Obciązenie elektryczne a obroty silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Morton;]

Obciązenie elektryczne a obroty silnika

Post autor: Morton;] » czw cze 03, 2010 14:43

Witam mam takie pytanie mianowicie wymieniłem regulator napięcia ze szczotkami bo stare stan krytyczy :jezor: pasek alternatora akumulator i klemy łozyska itp ok wyczyscilem masy budy nie dotarłem jeszcze do masy silnika :grin: i teraz tak na ciepłym silniku mam obroty tak z 950 na gazie na benzynie tak samo wlanczam sobie swiatelka i obrody sobie ida na takie ok 850 slabe 900 wlanczam dmuchawke na 1 praktycznie nie odczuwalne na 2 to tak od 850 do 800 na 3 juz ok 750 do tego wzmak sie robi 700 wcisne stop a mam 4 zarowki to juz sie robi nieprzyjemnie a o grzaniu szyby itp to juz nie mowiei teraz moje pytanie jest troche chyba za bardzo leca te obroty a nie mowie juz jak silnik zejdzie ze ssania to wtedy ma tak ok 800 obrotow to na samych swiatlach sie robi ok 700-750 ja wiem ze nie mam kompotera i sobie sam obrotow nie podniesie ale nie wiem chcialem sie zapytac jak jest w waszych 1.3 na gaźniku może szczotki jeszcze sie nie ulozyaly zrobilem na nich z 1500km :okej: podpowiedzcie mi tu co i jak :grin:
Ostatnio zmieniony czw cze 03, 2010 14:44 przez Morton;], łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » czw cze 03, 2010 15:51

Witam.
Morton;] pisze: może szczotki jeszcze się nie ulozyaly
ułożyły się , to normalne zjawisko /moim zdaniem/ przy tylu włączonych odbiornikach.Wcześniej mogłeś tego nie zauważyć z powodu słabych przejść


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Morton;]

Post autor: Morton;] » czw cze 03, 2010 17:35

mozesz mi wyjasnic :grin:
Tomasz Bis pisze:Wcześniej mogłeś tego nie zauważyć z powodu słabych przejść



Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » czw cze 03, 2010 18:43

Słabych przejść czyli , wyczyściłeś masy ,plusy . Ja dzięki takiej konserwacji odzyskałem 1V napięcia.Masa na silnik zaczyna się tam gdzie się kończy od aku do budy i do skrzyni.Wyczyść jeszcze plus na rozruszniku.A czy są to spadki obrotów zbyt durze ,niech się wypowiedzią inni Koledzy.


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
gasiorx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:34

Post autor: gasiorx » czw cze 03, 2010 20:13

normalka ze obroty spadaj ja jak wlacze grzanie szyby tez widze spadek obrotów ale niewielki , najwiekszy u mnie sie ujawnia jak wlacze dlugie swiatla na 4 lampy wtedy obroty mi spadna z 950 na 850, wg mnie normalne ze przy wiekszym poborze pradu altek ciut siada



genLODOWAmk2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: czw lis 13, 2008 22:59
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: genLODOWAmk2 » czw cze 03, 2010 20:37

ja jak wlacze swiatla mijania/ grzanie szyby/ dmuchawe na 3 to obroty spadaja praktycznie niewiele :)

a jak wlacze dlugie i halogeny przod to spadaja w dol i to zdrowo :) z 1000 na jakies 800


był golf 2 1.3.....

^Butcher^
MKII POWER : )
MKII POWER : )
Posty: 213
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:11
Lokalizacja: Trzebinia
Auto: 2xMk2GTI

Post autor: ^Butcher^ » czw cze 03, 2010 21:22

mam te same objawy , szczegolnie tak jak pisali poprzednicy przy wlaczeniu dlugich swiateł mozna zaobserwowac jak spadaja obroty



Awatar użytkownika
ewelinkaii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw cze 03, 2010 21:06
Lokalizacja: Głogów

