Problem z pompą zamka centralnego.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

OnYx31044
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr cze 02, 2010 09:26
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Problem z pompą zamka centralnego.

Post autor: OnYx31044 » śr cze 02, 2010 09:43

Witam.

Posiadam VW Golfa 3 1.8 z 1992r(Trzy drzwiowy).

Jakiś czas temu padła mi pompa zamka centralnego. Kupiłem inną lecz dzieje się coś dziwnego. Mianowicie pompa działa lecz trochę inaczej, jak zamknę autko działa dobrze ale żeby je otworzyć muszę jeszcze raz wcisnąć przycisk zamknięcia na pilocie, bądź jeszcze raz przekręcić kluczyk, aby się otworzył. Czasem zdarzy się nie działać w drugim kierunku.
Co może być przyczyną tego??
Dodam że układ jest szczelny.
Jest to mój pierwszy post więc jeśli coś jest źle proszę o przeniesienie.

Z góry dzięki za pomoc. :bajer:



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » śr cze 02, 2010 10:22

a założyłeś taką samą pompkę?? O tym samym numerze i takiej samej ilości pinów??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

OnYx31044
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr cze 02, 2010 09:26
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: OnYx31044 » śr cze 02, 2010 12:43

Tak jest dokładnie taka sama jak poprzednia 11 pinowa.
Ostatnio zmieniony śr cze 02, 2010 12:45 przez OnYx31044, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » śr cze 02, 2010 16:06

Wydaje mi się że to jest kwestia wilgoci bo z reguły (przynajmniej u mnie) występuje to w wilgotne dni... walczyłem z tym poprzez czyszczenie styków ale nic to nie dawało... na krótko działa git... często mi się zdarzało że z pilota się nie otwierał a z klucza tylko dane drzwi, a jak otwierałem od środka poprzez pociągnięcie rygielka to się otwierał.
Ostatnio zmieniony sob cze 05, 2010 12:23 przez Paweł NPI, łącznie zmieniany 2 razy.


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

OnYx31044
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr cze 02, 2010 09:26
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: OnYx31044 » śr cze 02, 2010 19:53

Sprawdziłem z tymi rygielkami przez 3 4 razy drzwi się zamykają i otwierają pompa się włącza a za piątym razem jak by się zacinała. Po dwóch trzech zamknięciach znowu zaczyna pracować.



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » śr cze 02, 2010 20:02

OnYx31044 pisze:Sprawdziłem z tymi rygielkami przez 3 4 razy drzwi się zamykają i otwierają pompa się włącza a za piątym razem jak by się zacinała. Po dwóch trzech zamknięciach znowu zaczyna pracować.
no właśnie mam to samo i nie bardzo wiem w czym wina, bo pompa w takim przypadku wygląda na sprawną... tyle że czasem nie działa otwieranie z pilota, i najciekawsze że 99,9% zawsze otwieranie...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

OnYx31044
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr cze 02, 2010 09:26
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: OnYx31044 » pt cze 04, 2010 15:36

Próbowałem nawet przedłużyć sygnał zamykania i otwierania po przez przecięcie pętli na centralce sterowania z pilota i dalej to samo.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt cze 04, 2010 17:47

OnYx31044, jrest to kwestia dodatkowego kabla masowego. I teraz niestety pamięć mnie zawiodła. W każdym razie żeby uzyskać otwieranie na raz to trzeba albo podpiąć, albo odpiąć kabel masowy od styku numer 6 (albo8) przy pompce. Albo to sprawdź sposobem prób i błędów ( uwaga na zwarcie), albo użyj wyszkiwarki, napewno było opisane na golf3.pl a i na tym chyba też. Możesz też sprawdzić czy Twój alarm nie ma mozliwości podania sygnału podwójnego, np mój Tytan Max ma taką opcję, trzeba ją tylko zaprogramować.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

OnYx31044
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr cze 02, 2010 09:26
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: OnYx31044 » pt cze 04, 2010 19:47

Sprawdziłem na 6 pinie bez zmian, a 8 nie mam. Uwaga 4 pali bezpiecznik na centralce :). A na golf.pl nie znalazłem tego.
Ostatnio zmieniony pt cze 04, 2010 19:49 przez OnYx31044, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt cze 04, 2010 22:15

OnYx31044 pisze:a 8 nie mam
pewien jesteś, jesli jest wolny trzeba dac tam mase chyba, wewnatrz obudowy jesli na zewnątrz niema.

[ Dodano: Pią Cze 04, 2010 10:22 pm ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15
oszukałem sie dla ciebie, przy koncu tematu porada kolegi inek01


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

OnYx31044
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr cze 02, 2010 09:26
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: OnYx31044 » sob cze 05, 2010 08:57

Wielkie dzięki spróbuję dzisiaj tam się podłączyć i dam znać co i jak. Jeszcze Raz Dzięki:)


Niestety nie mam pod obudową nawet ścieżki doprowadzonej pod pin 8. :(
Ostatnio zmieniony sob cze 05, 2010 10:18 przez OnYx31044, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » sob cze 05, 2010 12:26

Tak mi się teraz przypomniało że kolega Paweł Marek, mi kiedyś próbował pomóc i mówił że w zamku od kierowcy jest coś co odpowiada za działanie centrala z pilota itp. Tyle że ja tego zamka nie mogłem wyjąć bo przeszkadzała mi prowadnica od szyby. Może faktycznie tym bardziej gdy jest wilgotno tam właśnie coś się dzieje że auto nie chce się otworzyć...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

OnYx31044
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr cze 02, 2010 09:26
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: OnYx31044 » pt cze 25, 2010 22:05

Minęło parę dni z czego parę suchych i tak jakby było lepiej ale nadal zdarzały się przycięcia.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 398 gości