SZYBKIE pYTANKO

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
hard87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: sob lis 21, 2009 21:00
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

SZYBKIE pYTANKO

Post autor: hard87 » śr maja 26, 2010 17:11

Panowie i panie mam pytanie brat ma mazde mx-3 i odpalił auto przed chwilą zaczęlo coś strzelać koło rozrzadu, i obroty spadły o 750, jakie są objawy kiedy by sie zerwał pasek, czy jest mozliwe że silnik dlaj by chodził mazda to mx-3 1.8 16v 140KM

aha no i sprawdziliśmy taki test: odpalam auto, odkręcam korek wlewu oleju i chlapie,i auto gaśnie, wiec chyba rozrzad jest dobry ale co to może byc?
Ostatnio zmieniony śr maja 26, 2010 17:16 przez hard87, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » śr maja 26, 2010 17:17

po zerwaniu paska nie chodziłby dalej - to po pierwsze.
Strzelanie to pewno napinacz paska skończył zywot ale bez oględzin osobistych ciężko coś doradzić

[ Dodano: 26 Maj 2010 17:18 ]
tylko nie odpalajcie więciej! bo jak sie zerwie to po kosztach poleci jak nic


Dziki

Awatar użytkownika
hard87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: sob lis 21, 2009 21:00
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: hard87 » śr maja 26, 2010 17:21

kolego a czego moze byc przyczyna ze pluje olejem?? i dlaczego chodzi jak disel??
Ostatnio zmieniony śr maja 26, 2010 17:26 przez hard87, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » śr maja 26, 2010 17:30

prawdopodobnie rozrząd przestawiony. Napinacz nie wytrzymał i przestawił conieco w układzie.

Dobrze by było zaprowadzic autko do mechanika, niech rozbierze pokrywę i sprawdzi naciąg jak i ustawienie paska.


Dziki

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr maja 26, 2010 18:49

Bez doświadczenia nie bierzcie się za to sami i nie oddawajcie auta do niedoświadczonego w tym modelu mechanika. To zdaje się model 24V, sa trzy koła do ustawienia, dwie rolki, jeden napinacz, sporo rzeczy do odkręcenia zanim się pozdejmuje pokrywy rozrządu.
Ostatnio zmieniony śr maja 26, 2010 18:50 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
hard87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: sob lis 21, 2009 21:00
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: hard87 » śr maja 26, 2010 20:42

tak Paweł masz racje to 24V brat dowiedział sie że może to jakaś świeca się wypaliła sprawdzimy to, nie bierzemy sie za ten samochód bo tam nawet reki nie widzie wsadzić, niby to rocznik 94, ale za to silnik strasznie rozbudowany :blush:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 256 gości