przerobka c.z na pilota

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

przerobka c.z na pilota

Post autor: maniek8855 » wt cze 01, 2010 22:57

Witam
Mam centralny zamek z kluczyka w mk II 5d+bagażnik,chce przerobić ori pneumatyczny tak aby był z pilota. Trochę już poczytałem na forum ale mam kilka wątpliwości, jedni piszą,że siłownik kierowcy wymontować i podłączyć elektryczny typu master, potem kupić jakiś dowolny sterownik c.z i podłączyć zgodnie z instrukcją. Prosiłbym o porady czy trzeba kupic ten elektryczny siłownik master, jeśli tak to ma byc na 3 czy na 5 przewodów? i jaki sterownik do tego i jak najprościej podłączyć, na elektryce znam się tyle o ile wiec proszę wytłumaczyć w najprostszy sposób, z góry dziękuje z pomoc.

pozdrawiam



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt cze 01, 2010 23:07

maniek8855, musisz miec cos co pociagnie orygialny rygiel w dół :) reszte zrobi pompka :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » wt cze 01, 2010 23:14

guti pisze:maniek8855, musisz miec cos co pociagnie orygialny rygiel w dół :) reszte zrobi pompka :)
Tzn co, myślałem właśnie o tym siłowniku typu master, tylko jak to podczepić,żeby było ok? Tak wyczytałem na forum,że ten siłownik master jest elektryczny i on pociągnie rygiel kierowcy i reszta też się wtedy zamknie, ten siłownik master jest elektryczny i wtedy dać do niego sterownik? Też czytałem,zeby wymontować ten siłownik z drzwi kierowcy i dać tylko ten typu master, tylko co wtedy z rurkami z powietrzem :chytry:



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt cze 01, 2010 23:27

maniek8855, hmm nie wiem jak to u kumpla było, ale on chyba miał dwa...?

jeden elektyczny ( master , a jak podłaczyc , to bedziesz mial na schemacie w pudełku w ktorym bedzie c.Z.)

dajesz jednego mastera i bedzie smigac :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » wt cze 01, 2010 23:29

dzięki, czyli mastera musze kupić i sterownik, a nie wiesz jak dokładnie tego mastera podczepić, bo w tych instrukcjach różnie bywa, nie zawsze działa zgodnie z tym co pisza :helm:



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt cze 01, 2010 23:31

przykro mi :) nie jestem wrózka.. zazwyczaj masz wszystko opisane :) kolorki, o ktorego siłownika , ktore sa zasilające centralke itd .. jak zlozysz tak jak trzeba to bedzie działac :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

Post autor: lukiskwuki » wt cze 01, 2010 23:43

jak juz kupisz siłonik i centralke odezwij sie domnie na PW i wtedy wszystko sie podłaczy, zrobie ci tez wtedy foto jak u mnie mam załozony siłownik elektryczny
Ostatnio zmieniony wt cze 01, 2010 23:43 przez lukiskwuki, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » wt cze 01, 2010 23:45

Dzięki wielkie czyli nic nie potrzebuje oprócz sterownika oraz silownika master?



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt cze 01, 2010 23:49

nie wiem co za problem.. do centralki masz kostke.. wpinasz, a pozniej łączysz kabelko kolorami.. cala filozofia :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
maniek8855
Forum Master
Forum Master
Posty: 1738
Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
Lokalizacja: Warszawa/Halinów

Post autor: maniek8855 » śr cze 02, 2010 00:03

nie wiem co za problem.. do centralki masz kostke.. wpinasz, a pozniej łączysz kabelko kolorami.. cala filozofia :)
podłączenie nie stanowi problemu tylko sie zastanawiam jak umiescic ten silownik master,zeby ruszał mi ryglem bo nie wiem czy nie wyjac całkiem ori silownika i na jego miejsce wstawic nowy, tak czytałem w temacie o cz w mkII,zeby wywalic ori i wstawic nowy elektrycznyy i bedzie smigalo, a ze auta potrzebuje na codzien musze wiedziec co i jak,zeby w wolnej chwili zrobic w miare sprawnie :bajer:
Ostatnio zmieniony śr cze 02, 2010 00:04 przez maniek8855, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » śr cze 02, 2010 00:20

Witam.
Ja montowałem sobie taki http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=250173 idealnie pasuje wystarczy tylko wywiercić otwory. Nie potrzebne są blaszki jak w linku , mam foty w razie potrzeby . W sklepie komplet kosztuje 60zł. / i nie trzeba wyciągać zamka /
Ostatnio zmieniony śr cze 02, 2010 00:33 przez Tomasz Bis, łącznie zmieniany 2 razy.


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

Post autor: lukiskwuki » śr cze 02, 2010 00:21

nie mozesz wywalic ori słownikabo go tam niema!!!


w dzrzwiachkierowcy jest takijakby stycznik ktory po przekreceniu kluczyka uruchamia pompke a ta zamyka samochod


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr cze 02, 2010 00:21

no przeed chwila pisałes, ze nie wiesz jak mastera podłaczyc.. bo roznie pisza w instrukcjach...
wiec Ci mówie, ze zakladasz tak jak instrukcja mówi.. kabelkami , kolorkami itd :)

a co do zamontowania.. to pionowo , podpinasz drut jaki dostaniesz w komplecie do rygla :) trza troszke pokombinowac, ale sie da :)

w mk III to było prostsze.. podpinało sie kabelkami od centrali do dwóch kabelków z wiązki oryginalnej przy pompce i działało :)

[ Dodano: Sro Cze 02, 2010 12:23 am ]
lukiskwuki pisze:nie mozesz wywalic ori słownikabo go tam niema!!!
aaa widzisz :D

taakie buty.. szczerze to brałem pod uwage taka mozliwosc..

bo jakby był ,to mozna by zastosowac manewr z mk III... ale wtedy drzwi kierowcy sie nie zamkną sie :D


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 272 gości