Problem z układem kierowniczym po regeneracji maglownicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Vito1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 08:04
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Problem z układem kierowniczym po regeneracji maglownicy

Post autor: Vito1988 » czw maja 27, 2010 20:04

Cześć :)
nie znalazłem odpowiedzi na mój problem, więc napiszę nowy post.
Otóż jakieś 2 tygodnie temu oddałem do regeneracji maglownicę, bo zaczął uciekać mi olej na prawym drążku.
Po zregenerowaniu i zamontowaniu, kierownica zaczęła lekko się obracać, nic nie wyciekało i byłem zadowolony dopóki nie wyjechałem na drogę.
Przy najechaniu na studzienkę prawym kołem, kierownica lekko obraca się w prawo i lewym kołem w lewo. Przy jeździe po dziurach i tzw. kocich łbach też kierownica odbija we wszystkie strony, czasami mocniej czasami lżej, a czasami w ogóle nic nie czuć. Zbieżności jeszcze nie ustawiałem, ale to raczej nie pomoże w moim przypadku. Przy większej prędkości i hamowaniu NIE MA problemów tego typu, że auto skręca, albo kierownica bije. Chodzi tylko o najeżdżanie na nierówności i przeszkody. I zauważyłem, że przy jeździe po nierównościach (np. garby) strasznie mi zawieszenie z przodu puka, jakbym miał sportowe, utwardzone. Bardzo głośno to w środku auta słychać.
Dzisiaj się trochę wystraszyłem, bo po deszczu przy osi jezdni zebrała się woda i gdy wjechałem w nią tylko lewym kołem, auto uciekło mi w prawo i o mało co do rowu nie wjechałem.

Chłopaki pomóżcie :crazy:


Das Auto.
[url=http://g.imagehost.org/view/0306/06062009_004][img]http://g.imagehost.org/t/0306/06062009_004.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
sklejku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: sklejku » czw maja 27, 2010 21:46

Vito1988 pisze:kierownica lekko obraca się w prawo i lewym kołem w lewo
Vito1988 pisze:Zbieżności jeszcze nie ustawiałem, ale to raczej nie pomoże w moim przypadku
Czlowieku przerazenie mnie ogarnelo....Jedz natychmiast ustawic zbieznosc....

[ Dodano: 27 Maj 2010 21:47 ]
Vito1988 pisze:auto uciekło mi w prawo i o mało co do rowu nie wjechałem.
-Rozbiezne masz kolo,
a tak wogole to jak mogles zbieznosci nie ustawic po wymianie maglownicy :blush:


Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze

Awatar użytkownika
Vito1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 08:04
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Post autor: Vito1988 » czw maja 27, 2010 22:00

Nie miałem kiedy jechać na stacje ustawić, dopiero dzisiaj do domu wróciłem, ale chyba nie ma sensu ustawiać teraz jak i tak znowu będzie grzebane w układzie kierowniczym, bo zbieżność do stukania z przodu i odchyłów kierownicy na dziurach nie ma nic wspólnego, wg mnie to coś z maglownicą, ale nie wiem co i dlatego proszę o rady.


Das Auto.
[url=http://g.imagehost.org/view/0306/06062009_004][img]http://g.imagehost.org/t/0306/06062009_004.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
sklejku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: sklejku » czw maja 27, 2010 22:04

Do odchyłów ma i to bardzo duzo, do stukania Nie-jak jest po regeneracji...mam nadzieje profesionalnej bo mi stukala maglownica tak charakterystycznie myslalem ze to gumy na stabilizatorze a tu maglownica sie wysypala i na dodatek plyn lal sie jak z kranu
Ostatnio zmieniony czw maja 27, 2010 22:05 przez sklejku, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Vito1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 08:04
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Post autor: Vito1988 » czw maja 27, 2010 22:45

Też myślałem że to gumy stabilizatora, ale wymieniałem je rok temu na febi + obejmy, w tamtym tyg. wyczyściłem i przesmarowałem i rzeczywiście stukania zniknęły, ale te na kocich łbach i garbach są nadal, wydaje mi się, że to tuleje w maglownicy od drążków. Magiel był regenerowany w firmie PURM z Łodzi, ogólnie warsztat mało profesjonalny, no ale... nie cieknie. I nie wiem czy to wina tej tuleji, czy czegoś innego. Przecież po najechaniu na przeszkodę jednym kołem, olej w przekładni powinien blokować ruch listwy i nie dopuszczać do obrotu kierownicy.


Das Auto.
[url=http://g.imagehost.org/view/0306/06062009_004][img]http://g.imagehost.org/t/0306/06062009_004.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
sklejku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: sklejku » pt maja 28, 2010 08:10

Vito1988 pisze:febi + obejmy
To jest szajs odrazu ci mowie Orginalne gumy +obejmy z garbem ( bo teraz tylko takie robia jesli chodzi o oryginal z ASO) koszt okolo 120zl naprawia problem na B dlugo, co do rzucania kierownica dalej obstaje za zbierznoscia ...pomimo stukow jedz uistaw geometrie i wtedy sie okaze byc moze pojdzie w plecy 60zl za ustawienie ale wtedy masz pewnosc bo tak nie dojdziesz konca nigdy
Jak juz geo bedzie ok to bedziemy szukac dopiero przyczyny pukow stukow rzucania kierownica (mowie to na swoim przykladzie ja mialem tak zbierznosc schrzaniona ze w zimie jak zjezdzalem z asfaltu na sniego to musialem ostro krecic kierownca taka byla duza rozbierznosc, a jak bylo bloto posniegowe na drodze to juz nie wspominam nawet)
Ostatnio zmieniony pt maja 28, 2010 08:13 przez sklejku, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Vito1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 08:04
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Post autor: Vito1988 » pt maja 28, 2010 10:15

Dobra kolego, dzięki za radę :) skocze na stację ustawić i zobaczymy później.
A swoją drogą to wiesz może jak to jest w układach bez wspomagania? Czy po najeżdżaniu na przeszkodę też rzuca kierownicą?


Das Auto.
[url=http://g.imagehost.org/view/0306/06062009_004][img]http://g.imagehost.org/t/0306/06062009_004.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
sklejku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: sklejku » pt maja 28, 2010 11:26

Vito1988 pisze:A swoją drogą to wiesz może jak to jest w układach bez wspomagania? Czy po najeżdżaniu na przeszkodę też rzuca kierownicą?
NIE ma takiej opcji ze ma rzucac kierownica po najechaniu na przeszkode chyba ze wpadasz w krawezniki z duzym impetem czesto to ma prawo rzucic :D


Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze

Awatar użytkownika
Vito1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 08:04
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Post autor: Vito1988 » pt maja 28, 2010 14:39

sklejku pisze:co do rzucania kierownica dalej obstaje za zbierznoscia
ustawiłem zbieżność i teraz wszystko gra jak ta lala :okej: punkt dla Ciebie sklejku :pub:

P.S
50zł ten interes :kac:


Das Auto.
[url=http://g.imagehost.org/view/0306/06062009_004][img]http://g.imagehost.org/t/0306/06062009_004.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 330 gości