Śmierdzi benzyna

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Malpaa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt maja 25, 2010 22:17
Lokalizacja: Białystok

Śmierdzi benzyna

Post autor: Malpaa » wt maja 25, 2010 22:25

Witam.
Posiadam vw golfa 1.3 cat (wielopunktowy wtrysk) z instalacja gazowa, problem moj polega na tym ze podczas odpalania strasznie smierdzi benzyna oraz szybko jej ubywa.
Pół zbiornika benzyny starcza na góra 2 tygodnie przy samym odpalaniu.
Jeśli ktos wie o co chodzi badz spotkał sie z takim czymś bardzo prosze o pomoc.



Awatar użytkownika
Prej
Żaneta Driver
Żaneta Driver
Posty: 305
Rejestracja: wt gru 08, 2009 11:16
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Prej » wt maja 25, 2010 23:53

Może być walnięty regulator ciśnienia paliwa.

Miałem podobny problem, w trakcie odpalania i jazdy szło paliwo w system podciśnienia.
Ostatnio zmieniony wt maja 25, 2010 23:55 przez Prej, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
zerohour
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:02
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: zerohour » śr maja 26, 2010 07:21

u mnie jest podobnie za smród paliwa winna jest sonda lambda , podaje fałszywe dane za bardzo wzbogaca mieszankę , paliwa ubywa w oczach i śmierdzi bardzo mocno, jak chodzi na gazie jest super i nic nie czuć .


VW - marka sama w sobie
Obecnie bez VAGa ale wracam do tematu nie bawem :)

Malpaa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt maja 25, 2010 22:17
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Malpaa » śr maja 26, 2010 09:54

Prej pisze:Może być walnięty regulator ciśnienia paliwa.

Miałem podobny problem, w trakcie odpalania i jazdy szło paliwo w system podciśnienia.
Czy po wymianie regulatora wszystko bylo w porzadku ? i ile taki regulator moze kosztowac?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr maja 26, 2010 10:06

poszukaj na szrocie, nówka kosztuje ze 160 za podróbę, ja dałem 8 dych za używany, ale trafiaja się lepsze okazje.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Prej
Żaneta Driver
Żaneta Driver
Posty: 305
Rejestracja: wt gru 08, 2009 11:16
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Prej » śr maja 26, 2010 14:45

Malpaa pisze:Czy po wymianie regulatora wszystko bylo w porzadku ? i ile taki regulator moze kosztowac?

Tak, po wymianie wszystko jest git. Odpala na dotyk, nie śmierdzi benzyną, spalanie też spadło.

Mi kolega z forum sprzedał regulator za 40,- zł. Na Allegro widziałem po 100,- zł.
W necie widziałem firmy sprzedające zregenerowane regulatory za około 180,- zł.
Musisz znać numer części. Według ETKA w Twoim NZ jest taki sam regulator jak w moim RV, czyli 037 133 035 dający ciśnienie 3 bar.

TUTAJ masz linkę do regenerowanego.

Z tego co wiem kolega ManiekGLS miał taki na sprzedaż. Może się dogadacie.
Ostatnio zmieniony śr maja 26, 2010 15:00 przez Prej, łącznie zmieniany 3 razy.



Malpaa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt maja 25, 2010 22:17
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Malpaa » śr maja 26, 2010 15:41

Prej pisze:
Malpaa pisze:Czy po wymianie regulatora wszystko bylo w porzadku ? i ile taki regulator moze kosztowac?

Tak, po wymianie wszystko jest git. Odpala na dotyk, nie śmierdzi benzyną, spalanie też spadło.

Mi kolega z forum sprzedał regulator za 40,- zł. Na Allegro widziałem po 100,- zł.
W necie widziałem firmy sprzedające zregenerowane regulatory za około 180,- zł.
Musisz znać numer części. Według ETKA w Twoim NZ jest taki sam regulator jak w moim RV, czyli 037 133 035 dający ciśnienie 3 bar.

TUTAJ masz linkę do regenerowanego.

Z tego co wiem kolega ManiekGLS miał taki na sprzedaż. Może się dogadacie.

Własnie jak pytałem sie mechanika ktory robił mi przeglad gazu dlaczego mi na benzynie samochod gaśnie, długo kreci to powiedzial tez ze moze to byc regulator cisnienia paliwa. Zaśpiewali mi tam cene tez cos okolo 180zl ale ze nie mialem pieniedzy to nie inwestowałem w to. Teraz samochod bardzo długo kreci, czasem zdazy sie ze wogole nie odpali albo odpali i za chwilke zgaśnie. Jednak jak bylem u nastepnego mechanika sprawdził mi cisnienie paliwa to wszystko było ok.
Jak znajde regulator gdzies na szrocie to kupie, jak nie to bede musial wydac wiecej na nowy i miec problem z głowy.



Awatar użytkownika
Prej
Żaneta Driver
Żaneta Driver
Posty: 305
Rejestracja: wt gru 08, 2009 11:16
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Prej » śr maja 26, 2010 15:46

Malpaa pisze:Własnie jak pytałem sie mechanika ktory robił mi przeglad gazu dlaczego mi na benzynie samochod gaśnie, długo kreci to powiedzial tez ze moze to byc regulator cisnienia paliwa. Zaśpiewali mi tam cene tez cos okolo 180zl ale ze nie mialem pieniedzy to nie inwestowałem w to. Teraz samochod bardzo długo kreci, czasem zdazy sie ze wogole nie odpali albo odpali i za chwilke zgaśnie. Jednak jak bylem u nastepnego mechanika sprawdził mi cisnienie paliwa to wszystko było ok.
Jak znajde regulator gdzies na szrocie to kupie, jak nie to bede musial wydac wiecej na nowy i miec problem z głowy.

Mi też Jetta długo kręciła i odpalała tylko ze wciśniętym gazem.

Poszukaj na forum, może ktoś ma. Poza tym poluj na Allegro, czasami tam są.

Uważaj tylko aby kupić z właściwym numerem części. Na końcu numeru nie może być litery, to już jest inny typ regulatora.



Malpaa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt maja 25, 2010 22:17
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Malpaa » śr maja 26, 2010 15:52

Ok. Dziekuje za pomoc. Niedlugo polatam po złomach popatrze tego regulatora i po wymianie napisze co i jak.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 297 gości