Problem z komputerkiem

Post autor: ewelinkaii » czw cze 03, 2010 21:24

Witam
Jestem tu nowa i potrzebuje pomocy. Mam VW Gol III 1.6, Rok produkcji 1996/1997. Posiadam sekwencję gazowa, ale nie oto chodzi. Samochodu w ogóle nie mogę odpalić. Wszystko sprawdziłam. Cewka moczowa jest sprawna oraz aparat zapłonowy ale nie ma iskry.
Proszę o pomoc :kwiatek: =D> =D>

Ktoś ma schemat instalacji elektrycznej podaje numer 5WP4 298 037 906 025 T



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw cze 03, 2010 21:30

ewelinkaii pisze:Cewka moczowa
ależ u kobiet to normalne, nie macie prostaty, cewka moczowa jest krótka, nie stanowi żadnego oporu dla przepływającej iskry.
Napisz proszę na jakiej podstawie twierdzisz że cewka jest dobra. Była podmieniana?
( to już pytanie na poważnie)
Ostatnio zmieniony czw cze 03, 2010 21:31 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 2 razy.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » czw cze 03, 2010 22:47

gasiorx pisze:altek ciut siada
Oczywiście w sensie że ma co robić . Przy zapotrzebowaniu na energię regulator zwiększa prąd na wirniku co powoduje silniejsze pole magnetyczne i większe opory przy obracaniu się.Równocześnie może być słyszalny rodzaj świstu .Morton;], podsumowując wszystkie fakty i wypowiedzi Kolegów , jak ładowanie masz normalne 14-14,5 nie ma czym się przejmować . Ja mam 1,6 D i jest podobnie.


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ewelinkaii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw cze 03, 2010 21:06
Lokalizacja: Głogów

:)

Post autor: ewelinkaii » pt cze 04, 2010 12:06

ładowanie mam normalne. Kolega wymontował mi instalację elektryczną i sprawdza czy kabelki są prawidłowe czy jakiś bezpiecznik nie poszedł. Masakra bez samochodu to jak bez ręki. Już nie wiem co mam robić.
Teraz siedzę i szukam na necie schematu instalacji elektrycznej do golfa 3, 1.6. :mk3:



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » pt cze 04, 2010 13:23

Jeśli kolega wymontował instalację w celu odszukania usterki, na dodatek szuka bezpiecznika w układzie zapłonowym - moja propozycja jest taka, by dał sobie z tym spokój.
*Po pierwsze, czy świecą kontrolki w zegarach,
*po drugie, czy jest napięcie na czarnym przewodzie cewki zapłonowej,
*po trzecie, czy słychać pompę paliwa,
*po czwarte, czy jest paliwo.
Możliwe jest też uszkodzenie fabrycznego alarmy bądź immobilizera (to już tylko diagnozą VAG.-iem).
Resztę usterek musi wyjaśnić podpięcie pod komputer diagnostyczny, tzw. VAG. :bigok:
Proszę też o PW z adresem mailowym Koleżanki - poślę schemacik ukł. zapłonowego.
Ostatnio zmieniony pt cze 04, 2010 13:34 przez Zico63b, łącznie zmieniany 2 razy.



Morton;]

Post autor: Morton;] » pt cze 04, 2010 18:07

ok podziękowal koledzy :grin: poczyszcze jeszcze te przy silniku i latam dalej i sie nie przejmuje :bigok: haha ewelinkaii, dobra jest xD
Ostatnio zmieniony pt cze 04, 2010 18:23 przez Morton;], łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
ewelinkaii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw cze 03, 2010 21:06
Lokalizacja: Głogów

:)

Post autor: ewelinkaii » pt cze 04, 2010 21:18

mój e-mail to ewelinkaii@o2.pl
Właśnie dowiedziałam się od niego że to prawdopodobnie jak to nazwał "komputerek". Jeszcze sprawdza. :kwiat:

[ Dodano: 05 Cze 2010 17:29 ]
Witam
Mam pytanko czy znacie strony internetowe zawierające sprzedaż części do VW Golf 3. Już wiem co mu jest potrzebuje sterownik do golfa



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 281 gości