Nie ma cisnienia w ukladzie chlodzenia
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: sob kwie 16, 2005 12:46
- Lokalizacja: okolice KRK Modlniczka
- Kontakt:
Nie ma cisnienia w ukladzie chlodzenia
Witam mam mk2 ktory nie ma cisnienia w ukladzie chlodzenia na goracym silniku moge sobie korek od zbiorniczka odkrecic i nawet nie syknie . czy to normalne ?moze tak byc ? moze cos jest nie tak
VW :)
mam podobnie po zmianie uszczelki pod głowicą (grzać grzał się szybko zawsze) ciśnienia brak myślałem że tak powinno być że ciśnienia nie będzie no i płynu mi ubywa (to już nie jest normalne)
VW Passat B3 1,8 AAM 1990r. 75 PS [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=50898&postdays=0&postorder=asc&start=0][b]mój VWej[/b][/url] + Blitz BRC
no to masz problem. Może uszczelka jest źle założona, albo głowica się nieco odkształciła. Czy była planowana? Sprawdź :czy nie masz gdzieś wycieków, jak wygląda olej- możliwe, ze płyn dostaje się do oleju, sprawdź na korku i bagnecie.radek_GL pisze:mam podobnie po zmianie uszczelki pod głowicą (grzać grzał się szybko zawsze) ciśnienia brak myślałem że tak powinno być że ciśnienia nie będzie no i płynu mi ubywa (to już nie jest normalne)
jesli na korkui bagnecie bedzie piana to oznacza ze w oleju jest plyn chlodzacy. Jezeli nie to odkrec korek wleu plynu chlodzacego i zobacz czy nie plywaja tuste plamy jesli tak bedzie to jest olej w plynie chlodzacym
[ Dodano: 16 Kwi 2006 09:31 ]
Jeli tak sie dzieje trzeba by sprawdzic czy termostat otwiera dozu obieg wody
[ Dodano: 16 Kwi 2006 09:31 ]
djyankes pisze:w sumie wlasnie szybko sie grzeje i dosyc czesto wlacza sie wetylator
Jeli tak sie dzieje trzeba by sprawdzic czy termostat otwiera dozu obieg wody
Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek
Albo nieszczelny zbiornik wyrównawczy,w sumie nie przyglądałem sie specjalnie w golfie,ale jak miałem CC to puścił na łączeniu i cuda sie działy.Tylko jedna rzecz mnie zastanawia:KamilW pisze:a jesli nie ma widocznych wyciekow to musi to byc albo korek albo jego gwint...
Przy nieszczelności płyn powinien sie zagotować zanim włączy sie wentylator.djyankes pisze:sumie wlasnie szybko sie grzeje i dosyc czesto wlacza sie wetylator
głowica niebyła planowana , płyn raczej niedostaje się do oleju bo poziom jest cały czas taki sam nawet co 1000 km się trochę zmniejsza, na korku mam czasem pianę ale na bagnecie niebodzio_j pisze:no to masz problem. Może uszczelka jest źle założona, albo głowica się nieco odkształciła. Czy była planowana? Sprawdź :czy nie masz gdzieś wycieków, jak wygląda olej- możliwe, ze płyn dostaje się do oleju, sprawdź na korku i bagnecie.radek_GL pisze:mam podobnie po zmianie uszczelki pod głowicą (grzać grzał się szybko zawsze) ciśnienia brak myślałem że tak powinno być że ciśnienia nie będzie no i płynu mi ubywa (to już nie jest normalne)
VW Passat B3 1,8 AAM 1990r. 75 PS [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=50898&postdays=0&postorder=asc&start=0][b]mój VWej[/b][/url] + Blitz BRC
Nie do końca sie zgodze.Ciecz jaką jest płyn chłodniczy pod wpływem temperatury zwiększa swoją objętość.W układzie chłodzenia który jest układem zamknietym musi skutkować to zwiększeniem ciśnienia.Pompa tylko wymusza obieg płynu.piotr2 pisze:cisnienie daje pompa wodna jesli ma juz zuzyte lopatki to nie bedzie cisnienia!!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 117 gości