nie lada gratka nie ciagnie i piszczy + FILM!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: bieniek1984 » pn maja 24, 2010 07:40

dokładnie rolek, to samo chciałęm zaproponować jeżeli chodzi o obroty i przyspieszanie jak masz zmęczoną przepływkę to będziesz miał problemy.
Wymien na początek filtry, kopułka i palec do czyszczenia (ewentualnie nowe), swiece i przewody (nowe).
Powiedz nie idzie ci ani na benzynie ani na gazie ?
Sprzęgo ja bym narazie zostawiłe w spokoju. Nie wkręca ci sie bo silnik nie ma mocy.
Z tego co wiem jak sprzęgło się ślizga to obroty rosną a prędkość jest bez zmian.
Co do przepływki jeszcze to ogólnie powinno być tak że na gazie chodził by w miarę dobrze a na benz lipnie.
A ogólnie zacznij od podpięcia go pod VAGa tak jak ci napisał GarageBoy,


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

ThcPiotr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: wt kwie 13, 2010 16:22
Lokalizacja: Turza Wielka (Działdowo)

Post autor: ThcPiotr » pn maja 24, 2010 09:00

przewody kopułka palec świece nowe jak sprawdzić przepływkie tylko przekładając od innego ? czy jest jakiś inny sposób

mam tylko pb gaz jest ale nie całkowita instalacja kiedyś była ale była zdjęta już przed kupnem
Ostatnio zmieniony pn maja 24, 2010 09:03 przez ThcPiotr, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: bieniek1984 » pn maja 24, 2010 09:08

pod Vaga miusisz sie podpiąc i zrobić logi ale nie wiem jakie są dla twojego silnika, nie chce mieszać niech ktoś sie wypowie kto ma większe pojęcie.
W przepływce wyciera się styk i przez to czsem auto nie chce jchać.


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

ThcPiotr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: wt kwie 13, 2010 16:22
Lokalizacja: Turza Wielka (Działdowo)

Post autor: ThcPiotr » pn maja 24, 2010 09:17

może być tak ze kiedyś na gazie dostał strzała i przepływka poszła ale czy takie tego skutki by były ?



Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: bieniek1984 » pn maja 24, 2010 09:28

Objawy uszkodzwonej przepływiki to: auto nie chce odpalać, koślawa praca silnika, brak mocy. Myślę że tak ale akurat dużego doświadczenie nie mam z gazem więc ci nie powiem w 100%

[ Dodano: 24 Maj 2010 09:30 ]
zapytaj GarageBoy, on ma GTI w gazie więc coś ci podpowie :)


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

ThcPiotr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: wt kwie 13, 2010 16:22
Lokalizacja: Turza Wielka (Działdowo)

Post autor: ThcPiotr » pn maja 24, 2010 09:36

ja nie mam gazu śmigam only pb silnik chodzi trochę koślawo na niższych biegach obroty dochodzą do 5,5,-6 tysi z piskiem ale od 4 juz nie ma mocy na wyższych biegach obroty dochodzą tylko do 4 tysi gdy silnik jest ciepły to już nie faluje ale jest jeszcze słabszy

[ Dodano: 26 Maj 2010 15:07 ]
wczoraj wybierając się do miasta miałem zamiar wjechać na diagnostykę
lecz po drodze wciskam pedał w podłogę i jedyne co czuje to palona gumę , myślę sobie naprawiło się ? jeżdżę po mieście i jest ok wiec jadę do sklepu i kupuje świece ngk (miałem nowe lecz jakieś tam "supergaz" wydałem kasę i chce jechać do domu ale auto znowu nie chce iści i problem wraca^^

wymieniłem świece i wyczyściłem kopułkę (na tych 4 stykach bobki jak od spawania ) wytarłem papierem ściernym (500) jest gładkie lecz sa tak jak by, potopione tak jak by trochę lutowanej cyny
na kopułce wyczytałem "Made in Italy" <--- słyszałem że to straszny szajs
auto idzie lepiej obroty dochodzą do 5 tys na 1 i 2 reszty nie sprawdzałem jest znacznie lepiej ale to jeszcze nie to samo wydaje mi się ze problem tkwi w elektryce czasami samochód załapie muła. Pisk nie jest już tak silny

P.S po odłączeniu wtyczki od przepływki jest tak samo jak z sonda lambda ? tez wysyła znormalizowany sygnał ?

proszę o wasze wypowiedzi i sugestie wspólnymi siłami może uda nam się rozwiązać ten problem


MAM JESZCZE PYTANIE CZY JEST JAKIŚ FAN VW GOLFA W OKOLICY DZIAŁDOWA ?

[ Dodano: 27 Maj 2010 10:24 ]
na nowych świecach ngk momentami chodzi na 3 gary
Ostatnio zmieniony śr maja 26, 2010 15:16 przez ThcPiotr, łącznie zmieniany 11 razy.



MeaKulpa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt maja 07, 2010 10:14
Lokalizacja: Toruń

Post autor: MeaKulpa » czw maja 27, 2010 11:40

a sam nie możesz pobawić się z zapłonem? zaznacz sobie na aparacie zapłonowym jak jest ustawiony teraz.. Potem na odpalonym ciepłym silniku pokręć nim delikatnie i zobacz czy silnik chodzi równiej... Ja jak miałem zapłon źle ustawiony to miałem podobne problemy ( tylko, że nic nie piszczało ) potem sam sobie go ustawiłem i chodzi równiutko a moc też ma dużą ;)
Popróbuj bo może to się udać

[ Dodano: 27 Maj 2010 11:41 ]
tym bardziej, że pasek rozrządu był wymieniany a wtedy na pewno powinno się sprawdzić ustawienie zapłonu..



ThcPiotr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: wt kwie 13, 2010 16:22
Lokalizacja: Turza Wielka (Działdowo)

Post autor: ThcPiotr » czw maja 27, 2010 19:49

koledzy dziś wymieniłem kopułkę jest już duża różnica ale to jeszcze nie to
czy źle ustawiony zapłon może wpływać na spalanie (prawie 14 litrów pb)przy spokojnej jeździe i temperaturę silnika przy jeździe 80-100 km na godzinę 90-95 stopni c

jeśli ustawiać to w zakładzie na lampę orientujecie się ile taka usługa może kosztować
(komp cały czas pokazuje 10,5-10,6 litra na setkę czy klepie czy nie nic się nie zmienia)
Ostatnio zmieniony czw maja 27, 2010 19:50 przez ThcPiotr, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw maja 27, 2010 22:42

najpierw sprawdź ustawienie rozrządu czyn jest na znakach (opisy na forum). Ustawienie zapłonu to minuta pracy, pod warunkiem że aparat zapłnowy nie zapiekł się w bloku silnika bo wówczas trzeba dłużej z nim powalczyć żeby zaczął się kręcić.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ThcPiotr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: wt kwie 13, 2010 16:22
Lokalizacja: Turza Wielka (Działdowo)

Post autor: ThcPiotr » czw maja 27, 2010 22:51

no ale sam bez lampy to raczej go nie ustawie no chyba ze macie jakieś pomysły to czekam
na porady

Paweł pytanie jeszcze mam po prostu zdjąć przepływkę itp i osłonę i zobaczyć czy pasek i kola są na tych znakach ta

ale wątpię żeby to był rozrząd bo był wymieniany i problem nadal ten sam, nie w warsztacie tylko u jakiegoś gościa co chałupniczo się tym zajmuje wiec mógł coś pomotać
Ostatnio zmieniony pt maja 28, 2010 01:07 przez ThcPiotr, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt maja 28, 2010 00:42

ThcPiotr pisze:ale wątpię żeby to był rozrząd bo był wymieniany nie w warsztacie tylko u jakiegoś gościa co chałupniczo się tym zajmuje wiec mógł coś pomotać
w tym zdaniu mamy jakąś odwrotną logikę, ale mniejsza z tym , po prostu sprawdź. Wystarczy jak zdejmiesz górną część osłony rozrządu, dopiero jakby trzeba zmieniać pasek rozrządu to trzeba zdjąć koło pasowe wału i dolną część osłony. Zapłon dokładnie bez lampy nie da rady,
mniej więcej przy założeniu że pasek jest dobrze założony i aparat zapłonowy również dobre założony: wyjście z kopułki z kablem na I cylinder jest skierowane na okrągłe złącze przy silniku, ale to tak mniej więcej w razie draki żeby do warsztatu dojechać, lampę stroboskopową ma prawie każdy mechanik, jakieś 2 dychy dasz


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

MeaKulpa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt maja 07, 2010 10:14
Lokalizacja: Toruń

Post autor: MeaKulpa » pt maja 28, 2010 11:08

Rozrząd już Ci kolega powiedział jak mniej więcej sprawdzić jego ustawienie. Ale ja bym Ci proponował zdjęć tą pokrywe rozrządu, wyjąć świece, i teraz górne koło od rozrządu ustawić na znak, wtedy będziesz widział czy dolne też jest na znaku, jeśli jest to wszystko się zgadza a jeśli nie to musisz jechać na ponowne ustawienie rozrządu bo wykończysz samochód.
Nie wiem jak w 2.0 ale u mnie w 1.6 jest różnica pół ząbka, Wtedy reguluje się na zapłonie i proponowałbym Ci na początek sam go ustawić i zobaczyć czy jest różnica.



ThcPiotr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: wt kwie 13, 2010 16:22
Lokalizacja: Turza Wielka (Działdowo)

Post autor: ThcPiotr » pt maja 28, 2010 14:37

rozrząd idealnie co do milimetra ustawiony na znaki

i jeszcze jedno
czy to nie przeszkadza ze te kolo jest łyse gładkie jak kolano żadnych wciec na pasek
http://yfrog.com/af28052010237j

mam jeszcze jedna prośbę czy mógłby mi ktoś podać opis a najlepiej małą fotoporadę jak przestawiać ten zapłon , szukałem dość długo ale nic nie mogłem znaleźć
proszę się nie śmiać :) jak coś palnąłem z mechanika mam styczność od nie całego miecha tak to jestem zielony

[ Dodano: 28 Maj 2010 17:34 ]
ok już się domyśliłem:) zdjąłem kopułkę wrzuciłem 3 bieg pociągnąłem do siebie auto żeby zobaczyć w którą zasuwa palec i w przeciwną zakreciłem całym aparatem prawie pół centa obroty troszkę spore 1200 ale diabeł panowie
niestety końcówka obrotów nadal mulista ale sama końcówka jakieś 1,5 tysia od końca sprawdzę jeszcze iltr paliwa. Pisk pozostał nie mam pojęcia czym jest spowodowany
Ostatnio zmieniony pt maja 28, 2010 15:09 przez ThcPiotr, łącznie zmieniany 2 razy.



damiano1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: ndz mar 14, 2010 21:55
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: damiano1987 » pt maja 28, 2010 22:52

A jak ci działa wspomaganie ? mocno trzeba kręcić kierą czy chodzi lekko? bo te kolo co jest łyse jest od wspomagania i może ci piszczeć właśnie ten pasek przez to ze jest łyse, a to ze ci nie chce się wkręcać to może być przeplywka albo wina sondy lambda bo na bank jest w trybie awaryjnym silnik i ci zalewa gary przez co swiece masz okopcone oraz zwiekszone spalanie. Odłącz sonde lambda i zobacz jak silnik sie zachowuje i jak pracuje i daj znac pozdrawiam :bigok:
Ostatnio zmieniony pt maja 28, 2010 22:59 przez damiano1987, łącznie zmieniany 1 raz.


VW-i jedziesz dalej :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 137 gości