Problem z kreceniem tłoczkiem hamulcowym
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z kreceniem tłoczkiem hamulcowym
WItam. Dzis zajołem sie wymiana klockow hamulcowych z tyłu w moim mk4. Z jednej strony wszystko poszło gładko lecz z drugiej mam duży problem z tłoczkiem ponieważ.. Nie moge go obkrecac w prawo.. Początkowo szedł bardzo opornie ale obkrecał sie lecz w pewnej pozycji opór stał sie bardzo duzy i w tej chwili krecenie nim jest prawie nie mozliwe a gdze jeszcze wciskanie.. prosił bym o szybką pomoc!!! z góry dziekuje..
Ostatnio zmieniony śr cze 02, 2010 22:19 przez olo244, łącznie zmieniany 1 raz.
To spróbuj teraz go wykręcic albo za pomocą cięgna hamulca ręcznego wypchnąc. Może jak kilka razy wciśniesz i wyciągniesz ten tłoczek to się rozchodzi i w końcu wejdzie do końca. Ja to wciskam go za pomocą ściągacza mam taki akurat pasujący. Zapieram go za jarzmo i ściskam(wkręcam) a do obrotu tłoczka to pasuje klucz od kątówki (nakrętki tarczy). wciśnięcie tłoczka nie zajmuje nawet 5 min.
tez wpadłem na ten pomysł wczesnie...
poczatkowo zapowiadało sie obiecujaco.. tłoczek troche wyszedł i zaczoł sie obkrecac bez problemy niestety po chwili w tej samej pozycji co wczesniej zaczoł wystepowac bardzo duzy opor przy czym tłoczek sie nie schował nawet o ta długość która została wypchany..
poczatkowo zapowiadało sie obiecujaco.. tłoczek troche wyszedł i zaczoł sie obkrecac bez problemy niestety po chwili w tej samej pozycji co wczesniej zaczoł wystepowac bardzo duzy opor przy czym tłoczek sie nie schował nawet o ta długość która została wypchany..
Ja również miałem problem z wkręceniem tłoczka, ale jak zacząłem jednocześnie go wciskać i obracać w prawo to z oporami, ale powoli się wkręcił. Skoro na początku wkręcał się to powinien to zrobić do końca.
:cady: [url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/11964][img]http://www.motostat.pl/user_images/11964/icon4.png[/img][/url] :mk3:
wszystko prawie juz zrobione.. niestety tłoczka nie dało sie obkrecac wiec zdemontowałem cały zacisk i po wykreceniu tłoczka okazało sie ze nazbiorealo sie na nim dużo wszelakich smieci jak kurze itp.
Po wyczyszczeniu tloczka i zacisku klopotliwe było jedynie załozenie gumki ochronnej na rant zacisku.. Wkrecenie przeczyszczonego tłoczka nie zajeło nawet minuty..
Jutro zostało odpowietrzec tylko układ hamulcowy
Dzieki wszystki za rady a szczególnie KAROL 84
Po wyczyszczeniu tloczka i zacisku klopotliwe było jedynie załozenie gumki ochronnej na rant zacisku.. Wkrecenie przeczyszczonego tłoczka nie zajeło nawet minuty..
Jutro zostało odpowietrzec tylko układ hamulcowy
Dzieki wszystki za rady a szczególnie KAROL 84
Spoko
Chyba właśnie po to jest to forum sam jak czegoś nie wiem to staram się na nim znaleśc poradę.
[ Dodano: 03 Cze 2010 23:50 ]
A do odpowietrzania to najlepiej użyj wężyka przezroczystego fi 6mm i długości najlepiej ok 2m. Załóż na odpowietrznik i odkręc go. Wtedy będziesz widział kiedy bąble przestaną iśc. Takim sposobem to ja nawet sam odpowietrzam bez niczyjej pomocy.
Chyba właśnie po to jest to forum sam jak czegoś nie wiem to staram się na nim znaleśc poradę.
[ Dodano: 03 Cze 2010 23:50 ]
A do odpowietrzania to najlepiej użyj wężyka przezroczystego fi 6mm i długości najlepiej ok 2m. Załóż na odpowietrznik i odkręc go. Wtedy będziesz widział kiedy bąble przestaną iśc. Takim sposobem to ja nawet sam odpowietrzam bez niczyjej pomocy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 205 gości