Obciązenie elektryczne a obroty silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Obciązenie elektryczne a obroty silnika
Witam mam takie pytanie mianowicie wymieniłem regulator napięcia ze szczotkami bo stare stan krytyczy pasek alternatora akumulator i klemy łozyska itp ok wyczyscilem masy budy nie dotarłem jeszcze do masy silnika i teraz tak na ciepłym silniku mam obroty tak z 950 na gazie na benzynie tak samo wlanczam sobie swiatelka i obrody sobie ida na takie ok 850 slabe 900 wlanczam dmuchawke na 1 praktycznie nie odczuwalne na 2 to tak od 850 do 800 na 3 juz ok 750 do tego wzmak sie robi 700 wcisne stop a mam 4 zarowki to juz sie robi nieprzyjemnie a o grzaniu szyby itp to juz nie mowiei teraz moje pytanie jest troche chyba za bardzo leca te obroty a nie mowie juz jak silnik zejdzie ze ssania to wtedy ma tak ok 800 obrotow to na samych swiatlach sie robi ok 700-750 ja wiem ze nie mam kompotera i sobie sam obrotow nie podniesie ale nie wiem chcialem sie zapytac jak jest w waszych 1.3 na gaźniku może szczotki jeszcze sie nie ulozyaly zrobilem na nich z 1500km podpowiedzcie mi tu co i jak
Ostatnio zmieniony czw cze 03, 2010 14:44 przez Morton;], łącznie zmieniany 1 raz.
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
Witam.
ułożyły się , to normalne zjawisko /moim zdaniem/ przy tylu włączonych odbiornikach.Wcześniej mogłeś tego nie zauważyć z powodu słabych przejśćMorton;] pisze: może szczotki jeszcze się nie ulozyaly
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
Słabych przejść czyli , wyczyściłeś masy ,plusy . Ja dzięki takiej konserwacji odzyskałem 1V napięcia.Masa na silnik zaczyna się tam gdzie się kończy od aku do budy i do skrzyni.Wyczyść jeszcze plus na rozruszniku.A czy są to spadki obrotów zbyt durze ,niech się wypowiedzią inni Koledzy.
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 557
- Rejestracja: czw lis 13, 2008 22:59
- Lokalizacja: poznań
- Kontakt:
- ewelinkaii
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: czw cze 03, 2010 21:06
- Lokalizacja: Głogów
Problem z komputerkiem
Witam
Jestem tu nowa i potrzebuje pomocy. Mam VW Gol III 1.6, Rok produkcji 1996/1997. Posiadam sekwencję gazowa, ale nie oto chodzi. Samochodu w ogóle nie mogę odpalić. Wszystko sprawdziłam. Cewka moczowa jest sprawna oraz aparat zapłonowy ale nie ma iskry.
Proszę o pomoc
Ktoś ma schemat instalacji elektrycznej podaje numer 5WP4 298 037 906 025 T
Jestem tu nowa i potrzebuje pomocy. Mam VW Gol III 1.6, Rok produkcji 1996/1997. Posiadam sekwencję gazowa, ale nie oto chodzi. Samochodu w ogóle nie mogę odpalić. Wszystko sprawdziłam. Cewka moczowa jest sprawna oraz aparat zapłonowy ale nie ma iskry.
Proszę o pomoc
Ktoś ma schemat instalacji elektrycznej podaje numer 5WP4 298 037 906 025 T
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
ależ u kobiet to normalne, nie macie prostaty, cewka moczowa jest krótka, nie stanowi żadnego oporu dla przepływającej iskry.ewelinkaii pisze:Cewka moczowa
Napisz proszę na jakiej podstawie twierdzisz że cewka jest dobra. Była podmieniana?
( to już pytanie na poważnie)
Ostatnio zmieniony czw cze 03, 2010 21:31 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
Oczywiście w sensie że ma co robić . Przy zapotrzebowaniu na energię regulator zwiększa prąd na wirniku co powoduje silniejsze pole magnetyczne i większe opory przy obracaniu się.Równocześnie może być słyszalny rodzaj świstu .Morton;], podsumowując wszystkie fakty i wypowiedzi Kolegów , jak ładowanie masz normalne 14-14,5 nie ma czym się przejmować . Ja mam 1,6 D i jest podobnie.gasiorx pisze:altek ciut siada
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
- ewelinkaii
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: czw cze 03, 2010 21:06
- Lokalizacja: Głogów
:)
ładowanie mam normalne. Kolega wymontował mi instalację elektryczną i sprawdza czy kabelki są prawidłowe czy jakiś bezpiecznik nie poszedł. Masakra bez samochodu to jak bez ręki. Już nie wiem co mam robić.
Teraz siedzę i szukam na necie schematu instalacji elektrycznej do golfa 3, 1.6.
Teraz siedzę i szukam na necie schematu instalacji elektrycznej do golfa 3, 1.6.
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Jeśli kolega wymontował instalację w celu odszukania usterki, na dodatek szuka bezpiecznika w układzie zapłonowym - moja propozycja jest taka, by dał sobie z tym spokój.
*Po pierwsze, czy świecą kontrolki w zegarach,
*po drugie, czy jest napięcie na czarnym przewodzie cewki zapłonowej,
*po trzecie, czy słychać pompę paliwa,
*po czwarte, czy jest paliwo.
Możliwe jest też uszkodzenie fabrycznego alarmy bądź immobilizera (to już tylko diagnozą VAG.-iem).
Resztę usterek musi wyjaśnić podpięcie pod komputer diagnostyczny, tzw. VAG.
Proszę też o PW z adresem mailowym Koleżanki - poślę schemacik ukł. zapłonowego.
*Po pierwsze, czy świecą kontrolki w zegarach,
*po drugie, czy jest napięcie na czarnym przewodzie cewki zapłonowej,
*po trzecie, czy słychać pompę paliwa,
*po czwarte, czy jest paliwo.
Możliwe jest też uszkodzenie fabrycznego alarmy bądź immobilizera (to już tylko diagnozą VAG.-iem).
Resztę usterek musi wyjaśnić podpięcie pod komputer diagnostyczny, tzw. VAG.
Proszę też o PW z adresem mailowym Koleżanki - poślę schemacik ukł. zapłonowego.
Ostatnio zmieniony pt cze 04, 2010 13:34 przez Zico63b, łącznie zmieniany 2 razy.
- ewelinkaii
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: czw cze 03, 2010 21:06
- Lokalizacja: Głogów
:)
mój e-mail to ewelinkaii@o2.pl
Właśnie dowiedziałam się od niego że to prawdopodobnie jak to nazwał "komputerek". Jeszcze sprawdza.
[ Dodano: 05 Cze 2010 17:29 ]
Witam
Mam pytanko czy znacie strony internetowe zawierające sprzedaż części do VW Golf 3. Już wiem co mu jest potrzebuje sterownik do golfa
Właśnie dowiedziałam się od niego że to prawdopodobnie jak to nazwał "komputerek". Jeszcze sprawdza.
[ Dodano: 05 Cze 2010 17:29 ]
Witam
Mam pytanko czy znacie strony internetowe zawierające sprzedaż części do VW Golf 3. Już wiem co mu jest potrzebuje sterownik do golfa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości