2 Pytania po przekładce

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Cybus18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob cze 27, 2009 13:04
Lokalizacja: ok. Łowicza
Kontakt:

2 Pytania po przekładce

Post autor: Cybus18 » ndz maja 30, 2010 14:31

Witam.
Dokonałem przekładki wtrysku jednopunktowego z AAm do 1.6 RF. Wszystko śmiga, pali od strzału ale mam problem z dwiemaz rzeczami:
Jak podpiąć obrotomierz i wskaźnik poziomu paliwa do tej onstalacji od silnika 1.8, poniewarz tylko te dwie rzeczy mi nie działają. Wskaźnik sprawny, obrotomierz też. Przy skrzynce bezpieczników wisi mi niebieski kabel, podobno to on jest od obrotomierza bo na schemacie jest opisany jako SPEED. A co do pływaka to już nie mam pomysłu, instalacja dobra, pływak też, ale niestety nie działa. Czyżby inna rezystencja?
Mam jeszcze jedno pytanko: Jaki interfejs wybrać Vag wybrać żeby zdjagnozować moje autko, a szczególnie silnik.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz maja 30, 2010 15:59 przez Cybus18, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » ndz maja 30, 2010 22:39

Licznik z mk3 czy mk2?


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Cybus18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob cze 27, 2009 13:04
Lokalizacja: ok. Łowicza
Kontakt:

Post autor: Cybus18 » pn maja 31, 2010 10:04

Licznik z mk2



Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

Post autor: marcinek84 » pn maja 31, 2010 11:30

Obrotomierz powinien mieć podłączone 3 przewody (+) (-) i sygnał z cewki (+ przy zapłonie można ze skrzynki wziąć te od drzwi bo ja tak miałem)


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pn maja 31, 2010 12:10

Skoro licznik z mkII, to trzeba podłączyć czerwono-czarny kabelek który był przy cewce w mkII z oryginalną instalacją do cewki silnika z mkIII. Tylko trzeba tam podłączyć zacisk cewki nr 1 - bezpośrednio z cewki, a nie to, co wchodzi do modułu zapłonowego. Czyli trzeba się wpiąć między moduł zapłonowy a cewkę, te dwa elementy w mkIII są zmontowane w całość.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Cybus18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob cze 27, 2009 13:04
Lokalizacja: ok. Łowicza
Kontakt:

Post autor: Cybus18 » czw cze 03, 2010 11:50

No to powiedzmy że obrotomierz już prawie rozkminiony. A co z tym wskaźnikiem paliwa? Macie jakieś pomysły?



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » czw cze 03, 2010 15:21

Odepnij przy zbiorniku wtyczkę od czujnika i we wtyczce zewrzyj przewód fioletowo-czarny jak dobrze pamiętam z masą (brązowy) - strzałka powinna pójść na maksa. Jak tak, to czujnik uszkodzony lub inna rezystancja (nie wiem, czy były różne rezystancje w mk2/mk3).


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Cybus18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob cze 27, 2009 13:04
Lokalizacja: ok. Łowicza
Kontakt:

Post autor: Cybus18 » pt cze 04, 2010 11:16

Strzałka chodzi, licznik sprawdziłem, czujnik też sprawny. /jutro jeszcze wymontuje pompe z pływakiem i sprawdze czy wszystko.

[ Dodano: 05 Cze 2010 15:36 ]
Wszystko działa aż miło, wskaźnik paliwa też. Winny okazał się brak masy, podłączyłem kabel do obudowy i działa. Dzięki za pomoc :bigok:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 155 gości