Lambda
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
bylo juz nie raz o tym
przy sondzie masz 3 przewody
2 biale to grzalka a czarny to sygnalowy
ustawiasz miernik na 2VDC (symbol podobny do tego =), silnik musi pracowac i byc juz cieply, min 5 min praca silnika, podpinasz mienik pod czarny przewod a drugi przewod miernika pod mase auta
miernik powinien pokazywac od ok 0,2V do 1V - napiecie powinno sie stale zmieniac na wolnych obrotach
w momenice dodania gazu w podloge napiecie powinno wzrosnac do ok 1V a gdy silnik spada z wysokich obrotow po przygazowce powinno pokazac 0V
mierzysz napiecie na podpietej sondzie do instalacji auta
najlepiej byloby urzyc do tego oscyloskopu bo mozna wtedy obserwowac wykres i widziec w jakim stanie jest sonda
miernikiem nie wykryjesz czy sonda jest zestarzala - powolne sinusoidy
przy sondzie masz 3 przewody
2 biale to grzalka a czarny to sygnalowy
ustawiasz miernik na 2VDC (symbol podobny do tego =), silnik musi pracowac i byc juz cieply, min 5 min praca silnika, podpinasz mienik pod czarny przewod a drugi przewod miernika pod mase auta
miernik powinien pokazywac od ok 0,2V do 1V - napiecie powinno sie stale zmieniac na wolnych obrotach
w momenice dodania gazu w podloge napiecie powinno wzrosnac do ok 1V a gdy silnik spada z wysokich obrotow po przygazowce powinno pokazac 0V
mierzysz napiecie na podpietej sondzie do instalacji auta
najlepiej byloby urzyc do tego oscyloskopu bo mozna wtedy obserwowac wykres i widziec w jakim stanie jest sonda
miernikiem nie wykryjesz czy sonda jest zestarzala - powolne sinusoidy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości