Gumowa rura-łącznik 1H0 129 627 D - POMOCY

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
az71
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 21:10
Lokalizacja: J.G.
Kontakt:

Gumowa rura-łącznik 1H0 129 627 D - POMOCY

Post autor: az71 » wt wrz 20, 2005 07:26

Witam.
Nie wiem gdzie jest mój post , może admin go wykasował lub przeniósł, nie mogę go znaleźć a problem jest natury technicznej.
Problem polega na połataniu bądź kupieniu łącznika gumowego łączącego filtr powietzra z kolektorem ssącym. Czym go połatać bo popękał od detonacji gazu , był lekko sparciały jak to guma lub gdzie go kupić a może któryś z kolegów coś takiego posiada. Na allegro brak, w szrotach brak, w sklepie brak a w serwisie krzyczą ooooo albo jeszcze więcej może.
Łącznik ma oznaczenie 1H0 129 627 D i jest w moim golfiku Variancie z 1994, 2E,
2 litry.
Proszę o pomoc bo "taśma macgaywera" już nie działa na niego.
A tak wogóle jak jest z tą detonacją gazu. U mnie raz na jakiś czas strzela i silnik się wyłącza. Może trzeba coś ustawić? Gazowniki mówią że tak ma być.
Jeszcze raz proszę o pomoc.
Pozdrawiam
az71
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


VW GOLF III Variant 2.0 + LPG 94'
Silnik 2E

Krzysiek81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt sty 18, 2005 16:34
Lokalizacja: Janów Lubelski
Kontakt:

Post autor: Krzysiek81 » wt wrz 20, 2005 16:48

a gdzie Ty masz tam mikser?? przed przeplywomierzem powinien byc. ja mialem ten sam silnik. zrobilem 100tys. km. na gazie i nie bylo mowy o zadnym wystrzale. wiec jest cos nie tak. sprawdz swiece, przewody. a najlepiej pojedz do innych gazownikow. gume tez mialem peknieta ale udalo mi sie skleic tasma taka do wydechow.. dokupic uzywana jest bardzo ciezko. a serwis wola straszne pieniadze. ale powtarzam ze o zadnych wystrzalach nie moze byc mowy



Awatar użytkownika
Panther
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: wt mar 01, 2005 23:25
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Panther » wt wrz 20, 2005 17:04

witam. chcialem sie troszku podpiac pod temat poniewaz mam ten sam silnik tylko w golfie gti. I problem dotyczy samej isntalacji gazowej. Zalozylem gaz i mam problem z nim. Pojechalem do innego gazownika i mi powiedzial ze mam zle zalozona instalacje gazowa. Mikser mam gdzies umieszczony za silnikiem hehe, mam nadzieje ze zrozumieliscie o co lota. I powiedzial mi ze mikser powininen byc zalozony gdzie indzie, gdzies blizej filtru powietrza. Mozecie mi dokladniej powiedziec gdzie powinien hbyc zalozony mikser. Chetnie lookne na jakies foto silnika 2e z instalka gazowa. Z gory dzieki


G.T.I. by Panther - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=8772

Awatar użytkownika
az71
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 21:10
Lokalizacja: J.G.
Kontakt:

Post autor: az71 » wt wrz 20, 2005 21:31

Mikser mam po prawej stronie przy akumulatorze zaraz przy zbiorniczku od płynu do wspomagania. Tam założyli, pociągleli rurę do filtra powietrza. Te strzały są bardzo rzadko ale jak strzeli i rurę gumową lekko naderwie to zaczyna lewego powietrza łapać i szarpie. Przewody nowe i świece też. Gaz LOVATO.

Hej
Dzisiaj już dostałem tą nieszczęsną gumową rurę przez allegro. Koszt 110zł plus koszt dojazdu po odbiór.65km.
Dzięki za rady.


VW GOLF III Variant 2.0 + LPG 94'
Silnik 2E

Stanisław Fiute
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob lis 05, 2005 22:07
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Stanisław Fiute » ndz kwie 16, 2006 12:52

mikser mam zamontowany zaraz za filtrem powietrza.gazownicy się spisali żadnych strzałów.pali jak na benzynie, zadnych problemów.
gazownicy z Zamościa



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » ndz kwie 16, 2006 13:57

az71 pisze:Mikser mam po prawej stronie przy akumulatorze zaraz przy zbiorniczku od płynu do wspomagania. Tam założyli, pociągleli rurę do filtra powietrza.
Ty mówisz o parowniku nie o mikserze :)


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
guli
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:07
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: guli » wt kwie 18, 2006 12:40

Znajomy ma złożony na wężu od powietrza jakby zawór bezpieczeństwa. To kawałek metalowej tulei z otworem a na otworze jest gumowa opaska. Jeżeli wystrzeli to opaska pęka albo się podnosi i tamtędy ucieka ciśnienie a wąż nie pęka.



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » wt kwie 18, 2006 15:32

A co do rury to moja propozycja jest taka...
kup gume produkcji JACKY taka czerwona do tuningowych dolotow... to jest taki lacznik elastyczny jak chcesz polaczyc dwie rury
kup kawalek aluminiowej rury j.w. jak zeby weszla t ta orginalna gume po jej przycieciu
wszystko skrec porzadnie opaskami
koszt do 50 zl i zero lewego powietrza
sam ostatnio kupilem kolanko od Jacky
bardzo porzadnie wykonane i solidne... pozdro



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » wt kwie 18, 2006 21:47

Nie mam tego silnika ale bardzo czesto słysze ze w tym motorze gazownicy notorycznie zle zakałdaja instalke i sa wystrzały. Kumpel mowił ze to jest własnie przyczyna, gazownicy maja tylko z tym motorem trudnosci. U nie go tego nie ma bo twierdzi ze instalke mu załozyli jak nalezy a nie spartolili jak w wiekszosci. Sam sie często zastanawia czemu oni to źle zakładają :-k


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt kwie 18, 2006 21:53

Atomic10 pisze:gazownicy maja tylko z tym motorem trudnosci.
mam dwa auta z silnikiem 2E i zero problemów. W jednym na początku było parę strzałów bo kable WN miałem stare. Trochę skrzywiła się klapka przepływomierza ale łatwo to domowym sposobem usunąłem i było to tylko moje zaniedbanie. Więc bez przesady. Po prostu Monowtryski nie mają przepływki więc łatwiej się gaz zakłada oraz nie ma sie za bardzo co zpesuć przy ew. wybuchu


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » wt kwie 18, 2006 21:56

Jak strzela to albo:
- zbyt uboga mieszanka
- przebicia na kablach WN
- nieszczelność na zaworach dolotowych
- coś się żarzy w cylindrze :)
Wyeliminuj 4 powyższe i nie ma bata aby strzelało.


=-Pinhead-=

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 138 gości