Po wymianie uszczelki pali o połowę więcej gazu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Mikla
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 21:18
Lokalizacja: Chełmno
Kontakt:

Po wymianie uszczelki pali o połowę więcej gazu

Post autor: Mikla » sob maja 29, 2010 14:17

Niedawno mechanik wymieniał mi uszczelkę pod głowicą i klawiaturą. Od tego czasu pali mi o połowę więcej gazu. Jak normalnie palił koło 10litrów teraz spala 15. Nie wiem jak się sprawa ma na benzynie bo nie jeżdżę na niej. Nie wiem czy to mechanik mi coś spieprzył czy to zbieg okoliczności. Gdzie mogę szukać problemu?



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » sob maja 29, 2010 14:19

pojeździj na benzynie bo pewnie masz rezregulowany gaz


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Mikla
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 21:18
Lokalizacja: Chełmno
Kontakt:

Post autor: Mikla » ndz maja 30, 2010 11:41

Ciężko mi będzie sprawdzić na benzynie bo gaśnie mi na każdym skrzyżowaniu (wina gaźnika) i dlatego na niej nie jeżdżę.
Jeżeli chodzi o regulację gazu to mam ustawione na minimum.



damiano1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: ndz mar 14, 2010 21:55
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: damiano1987 » ndz maja 30, 2010 23:34

Zobacz czy rozrządu nie przestawił przy wymianie uszczelki pod głowicą. Sprawdź podstawę gażnika(gumę).


VW-i jedziesz dalej :)

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » ndz maja 30, 2010 23:54

Dodałbym jeszcze kontrolę ustawienia zapłonu bo jeśli miałeś jakieś przestawienie na wałku pośrednim to przy ustawieniu po znakach przez mechanika przestawił się zapłon. Na wałku pośrednim można prawie bezkarnie przestawić - prawie bo ustawienie zapłonu poleci ale nie grozi jakąś kolizją bo nie ma co:)



Awatar użytkownika
xxMAXIMxx
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 828
Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
Lokalizacja: zakopane
Kontakt:

Post autor: xxMAXIMxx » pn maja 31, 2010 07:07

Dodałbym jeszcze kontrolę ustawienia zapłonu
Jestem przekonany że to właśnie to. Mogę się założyć, że mechanikowi nie chciało się znaczyć ustawienia paska wałka pośredniego. /Jak sam wymieniałem uszczelkę pod głowicą też tego nie zrobiłem bo po prostu tam nie było dojścia/. Dostaje za dużo paliwa i ma zły skład mieszanki.

Nie dławi się tak, że trzeba parę razy przegazować żeby się wkręcił na obroty po chwilowym postoju np: na światłach? Jeśli tak to tylko potwierdzenie przestawienia zapłonu.



Awatar użytkownika
Mikla
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 21:18
Lokalizacja: Chełmno
Kontakt:

Post autor: Mikla » pn maja 31, 2010 07:21

xxMAXIMxx pisze: Nie dławi się tak, że trzeba parę razy przegazować żeby się wkręcił na obroty po chwilowym postoju np: na światłach? Jeśli tak to tylko potwierdzenie przestawienia zapłonu.
Dławić to sie nie dławi, ale jak przygazuję to słychać strzelenie z wydechu, a wcześniej tego nie miałem.
Dzisiaj po pracy to sprawdze, tylko jak to zrobić??



diver666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: pt sie 10, 2007 17:58

Post autor: diver666 » pn maja 31, 2010 08:22

Mikla "strzelanie" z wydechu w Twoim przypadku jest spowodowane jego nieszczelnością zaraz za kolektorem... :bajer:



Awatar użytkownika
xxMAXIMxx
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 828
Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
Lokalizacja: zakopane
Kontakt:

Post autor: xxMAXIMxx » pn maja 31, 2010 09:11

Strzelanie z wydechu również jest oznaką przestawionego zapłonu, tyle że w drugą stronę - jest za późno.



diver666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: pt sie 10, 2007 17:58

Post autor: diver666 » pn maja 31, 2010 09:34

xxMAXIMxx pisze:Strzelanie z wydechu również jest oznaką przestawionego zapłonu, tyle że w drugą stronę - jest za późno.

Zgadzam się z Tobą, ale to nie jest takie strzelanie z wydechu jakby był przestawiony zapłon tylko takie jakbyś jechał bez układu wydechowego.



Awatar użytkownika
xxMAXIMxx
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 828
Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
Lokalizacja: zakopane
Kontakt:

Post autor: xxMAXIMxx » pn maja 31, 2010 11:47

tylko takie jakbyś jechał bez układu wydechowego.
:rotfl:
no cóż, to w tym przypadku nawet najstarsi górale nie pomogą. :grin:



diver666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: pt sie 10, 2007 17:58

Post autor: diver666 » pn maja 31, 2010 13:00

W tym konkretnym przypadku obstawiałbym nieszczelność instalacji gazowej mając na uwadze, że były podejmowane próby wymiany gaźnika, a przy czym też miksera. Może gaz gdzieś ucieka i stąd większe zużycie.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 261 gości