Czy to 1600ccm, czy 1800ccm?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Poope
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: pt cze 26, 2009 21:45
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Golf IV 'HighLine' 2.0 l [LPG]
Silnik: AQY

Post autor: Poope » pt maja 28, 2010 23:33

gacus pisze: świece odkręc . i to wystarczy
... i kombinuj, czy tłok jest najniżej :crazy: ... ponadto sądzę, że skoku nie mierzy się na skos (świece są na skos).


Pozdro, Poope

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Post autor: Johnatan » sob maja 29, 2010 00:10

Co do kolektora sie nie sugeruj bo ja w PNce zmieniałem koletor bo miałem pod ręką Kata od 1,8. żeby mi wszystko pasowało to tak to rozwiązałem. Hehe następna tego golfa znowu da na forum temat... " co tu jest grane niby 1,8 kolektro i kat od 1,8 a jakiś słaby" hehe :D:D

odkręć świece i sprawdz skok :P porównaj do PN i bedzie wszystko jasne :P zabierz przecinak i wybij mu na bloku.. To nie jest PNka :D tylko RP! żart :)
Ostatnio zmieniony sob maja 29, 2010 00:13 przez Johnatan, łącznie zmieniany 1 raz.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Poope
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: pt cze 26, 2009 21:45
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Golf IV 'HighLine' 2.0 l [LPG]
Silnik: AQY

Post autor: Poope » sob maja 29, 2010 06:10

Johnatan pisze:ja w PNce zmieniałem koletor bo miałem pod ręką Kata od 1,8. żeby mi wszystko pasowało to tak to rozwiązałem.
EDIT: dopiero teraz, po 15 min. zrozumiałem.
Szansa, że ktoś podmienił kolektor na gti jest taka sama, że golf ma zmieniony silnik :-).
Albo że na silnik 1800 założył gaźnik 2EE od 1600 :-)
Ostatnio zmieniony sob maja 29, 2010 08:00 przez Poope, łącznie zmieniany 5 razy.


Pozdro, Poope

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob maja 29, 2010 10:07

lolex pisze:kogo stac tego stac ja np mam wbite w dowodzie 1.8 75kw 90km(abs) a pod maska lata Vr6:):):)[
i w przypadku dzwona nie dostaniesz kasy z odkszodowania :P ale pewnie o tym wiesz :)

lolex pisze:1.8 75kw 90km
to dziwny masz ten przelicznik , bo 90 km to jest 66kW :)
lolex pisze:nowa uszczelka kosztuje troche i tak samo i robocizna
mozna mierzyc przez dziure po swiecy... , wprawdzie mało miarodajne, ale w porownaniu z drugim silnikiem NA PEWNO 1,8 mozna cokolwiek powiedziec :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

gumczas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt paź 03, 2006 13:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: gumczas » sob maja 29, 2010 11:29

Na bloku silnika pod przewodem od pompy wody masz wytłoczoną pojemność. Przynajmniej u mnie tak jest. Tez miał być 1.6 a mam 1.8. Wygląd taki sam. Nawet rzeczoznawca z PZMOTu się nie poznał. :bigok: A symbol silnika GU.
Ostatnio zmieniony sob maja 29, 2010 11:35 przez gumczas, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » sob maja 29, 2010 11:46

nie radzę sugerować sie pojemnością na odlewie bloku. Było o tym wiele razy, blok jest wspólny dla 1,6 i 1,8. Na odlewach w ewidentnych 1,6 np u mnie w EZ jest też 1,8. Różnica pojemności wynika ze skoku tłoka.



Awatar użytkownika
Poope
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: pt cze 26, 2009 21:45
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Golf IV 'HighLine' 2.0 l [LPG]
Silnik: AQY

Post autor: Poope » sob maja 29, 2010 14:05

marianmk2 pisze:Stań na kresce z RP i dowiesz sie czy masz 1.6 czy też 1.8 :D ....
Niby jakiej kresce? To do mnie, czy kolegów? :crazy:


Pozdro, Poope

Awatar użytkownika
Poope
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: pt cze 26, 2009 21:45
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Golf IV 'HighLine' 2.0 l [LPG]
Silnik: AQY

Post autor: Poope » sob maja 29, 2010 15:04

marianmk2 pisze:Do ciebie...Dodam że seryjna PN na pierdku dostanie baty od seryjnego RP na mono...Chyba że RP ostro zajeżdżona :grin:
A co mnie to obchodzi? :chytry:


Pozdro, Poope

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob maja 29, 2010 15:23

guti pisze:lolex napisał/a:
kogo stac tego stac ja np mam wbite w dowodzie 1.8 75kw 90km(abs) a pod maska lata Vr6:):):)[

i w przypadku dzwona nie dostaniesz kasy z odkszodowania ale pewnie o tym wiesz
bzdura, składasz wniosek o rekarkulację składki którą zapłaciłeś, dopłacasz za okres w którym miełeś naliczone za niskie stawki i po sprawie (tu mowa o AC)
Jesli korzystasz z OC sprawcy to tym bardziej nie bedzie problemu bo nie temu ubezpieczycielowi odprowadzales stawki, wiec nie on ściągnął z Ciebie za niskie stawki.
Silnik jest obecnie traktowany tak samo jak inne czesci pojazdu a sam fakt nie wbicia do dowodu zmiany silnika nie pozbawia cię ważności ubezpiecznia.
Ubezpieczyciele co prawda często umieszczają taki zapis w umowach ale jest on tzw klazulą niedozwoloną, podobnie jak zapis ze ubezpiczenie jest nie wazne jesli nie masz waznych badan technicznych. Otoz jest wazne i byl w tej sprawie nawet wyrok sądu UOKiK.
Jak mialem kiedys escorta i zalozym mu maske i zderzaki, grill od RS2000, a potem mialem dzwona nie ze swojej winy to wyceniali mi lacharkę tak jakbym miał RS2000. Oczywiscie nigdzie wczesniej nie zglaszalem ze przerabiam auto. Dopiero po dzwonie.
Ostatnio zmieniony sob maja 29, 2010 15:26 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob maja 29, 2010 16:19

temat pojemności jest wyjaśniony, na temat prawny nie miejsce na dziale technicznym


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 221 gości