Nie chce odpalić na pb i lpg
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Nie chce odpalić na pb i lpg
Koledzy pilnie potrzebuje pomocy! Golfik znowu zaczyna wariować.
Jakiś czas temu po odpaleniu i przełączeniu na lpg nie miał mocy, dusił się, szarpał, a na postoju po wciśnięciu gazu przygasał i nie chciał wkręcić się na obroty. Przechodziło mu dopiero jak załapał maksymalną temp, chociaż zdarzało się tak że po ponownym odpaleniu na rozgrzanym silniku pare razy się zadusił. Na benzynie wydawało mi się że jest ok.
W piątek wymieniłem świece, filterek gazu, parownik i automatyczny regulator na śrubę. Wydawało się że jest dobrze ale to była cisza przed burzą... W sobotę rano elegancko odpalił, nie szarpał, dopiero jak temp wychodziła po za białe pole to pare razy się zadusił ale już później szedł. Popołudniu wracałem do domu, po drodze zatankowałem, podjechałem pod blok i mi zgasł. Odpaliłem, zaparkowałem i poszedłem do domu. Wieczorem wchodze do auta, odpaliłem go i po chwili zgasł. Odpaliłem ponownie, dodałem gazu i jakoś nie bardzo reagował, nie miał mocy, nie chciał wkręcić się na obroty i padł. Później już wogóle nie odpalił ani na benzynie ani na lpg. Dodam że po wymianie tego co wcześniej napisałem na benzynie zachowywał się identycznie czyli szarpał, nie miał mocy. itd.
Może macie jakieś podejrzenia:( ja już nie mam siły na to auto.
Z góry bardzo dziękuję za pomoc i rady
Jakiś czas temu po odpaleniu i przełączeniu na lpg nie miał mocy, dusił się, szarpał, a na postoju po wciśnięciu gazu przygasał i nie chciał wkręcić się na obroty. Przechodziło mu dopiero jak załapał maksymalną temp, chociaż zdarzało się tak że po ponownym odpaleniu na rozgrzanym silniku pare razy się zadusił. Na benzynie wydawało mi się że jest ok.
W piątek wymieniłem świece, filterek gazu, parownik i automatyczny regulator na śrubę. Wydawało się że jest dobrze ale to była cisza przed burzą... W sobotę rano elegancko odpalił, nie szarpał, dopiero jak temp wychodziła po za białe pole to pare razy się zadusił ale już później szedł. Popołudniu wracałem do domu, po drodze zatankowałem, podjechałem pod blok i mi zgasł. Odpaliłem, zaparkowałem i poszedłem do domu. Wieczorem wchodze do auta, odpaliłem go i po chwili zgasł. Odpaliłem ponownie, dodałem gazu i jakoś nie bardzo reagował, nie miał mocy, nie chciał wkręcić się na obroty i padł. Później już wogóle nie odpalił ani na benzynie ani na lpg. Dodam że po wymianie tego co wcześniej napisałem na benzynie zachowywał się identycznie czyli szarpał, nie miał mocy. itd.
Może macie jakieś podejrzenia:( ja już nie mam siły na to auto.
Z góry bardzo dziękuję za pomoc i rady
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
uwielbiam takie odpowiedzimat-ino pisze:Iskra raczej jest bo po wymianie świec było wszystko ok. Wczoraj po tym jak nie chciał odpalić sprawdzałem przewody i je poprawiałem jednak było bez zmian. Co do benzyny to pompka paliwa się załącza
skoro raczej samochod jest sprawny to nie wymaga naprawy
swiece wymieniales w piatek, dzisiaj jest niedziela, troche czasu minelo i troche moglo sie zepsuc
sa dwie mzliwosci czemu nie odpala:
-brak iskry
-nie dochodzi paliwo do przepustnicy
musisz napisac co jest a czego nie ma bo nie pomozemy
to ze slychac pompe jeszce nic nie oznacza, moze byc zapachany filtr lub nie ma paliwa w baku a pompe bedzie slychac
sciagnij wezyk przy przepustnicy i zobacz czy podaje benzyne jak przkrecisz kluczyk - powinno leciec przez ok 2 sek.
iskre sprawdzisz sciagajac przewod ze swiecy i wkladajac do niego inna (lub musisz wykrecic jedna) i przylozyc ja do masy auta a druga osoba musi zakrecic rozrusznikiem
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
- no jest jeszcze trzecia - paliwo dochodzi, ale wtrysk nie jest zasilony...agrala pisze:sa dwie mzliwosci czemu nie odpala:
-brak iskry
-nie dochodzi paliwo do przepustnicy
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
przed chwilą sprawdzałem i iskra jest... nie dochodzi paliwo do przepustnicy...
Psiknąłem sprayem rozruchowym w przewód od filtra powietrza i załapał ale nic poza tym. Jak się sprawdza czy wtrysk jest zasilony?
Co go może boleć? Czyżby coś z prądem?
Psiknąłem sprayem rozruchowym w przewód od filtra powietrza i załapał ale nic poza tym. Jak się sprawdza czy wtrysk jest zasilony?
Co go może boleć? Czyżby coś z prądem?
Ostatnio zmieniony pn maja 31, 2010 18:03 przez mat-ino, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
a co ma wtrysk do LPG w tym przypadku?
Lipkowi chodzilo o odpalenie na benzynie
skoro jest iskra to powinien odpalic na LPG czyba ze centralka LPG nie jest zasilana
pala sie diody na centralce od LPG?
slychac jak leci gaz jak probujesz odpalic z LPG, slychac elekrozawory?
napisz mi dokladnie jak sprawdziles czy pompa podaje benzyne do przeoustnicy bo cos mi siw wydaje ze zle sprawdziles bo skoro jest iskra to powinien odpalic z LPG
Lipkowi chodzilo o odpalenie na benzynie
skoro jest iskra to powinien odpalic na LPG czyba ze centralka LPG nie jest zasilana
pala sie diody na centralce od LPG?
slychac jak leci gaz jak probujesz odpalic z LPG, slychac elekrozawory?
napisz mi dokladnie jak sprawdziles czy pompa podaje benzyne do przeoustnicy bo cos mi siw wydaje ze zle sprawdziles bo skoro jest iskra to powinien odpalic z LPG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 122 gości