Problem z zawieszeniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Samon8989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: sob gru 19, 2009 15:47
Lokalizacja: poznań

Problem z zawieszeniem

Post autor: Samon8989 » pt cze 04, 2010 18:59

Witam mam maly problem dzis bylem u przegladu i niestety kicha kazano mi wymienic koncowki drazkow i sworzen wahacza mam pytanko jak wyglada ten sworzen wahacza i ile kosztuje , jak najlepiej wymienic koncowke drazka jak zaznaczyc dobrze by nie byla potrzebna geometria kol??? dzieki z gory za pomoc.



Awatar użytkownika
golfer_1984
VW Baron
VW Baron
Posty: 3387
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

Post autor: golfer_1984 » pt cze 04, 2010 19:04

http://www.allegro.pl/item1066771218_sw ... f_iii.html tu masz dla przykładu sworzeń wahacza, kup w sklepie jakiejś lepszej firmy, końcówki też możesz wymieć sam ale bez geometrii się nie obejdzie, minimalny ruch drążkiem i już jest inaczej, tak samo sworzeń też ma regulację



Samon8989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: sob gru 19, 2009 15:47
Lokalizacja: poznań

Post autor: Samon8989 » pt cze 04, 2010 19:06

a gdzie jest ta regulacja tego sworznia???



Awatar użytkownika
golfer_1984
VW Baron
VW Baron
Posty: 3387
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

Post autor: golfer_1984 » pt cze 04, 2010 19:08

Samon8989 pisze:a gdzie jest ta regulacja tego sworznia???
na wahaczu jest



Steryd126
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 645
Rejestracja: pn lis 21, 2005 21:01
Lokalizacja: Petrykozy, Pabianice
Kontakt:

Post autor: Steryd126 » pt cze 04, 2010 19:09

tak mniej więcej wygląda, http://www.allegro.pl/item1033205202_sw ... ville.html , koszt nie jest powalający, wymiana bardzo prosta, auto na lewarek, podłóż jakies cegły czy cos pod progi dla bezpieczenstwa, odkręcasz jedną śrubę ,żeby wachacz odszeddł od piasty(chyba tak sie nazywa) (czasem trzeba szcelinę czyms rozszerzyc żeby sworzen wypadł) jak juz wypadnie, odkręcasz 3 sruby od wachacza, załadasz nowy no i później ta śruba co ją pierwsza odkręcałes przykręcasz po włożeniu w sworznia i gotowe. co do gałek, niby można bez zbieżnosci ale ja bym ci proponował zrobic bo bo co ma ściągac lub opony niszczyc. koszt koło 60 zł zależy gdzie, gałki też nie drogie . gałki można na suwmiarkę tak na oko zrobic ale i tak lepiej jechac na zbieżnosc



Samon8989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: sob gru 19, 2009 15:47
Lokalizacja: poznań

Post autor: Samon8989 » pt cze 04, 2010 22:09

mam problem z wyciagnieciem tego sworznia wszystko odkrecone dol mi wyszedl ale gora nie trzyma sie na tym sworzniu niby czyms podwazalem ale bez skutecznie, dzieki z gory za porady



pietka_86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr gru 31, 2008 17:05
Lokalizacja: jasło

Post autor: pietka_86 » pt cze 04, 2010 22:53

musisz konkretnie walnac kilka razy mlotkiem w sworzen,tylko bez przesady, i nie ma sily musi wyjsc...konkretnie łomem podwadzic i wychodzi...a na geometrie musisz podjechac...
jak bys wymienial tylko powiedzmy jedna koncowke drazka to jeszcze bys od biedy jakos to ustawil ale jak dwie koncowki i jeszcze sworzen wahacza to juz konieczna geometria
Ostatnio zmieniony pt cze 04, 2010 22:54 przez pietka_86, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 334 gości