Kontrolka Cisnienia Oleju Wyjeee
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: ndz maja 16, 2010 20:25
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Kontrolka Cisnienia Oleju Wyjeee
a wiec mam taki problem golf 1.4 16v axp z przebiegiem 117tkm na oleju sheel 10w40 bral mi olej nie duzo jak widzialem w porownaniu do innych przypadkow gdzies kolo 1l na 2tys km z czasem zaczol brac coraz wiecej tego oleju wiec znajomy mechanik powiedzial mi zebym zalal 15w40 no i zalalem od tamtego czasu piszcy kontrolka oleju w serwisie sprawdzalem cisnienie i wyskoczylo 1,7 na 2tys obr. przy 80stopni celsjiusza nagrzania silnika czy moze byc to winna oleju?? w serwisie mowili mi zebym wymienil na 10w60 tylko niewiem czy to pomoze?? nie wiem tez czy ma to wspulnego ale tez olej uciekl mi przez bagnet raz ale wiecej to sie nie zdazylo wiec niewiem od czego zaczynac czy wymienic ten olej i zobaczyc jak bedzie chodzic na nim czy odrazu brac sie za remont? dodaje ze samochod cicho chodzi wiec panewki raczej to nie sa
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: ndz maja 16, 2010 20:25
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
to juz wiem gdyz 1. niski stan lub, brak oleju jest to zolta lampkamaryjan pisze:bartas6661, kontrolka "wyje" tylko w trzech wypadkach:
1. niski stan lub, brak oleju
2. brak ciśninia/sprężania
3. uszkodzony czujnik
W Twoim wypadku punkt 1 jak i 3 mozna podarować. Więc niestety ale trzeba w końcu zobaczyć tą NIEWIELKĄ konsumpcje.
i byl sprawdzany 3. uszkodzony czujnik
wiec jest to poz nr 2. tylko to niema nic wspolnego z moimi pytaniami
temat wałkowany 1000 razy na tym forum
proponuje uzyć uzyc szukajki i zakończyc ta dyskusje
ewidentnie nie masz ciśnienia ,a przy takim przebiegu-jesli jest faktyczny za cholere bym sobie nie pozwolił na wlanie oleju mineralnego.
zalej znowu połsyntetyk mobils10w40 i jedez zmierz cisnieie
jesli nie bedzie to czeka cie remont silnika
proponuje uzyć uzyc szukajki i zakończyc ta dyskusje
ewidentnie nie masz ciśnienia ,a przy takim przebiegu-jesli jest faktyczny za cholere bym sobie nie pozwolił na wlanie oleju mineralnego.
zalej znowu połsyntetyk mobils10w40 i jedez zmierz cisnieie
jesli nie bedzie to czeka cie remont silnika
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: ndz maja 16, 2010 20:25
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
dzieki za rade jutro jade zalac castrol 10 w 60wladek78 pisze:temat wałkowany 1000 razy na tym forum
proponuje uzyć uzyc szukajki i zakończyc ta dyskusje
ewidentnie nie masz ciśnienia ,a przy takim przebiegu-jesli jest faktyczny za cholere bym sobie nie pozwolił na wlanie oleju mineralnego.
zalej znowu połsyntetyk mobils10w40 i jedez zmierz cisnieie
jesli nie bedzie to czeka cie remont silnika
[ Dodano: 26 Maj 2010 23:35 ]
zmiana ta oleju mogla zaszkodzic motorowi???
[ Dodano: 26 Maj 2010 23:36 ]
:/maryjan pisze:bartas6661, pytałeś czy :
Moim skromnym zdaniem czeka Cię remont. Tylko staram się nie doradzać w takich sprawach na forum bo mozna się nieźle przejechać.bartas6661 pisze:wymienic ten olej i zobaczyc jak bedzie chodzic na nim czy odrazu brac sie za remont?
- Piotrek 2711
- Ma gadane
- Posty: 172
- Rejestracja: czw kwie 08, 2010 00:51
- Lokalizacja: Brzeg
Jak zalejesz ten castrol to napisz jakie efekty. I jak z ciśnieniem oleju. W sumie moim zdaniem nieznacznie sie podniesie poniewaz jest to olej o wysokiej klasie lepkości ale czy wystarczająco tego niewiem. Ale niezmienia to faktu ze coś sie dzieje z silnikiem i warto by to sprawdzić bo przez takie ciśnienie moze skończyć swój żywot bardzo szybko Pisałeś ze olej ci wywaliło przez bagnet to wtedy mogłeś go troche przytrzec na panewkach lub panewce zrobiło sie ciepło i ciśnienie spadło poniżej normy.Ten castrol jest dość drogi kosztuje ponad 50 zł za litr. Jest to olej do silników bardzo wysilonych termicznie czyli do aut sportowych o dużych mocach. Także nie do wszystkich silników sie on nadaje i jest to olej syntetyczny a wczesniej miałes mineralny tyle ze krótko to nic niepowinno sie stać.
I LOVE MK3
- maryjan
- Gadatliwa bestia
- Posty: 862
- Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
- Lokalizacja: Ostrowite city of country
Nie tyle wymiana co porostu silnik już ma dość. A raczej panewki, może pierścienie... tego nie wiemy bez rozebrania.bartas6661 pisze:zmiana ta oleju mogla zaszkodzic motorowi???
[ Dodano: 26 Maj 2010 23:36 ]
maryjan napisał/a:
bartas6661, pytałeś czy :
bartas6661 napisał/a:
wymienic ten olej i zobaczyc jak bedzie chodzic na nim czy odrazu brac sie za remont?
Moim skromnym zdaniem czeka Cię remont. Tylko staram się nie doradzać w takich sprawach na forum bo mozna się nieźle przejechać.
:/
Fakty są takie, że autko nie zachowuje się normalnie. Plucie olejem przez bagnet jak i konsumpcja znaczna oleju wskazuje jednoznacznie na przytartą panewkę lub/i pierścionki.
Tak jak pisałem wcześniej bez robioru możemy tylko gdybać...
Dziki
- pancerniak665
- Użytkownik
- Posty: 472
- Rejestracja: śr maja 26, 2010 08:24
- Lokalizacja: Olsztyn
u mnie było podobnie co prawda z bagnetu nie rzygało ale kontrolka się paliła jak dodałem gazu.myślałem że to pierścienie albo panewki bo zmieniłem olej mineralny na półsyntetyk czyli rzadszy ale przed rozbiórką silnika sprawdziłem wszystko po kolei czujniki ciśnienia oleju odmę wszystko.i się okazało że przycisnąłem gruchą z przepustnicy odme i czujnik ciśnienia wysokiego błędnie podawał info.poprawiłem odme i wszystko ok
http://img831.imageshack.us/img831/96/abcd0007j.th.jpg
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 277 gości