ja wsadziłem tam skrzynie od octavii 1.9sdi, pasuje bez żadnych problemówpszmiel pisze:tovdi1, Ale od golfa IV ma być ta skrzynia 1.9 sdi mam rozumieć tak czy od innego wynalazku
1.6 SR i wasze problemy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
A jaki jest efekt po włożeniu tej skrzyni. Lepiej zapier....
Bo na oryginalnej skrzyni to przy prędkości 100 km/h obroty są na 3 tyś. a jak jest w przypadku tej skrzyni? Weź tylko kiedyś sprawdź i napisz. Pozdrawiam
Bo na oryginalnej skrzyni to przy prędkości 100 km/h obroty są na 3 tyś. a jak jest w przypadku tej skrzyni? Weź tylko kiedyś sprawdź i napisz. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw maja 27, 2010 19:14 przez pszmiel, łącznie zmieniany 1 raz.
samochód mojego sąsiada, a skrzynia była wkładana dwa dni przed świętami wielkanocnymipszmiel pisze:A jaki jest efekt po włożeniu tej skrzyni. Lepiej zapier....
Bo na oryginalnej skrzyni to przy prędkości 100 km/h obroty są na 3 tyś. a jak jest w przypadku tej skrzyni? Weź tylko kiedyś sprawdź i napisz. Pozdrawiam
jak dla mnie pierwszy i drugi bieg szybko się zbiera, a piąty z racji tego że długi sprzyja obniżeniu zużycia paliwa
Panowie mam obecnie ciagle rozlatujaca sie skrzynie w aucie DLP (02K 300 045 EX) i mam opcje zakupienia skrzyni ERT (02K 300 049 N) ktora wedlug ETKI tez byla montowana przy AKL-ach. Teraz moje pytanie czy bedzie miala takie same przelozenia? I najwazniejsze czy skrzynie o tym oznaczeniu (ERT) nie ,,rozsypuja sie'' jak moja obecna DLP? W DLP z tego co mi wiadomo sa nity na mechanizmie roznicowym i to one wlasnie puszczaja przez co sie skrzynia rozlatuje - szczegolnie w moim przypadku kiedy jezdze na 18 Calach 225/40/18. Slyszalem ze podobno VW po porazce z DLP odszedl od tych nieszczesnych nitow i pozniej montowal juz podobno sruby tylko czy ERT ma juz te sruby? Z gory dzieki za pomoc.
P.S. Nie mam zamiaru jak co niektorzy wrzucac do auta skrzyni od SDI takze nie piszcie mi tego typu porad.
POZDRO
P.S. Nie mam zamiaru jak co niektorzy wrzucac do auta skrzyni od SDI takze nie piszcie mi tego typu porad.
POZDRO
[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
Mechanik twierdzi ze skrzynia od Golfa V podejdzie do mojego Golfa IV...Smerek84 pisze:Potrzebuje szybkiej rady czy skrzynia od Golfa V, bedzie pasowac do mojego Golfa IV 1.6SR??
I jeszcze jedno golf jest z 98r. jaka jest szansa ze mam hydrauliczny wysprzeglik??
I teraz pytanie czy powinien zmienic zawod bo jest w bledzie...??
Szukalem czegos odnosnie takiej zamianki w necie, niestety nic nie mopge znalezc...
Skrzynia ponoc ma byc z 2009 roku od Golfa V...
Smerek84
nawieiw ( dmuchawa)
Witam mam problem z dmuchawa a mianowicie dmuchawa mi wieje tylko na nogi i na szybe a na twarz juz nie wieje ... pomocy
ManieKK
Tutaj na zdjęciach masz przewód od serwa.
W moim był dorabiany ale jest tam zdjęcie kolegi który ma oryginał (zdjęcie ze strzałką z zaznaczonym zaworem zwrotnym)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=45
Tutaj na zdjęciach masz przewód od serwa.
W moim był dorabiany ale jest tam zdjęcie kolegi który ma oryginał (zdjęcie ze strzałką z zaznaczonym zaworem zwrotnym)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=45
Witam panowie . Potrzebuje od was jakiekolwiek pomocy . mam golfa 4 1.6 SR silnik AKL 8v.
No i do ładu z nim nie moge dojsc . Korkiem wlewu oleju wyrzygał mi olej . wymieniłem uszczelke pod głowicą .głowica do planowania nowe pierścienie i tłoki . z ojcem rozrząd ustawiliśmy. odpalam a tu nierówno chodzi . jedziemy na komputer a on nic nie wykazał . wracamy a on nam zaczął szarpac i stanął . akumulator padł . przyczyną był regulator napiecia . wymieniłem . a on nadal nierówno chodzi a na ciepłym silniku nie moge go odpalic . zauważyłem ze regulator ciśnienia też nie działa no i czujnik temperatury i ssania wiec też wymieniłem . dodam jeszcze że czujnik hala też . samochód chodzi ładnie . trzymie ten sam rytm ale na ciepłym nie odpala . dodam jeszcze że na dodatek byla woda w paliwie . korci mnie jeszcze zobaczyc czy mam olej w skrzyni biegów bo w innych samochodach jest tak ze nie chce palic na ciepłym gdy nie ma oleju w skrzyni. czekam na wasze porady. Sondy nie wymieniałem .
No i do ładu z nim nie moge dojsc . Korkiem wlewu oleju wyrzygał mi olej . wymieniłem uszczelke pod głowicą .głowica do planowania nowe pierścienie i tłoki . z ojcem rozrząd ustawiliśmy. odpalam a tu nierówno chodzi . jedziemy na komputer a on nic nie wykazał . wracamy a on nam zaczął szarpac i stanął . akumulator padł . przyczyną był regulator napiecia . wymieniłem . a on nadal nierówno chodzi a na ciepłym silniku nie moge go odpalic . zauważyłem ze regulator ciśnienia też nie działa no i czujnik temperatury i ssania wiec też wymieniłem . dodam jeszcze że czujnik hala też . samochód chodzi ładnie . trzymie ten sam rytm ale na ciepłym nie odpala . dodam jeszcze że na dodatek byla woda w paliwie . korci mnie jeszcze zobaczyc czy mam olej w skrzyni biegów bo w innych samochodach jest tak ze nie chce palic na ciepłym gdy nie ma oleju w skrzyni. czekam na wasze porady. Sondy nie wymieniałem .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 239 gości