witam wszystkich
Problem jest tego typu:
ciśnienie paliwa z pompki paliwowej jest takie zaj....te że jak odkręce wężyk doprowadzający paliwo do rozdzielacza to tryska paliwo po całym warsztacie (ściany, sufit, wszystko zachlapane), a jak odkręce wężyk od któregoś wtrysku lub wężyk przy rozdzielaczu, to ciśnienia niema w ogóle.
Paliwo w ogóle nie dochodzi do cylindrów bo niema siły przejść przez wtryski, i silnik NIE PALI. Co to za przyczyna, co robić?
Jeszcze jedno co zauwarzylem to to, że przy rozdzielaczu są 2 wtyki i z nich wychodzi normalnie jakaś instalacja tylko niewiem gdzie ona idzie.
A w instalacji silnikowej która idzie do komputera są 4 kostki, w kompie są tylko 3 wtyki, jedna została mi wolna i niewiem gdzie ją podłączyć?
czy czegoś tam brakuje? odpowiedzialnego za sterowanie tym rozdzielaczem paliwa? może dlatego niema ciśnienia na wtryskach.
Prosze o jakieś dobre rady bo robota stoi i niemoge wyjechać moją Jettą po swapie,
1.8 16v PL- słabe ciśnienie w wężykach od ftrsków- co robić?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
to przy wtryskach too leci z nich paliwo dopiro jak silnik uruchomisz
a przewody 2 pinowy regulator cisnienia 3 pinowy czujnik polozenia wagi przeplywomierza obydwa do sterownika jeden 2 pinowy wtyk bedzie tez do zaworu taktowanego regeneracji par paliwa przy silniku 2 2pinowe wtyki jedna do dyszy rozruchowej druga do przekaznika termicznego(uruchamia dysze rozruchowa) jeden 3 pinowy wtyk aparat zaplonowy do modulu jeden 3 pinowy wykorzystane 2 lub3 piny silnik krokowy
do tego za silnikiem jedna kostka(lub tez obok rozdzielacza ) do grzania sondy lambda i pin- konektorek sonda
podejrzewam ze podpiales zasilanie grzalki sondy
do rozdzielaca i nie daje paliwa odepnij kostke 2 pinowa z rozdzielacza i sproboj odpalic a w razieczego regulacja moze byc konieczna
a przewody 2 pinowy regulator cisnienia 3 pinowy czujnik polozenia wagi przeplywomierza obydwa do sterownika jeden 2 pinowy wtyk bedzie tez do zaworu taktowanego regeneracji par paliwa przy silniku 2 2pinowe wtyki jedna do dyszy rozruchowej druga do przekaznika termicznego(uruchamia dysze rozruchowa) jeden 3 pinowy wtyk aparat zaplonowy do modulu jeden 3 pinowy wykorzystane 2 lub3 piny silnik krokowy
do tego za silnikiem jedna kostka(lub tez obok rozdzielacza ) do grzania sondy lambda i pin- konektorek sonda
podejrzewam ze podpiales zasilanie grzalki sondy
do rozdzielaca i nie daje paliwa odepnij kostke 2 pinowa z rozdzielacza i sproboj odpalic a w razieczego regulacja moze byc konieczna
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości