1.6 SR i wasze problemy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
kedzior303, Skoro mówisz że obroty rosną a samochód nie jedzie to może masz przypalone już sprzęgło. Im więcej gazu tym wolniej się buja.
dimmer, A pewne auto to możesz kupić od kogoś znajomego lub z rodziny wtedy wiesz co się z nim mogło dziać. Bo tak jak mówi kolega W_I_T_E_K z komisu to raczej porządnego auta nie trafisz. A może warto zainwestować w swój silnik, wymienić pierścienie uszczelniacze i będzie chodził jak zegarek.
dimmer, A pewne auto to możesz kupić od kogoś znajomego lub z rodziny wtedy wiesz co się z nim mogło dziać. Bo tak jak mówi kolega W_I_T_E_K z komisu to raczej porządnego auta nie trafisz. A może warto zainwestować w swój silnik, wymienić pierścienie uszczelniacze i będzie chodził jak zegarek.
Ostatnio zmieniony ndz maja 23, 2010 14:06 przez pszmiel, łącznie zmieniany 1 raz.
- kedzior303
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: wt gru 02, 2008 18:38
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Sprzęgło jest nowe miesiąc po wymianie...to jest takie uczucie jakby paliwa za mało dostawał....pedał gazu to w sumie tak jakby działał tylko w 1/4 jak sie go dalej wciska to nie ma reakcji....
Ostatnio zmieniony ndz maja 23, 2010 17:07 przez kedzior303, łącznie zmieniany 1 raz.
- W_I_T_E_K
- ...
- Posty: 461
- Rejestracja: czw lip 24, 2008 22:02
- Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
- Kontakt:
Nie paliwa tylko tlenukedzior303 pisze:Sprzęgło jest nowe miesiąc po wymianie...to jest takie uczucie jakby paliwa za mało dostawał....pedał gazu to w sumie tak jakby działał tylko w 1/4 jak sie go dalej wciska to nie ma reakcji....
00635 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: Before CAT
37-00 - Faulty
00525 - Oxygen Sensor (G39)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
wymiana pierscieni wchodziła w gre dopóki nie wyszło ze to nie pierscienie a tuleje sa trafione....jak robili mi uszczelke sprawdzali i pierscienie miały byc dobre nie wytarte
Ostatnio zmieniony ndz maja 23, 2010 17:37 przez dimmer, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!
- W_I_T_E_K
- ...
- Posty: 461
- Rejestracja: czw lip 24, 2008 22:02
- Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
- Kontakt:
Taka sama sytuacja jak u mojego braszki w golfie. Niemcowi wywaliło uszczelke pod głowicą i tak z tym jezdził a po pewnym czasie kupił go jakiś polaczek z komisu a brszka dał sie naciać. Golf stał a w jednym cylindrze stał płyn chłodniczy. Po pewnym czasie porobiły się wżery i brał od groma oleju. Po zdjęciu głowicy nie opłacało się juz ponownie zakładać.dimmer pisze:wymiana pierscieni wchodziła w gre dopóki nie wyszło ze to nie pierscienie a tuleje sa trafione....jak robili mi uszczelke sprawdzali i pierscienie miały byc dobre nie wytarte
Braszka kupił inny silnik z A3 2001 roku z rozbitego anglika. Chodzi jak ta lala.
Skrzynia... 1.6 SR
Witam!
Panowie rozsypala mi sie skrzynia w piatek, sito sie z niej zrobilo...
Czy moze ktos polecic jakies miejsce na Mazowszu gdzie mozna kupic od kogos zaufanego skrzynie...??
Slyszalem jeszcze ze od Audi A3 pasuje, czy to prawda...?Chodzi o to zeby zejsc z kosztow, to co widze na allegro to ceny przyprawiaja mnie o zawal...
Prosze o jakies rady odnosnie zakupu...
Dzieki i Pozdrawiam!
Panowie rozsypala mi sie skrzynia w piatek, sito sie z niej zrobilo...
Czy moze ktos polecic jakies miejsce na Mazowszu gdzie mozna kupic od kogos zaufanego skrzynie...??
Slyszalem jeszcze ze od Audi A3 pasuje, czy to prawda...?Chodzi o to zeby zejsc z kosztow, to co widze na allegro to ceny przyprawiaja mnie o zawal...
Prosze o jakies rady odnosnie zakupu...
Dzieki i Pozdrawiam!
Smerek84
Jazz_Blue pisze:Każda skrzynia ma swój kod, np DLP, DUU, DUV z A3 też pasują jeśli będą miały któryś z pasujących do naszego modelu kod, a co do cen na Alle... to są to ceny na które musisz się nastawić, bo tyle niestety kosztują używki...
Jak zobaczylem te ceny to malo co zawalu nie dostalem... delikatna przesada.
Slyszalem jeszcze ze w ktoryms roku wychodzi jakies wadliwe czy cos..., cos slyszeliscie??
Znalazlem cos takiego mozecie zerknac i doradzic... nie chce sie na mine w...
http://moto.allegro.pl/item1039661741_s ... szawa.html
Smerek84
najlepszy patent według mnie to wrzucenie skrzyni od vw 1.9sdiSmerek84 pisze:Dla mnie jest juz za pozno, ze skrzyni zrobilo sie sito
pasuje bez problemu, ma opinie pancernej, pasuje na zasadzie p&p
a po takiej przekładce osiągi na dwóch pierwszych biegach masz takie że hej, a na 5 biegu 4tys.km. osiągasz przy prędkości 160km/h
jak dla mnie same plusy
Zauważyłem w moim AKL zardzewiałą rurkę (zaznaczoną na zdjęciu). Wąż idzie do zbiornika z płynem chłodzącym. Rurka nie jest jeszcze dziurawa na wylot, ale w miejscu połączenia z gumowym wężem jest najbardziej przeżarta być może na wylot ale tego nie widzę.
Pytanie.
Czy wymienić rurkę? co się może stać w przypadku pojawienia się dziury w tym wężu / rurce?
Na zdjęciach AKL z rocznika 1999 widzę że to standard (jeśli chodzi o skode)
Pytanie.
Czy wymienić rurkę? co się może stać w przypadku pojawienia się dziury w tym wężu / rurce?
Na zdjęciach AKL z rocznika 1999 widzę że to standard (jeśli chodzi o skode)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 341 gości