1.8 16v PL- słabe ciśnienie w wężykach od ftrsków- co robić?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
makin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn lis 01, 2004 18:36
Lokalizacja: Barlinek
Kontakt:

1.8 16v PL- słabe ciśnienie w wężykach od ftrsków- co robić?

Post autor: makin » ndz sty 16, 2005 17:02

witam wszystkich
Problem jest tego typu:
ciśnienie paliwa z pompki paliwowej jest takie zaj....te że jak odkręce wężyk doprowadzający paliwo do rozdzielacza to tryska paliwo po całym warsztacie (ściany, sufit, wszystko zachlapane), a jak odkręce wężyk od któregoś wtrysku lub wężyk przy rozdzielaczu, to ciśnienia niema w ogóle.
Paliwo w ogóle nie dochodzi do cylindrów bo niema siły przejść przez wtryski, i silnik NIE PALI. Co to za przyczyna, co robić?
Jeszcze jedno co zauwarzylem to to, że przy rozdzielaczu są 2 wtyki i z nich wychodzi normalnie jakaś instalacja tylko niewiem gdzie ona idzie.
A w instalacji silnikowej która idzie do komputera są 4 kostki, w kompie są tylko 3 wtyki, jedna została mi wolna i niewiem gdzie ją podłączyć?
czy czegoś tam brakuje? odpowiedzialnego za sterowanie tym rozdzielaczem paliwa? może dlatego niema ciśnienia na wtryskach.

Prosze o jakieś dobre rady bo robota stoi i niemoge wyjechać moją Jettą po swapie,


only- VW, sprzedam silnik 1.8 komplet

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz sty 16, 2005 17:23

to przy wtryskach too leci z nich paliwo dopiro jak silnik uruchomisz
a przewody 2 pinowy regulator cisnienia 3 pinowy czujnik polozenia wagi przeplywomierza obydwa do sterownika jeden 2 pinowy wtyk bedzie tez do zaworu taktowanego regeneracji par paliwa przy silniku 2 2pinowe wtyki jedna do dyszy rozruchowej druga do przekaznika termicznego(uruchamia dysze rozruchowa) jeden 3 pinowy wtyk aparat zaplonowy do modulu jeden 3 pinowy wykorzystane 2 lub3 piny silnik krokowy
do tego za silnikiem jedna kostka(lub tez obok rozdzielacza ) do grzania sondy lambda i pin- konektorek sonda
podejrzewam ze podpiales zasilanie grzalki sondy
do rozdzielaca i nie daje paliwa odepnij kostke 2 pinowa z rozdzielacza i sproboj odpalic a w razieczego regulacja moze byc konieczna


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
makin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn lis 01, 2004 18:36
Lokalizacja: Barlinek
Kontakt:

Post autor: makin » ndz sty 16, 2005 17:41

dzięki stary za radę, lece to sprawdzić


only- VW, sprzedam silnik 1.8 komplet

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości