Problem z hamulcami.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Jatza
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn maja 08, 2006 19:35
Lokalizacja: Białogard

Problem z hamulcami.

Post autor: Jatza » śr maja 12, 2010 19:15

Witam. Posiadam VW Vento 1.8GL 66KW mój problem polega na tym iż tylne hamulce bębnowe nie hamują równomiernie tj. lewy 1800 prawy 600. Ręczny jest ok. 1100 po obu stronach. Bębny są w porządku minimalny rant ukazujący w jakiej pozycji są szczęki które wymieniłem jakieś 600km temu :] wymienione linki ręcznego bo się "składały" no i cylinderek po stronie gdzie hamowało słabiej też nowy... i co dalej?... nie mam już pomysłu. Cały układ suchy zero wycieków, płyn wymieniany rok temu układ odpowietrzony przy wymianie cylinderka. Dzięki za każdą pomoc.



phearnun
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt kwie 09, 2010 22:58
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: phearnun » pn maja 31, 2010 00:48

Witam serdecznie! Chciałbym odświeżyć ten temat , gdyż mam dokładnie ten sam problem. Problem zauważyłem przy wymianie przewodu hamulcowego, ręczny trzyma na obydwu kołach, wymieniłem również wzmacniany fragment przewodu hamulcowego łączącego dwa miedziaki. Może to być wina korektora?



artur b.
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz maja 23, 2010 16:24
Lokalizacja: Witkowice/ok. Częstochowy

Post autor: artur b. » pn maja 31, 2010 01:27

Wprawdzie nie jestem mechanikiem, ale wiem że należy upuścić nieco płynu podczas wymiany przewodu trzeba będzie wtedy go trochę wylać(pomimo że już leci płyn). Płyn po takiej operacji można bez problemu wlać z powrotem do zbiorniczka, jednak wcześniej należy pozostawić go na ok 2-3 dni by uszły z niego pęcherzyki powietrza(nawet jeśli ich nie widzimy).
I tak na moje oko, powód to niedokładnie odpowietrzony układ, zwłaszcza jeśli przed wymianą było ok.



Jatza
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn maja 08, 2006 19:35
Lokalizacja: Białogard

Post autor: Jatza » śr cze 02, 2010 15:58

Witam zainteresowanych. Powodem tych dolegliwości były tylko i wyłącznie linki ręcznego hamulca. Okazało się, że nie wymieniono obydwóch linek tylko jedną, tą po stronie gdzie wynik hamowania był niezadowalający. Wcześniej twierdzono, że tamta druga jest ok a dopiero po jej wymianie okazało się, że było inaczej. Teraz jest już wszystko jak powinno być i ręczny i nożny brzytwa :chytry: nie potrzebnie tyko wymieniałem to wszystko co niby miało być powodem słabych hamulców no ale cóż za naukę się płaci. Ja zapłaciłem Ty skoro czytasz to co napisałem już się nauczyłeś i to za free :bajer: pozdro.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 252 gości