Jak to jest z pompą paliwa w TDI PD?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jak to jest z pompą paliwa w TDI PD?
Witam,
pytanie : czy w TDI PD jest jedna pompa paliwa przy baku a druga razem z vacum?
I druga sprawa wcześniej przy odpalaniu z okolic baku dobiegał dzwięk , charakterystyczne "skrzeknięcie" pompy, teraz zamiast tego jest takie krótkie 2s przytłumione buczenie.
czy tak ma być , czy pompa uszkodzona?
walczę o dłuższego czasu z wibracjami auta na jałowym i podwyższonym hałasem silnika i myślę, że może tu jest problem
Pozdrawiam
pytanie : czy w TDI PD jest jedna pompa paliwa przy baku a druga razem z vacum?
I druga sprawa wcześniej przy odpalaniu z okolic baku dobiegał dzwięk , charakterystyczne "skrzeknięcie" pompy, teraz zamiast tego jest takie krótkie 2s przytłumione buczenie.
czy tak ma być , czy pompa uszkodzona?
walczę o dłuższego czasu z wibracjami auta na jałowym i podwyższonym hałasem silnika i myślę, że może tu jest problem
Pozdrawiam
- Przemo440
- Forum Master
- Posty: 1971
- Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
- Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
- Kontakt:
takremik130 pisze:czy w TDI PD jest jedna pompa paliwa przy baku a druga razem z vacum?
prawdopodobnie uszkodzona, wyjezdziłeś paliwo do końca? że tak sie stało?remik130 pisze:I druga sprawa wcześniej przy odpalaniu z okolic baku dobiegał dzwięk , charakterystyczne "skrzeknięcie" pompy, teraz zamiast tego jest takie krótkie 2s przytłumione buczenie.
czy tak ma być , czy pompa uszkodzona?
Jeśli byś miał uszkodzoną, to podczas jazdy na pewno dałoby się to odczuć po pracy silnika.
U mnie kedyś też po przekręceniu kluczyka było cicho, obecnie mam takie burczenie przez chwilę. Oprócz tego nic więcej sie nie dzieje. Byc może, że jest to objaw żle pracującej pompy, ale ja nic z tym nie robię, silnik na jałowym pracuje poprawnie, jak również w czasie jazdy pod obciążeniem.
Pozdr.
U mnie kedyś też po przekręceniu kluczyka było cicho, obecnie mam takie burczenie przez chwilę. Oprócz tego nic więcej sie nie dzieje. Byc może, że jest to objaw żle pracującej pompy, ale ja nic z tym nie robię, silnik na jałowym pracuje poprawnie, jak również w czasie jazdy pod obciążeniem.
Pozdr.
często pompy są głośniejsze przez małą ilość paliwa w zbiorniku, po zatankowaniu powinna ucichnąć
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie kazdy PD ma w baku pompie. Dopiero od numeru 300001(koncowka VIN`u) roku modelowego 2001 byly montowane pompy w baku. W moim AJM`ie np nie ma.mufik900 pisze:W każdym PD po przekręceniu kluczyka na zapłon jest słychać przez około 2s pompę w zbiorniku.Ona poprostu dobija ciśnienie paliwa do układu paliwowego.
Pozdrawiam
indyczes, skoro buczy bardziej to znaczy, że się kończy, pobuczy i zdechnie
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Aaaaa,to bardzo przepraszam,byłem pewny że każdy PD ma wymuszone ciśnienie w układzie.Bora_TDI pisze:Nie kazdy PD ma w baku pompie. Dopiero od numeru 300001(koncowka VIN`u) roku modelowego 2001 byly montowane pompy w baku. W moim AJM`ie np nie ma.mufik900 pisze:W każdym PD po przekręceniu kluczyka na zapłon jest słychać przez około 2s pompę w zbiorniku.Ona poprostu dobija ciśnienie paliwa do układu paliwowego.
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 229 gości