiel1989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: wt wrz 04, 2007 22:28
Lokalizacja: Wąbrzeźno
Kontakt:

1.3 na gaźniku Pierburg nie chce się wkręcać na obroty

Post autor: cegiel1989 » sob cze 05, 2010 22:57

Witam, nie mogę dojśc do ładu z gaźnikiem od golfa mk2 1.3 pierburg najprędzej 36 1B3,
objawy są następujące, chodzi ładnie na wolnych obrotach, ale jak mu do daje gau to się dławi, dopiero jak powolutku wciskam gaz to wejdzie na obroty na wysokich obrotach również chodzi ładnie, zastanawiam się czy to nie będzie coś z dawką przyśpieszacza, a moze wiecie od czego by podszedł gaźnik do tego 1.3

mile widziane jakieś schematy ideowe tego gaźnika


tak on wygląda
Obrazek

pozdro
Ostatnio zmieniony sob cze 05, 2010 23:17 przez cegiel1989, łącznie zmieniany 4 razy.


[( o )]=======VW=======[( o )]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob cze 05, 2010 23:52

Dawkę przyśpieszacza to możesz sobie zmierzyć ( bena do komory, gaźnik nad naczynie otwierasz ręcznie przepustnicę i mierzysz ile wyleci , czy ten gaźnik jest od 1.3 nie wiem, najczęściej były Pierburgi 2E3

[ Dodano: Sob Cze 05, 2010 11:53 pm ]
Podaj dokładne numery tego gaźnika zobaczymy w ETCE od czego jest


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
gasiorx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:34

Post autor: gasiorx » ndz cze 06, 2010 08:50

ze zdejęć mogę wstępnie powiedzieć ze to nie jest pierburg 2e3 bo mój siępokrywa z takim schematem a tutaj jakoś podobieństwa nie mogę się doszukać
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
cegiel1989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: wt wrz 04, 2007 22:28
Lokalizacja: Wąbrzeźno
Kontakt:

Post autor: cegiel1989 » ndz cze 06, 2010 10:45

troszkę poczytałem i okazało się ze ten gaźnik jest od mk1 1.5 ale był montowany równieź w passatach 1.3
oto link do stroki
http://www.gaznik.pl/gazniki_pierburg-zdjecia.html

[ Dodano: 06 Cze 2010 10:46 ]
To szczegół z tym od czego on dokładnie jest, co może być przyczyną objawów które opisałem w pierwszym poście


[( o )]=======VW=======[( o )]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz cze 06, 2010 11:25

Jeżeli to ten gaźnik co widac na fotkach to jest strasznie zasyfiony. Trzeba go rozebrać i wyczyścić (dyszy nie wolno twardym drutem, tylko włosiem z jakiejś szczotki albo miedzianym). Przy okazji sprawdzić wydatek pompki jak sam pisałeś, i szczelność membrany zaworu wzbogacania mieszanki (7). Sa jakieś inne objawy? Silnik jest zalewany? Smierdzą spaliny? Wolne obroty są stabilne?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
cegiel1989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: wt wrz 04, 2007 22:28
Lokalizacja: Wąbrzeźno
Kontakt:

Post autor: cegiel1989 » ndz cze 06, 2010 11:37

Paweł Marek pisze:Jeżeli to ten gaźnik co widac na fotkach to jest strasznie zasyfiony. Trzeba go rozebrać i wyczyścić (dyszy nie wolno twardym drutem, tylko włosiem z jakiejś szczotki albo miedzianym). Przy okazji sprawdzić wydatek pompki jak sam pisałeś, i szczelność membrany zaworu wzbogacania mieszanki (7). Sa jakieś inne objawy? Silnik jest zalewany? Smierdzą spaliny? Wolne obroty są stabilne?
foto jest podglądowe, swój gaźnik miałem już cały dzień zatopiony w nitro, bo na początku chodził tylko na ssaniu, dodam ze stało to rok nie tykane,

ta pompka to jest na ostatnim foto??
http://www.gaznik.pl/opis_pierburg_36_1b3.html


[( o )]=======VW=======[( o )]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz cze 06, 2010 11:43

Chyba tak, ale jakoś nigdy nie rozbierałem, na ogół w tej pompce pada tylko membrana - 14 na rysunku powyżej, wówczas jest wyciek na zewnątrz gaźnika. Zatopienie mogło nie pomóc, być może trzeba użyć sprężonego powietrza, mecanicznie dysze czyściś, bardzo ostrożnie żeby ich nie rozkalibrować


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 265 gości