Padl komputer Digifant II. Jaki w zamian?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- jarnes
- Mały gagatek
- Posty: 82
- Rejestracja: wt lis 06, 2007 21:31
- Lokalizacja: Piotrków / Wrocław
- Kontakt:
Padl komputer Digifant II. Jaki w zamian?
witam
mam komputer digifant II 037 906 022 E, który niestety nie działa. Czy w zamian muszę wsadzić identyczny czy mogę z takimi samymi cyferkami ale innymi literkami na końcu, które były dedykowane do innych silników. Mam silnik 1.8 8V- oznaczenie PB, rocznik 88'.
Proszę o pomoc.
mam komputer digifant II 037 906 022 E, który niestety nie działa. Czy w zamian muszę wsadzić identyczny czy mogę z takimi samymi cyferkami ale innymi literkami na końcu, które były dedykowane do innych silników. Mam silnik 1.8 8V- oznaczenie PB, rocznik 88'.
Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony pn mar 30, 2009 14:19 przez jarnes, łącznie zmieniany 1 raz.
mój GTI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=164606
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=164606
n2oszaman, napewno końcówka AM i CT a reszty nie pamiętam.
W każdym razie jak pieprzy Ci się sonda i nie chce Ci sie znowu kupowac sondy, to sprzedajesz kompa kupujesz z PB i masz spokoj :>
W każdym razie jak pieprzy Ci się sonda i nie chce Ci sie znowu kupowac sondy, to sprzedajesz kompa kupujesz z PB i masz spokoj :>
Ostatnio zmieniony pn mar 30, 2009 19:20 przez chosen, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
No właśnie tego się bałem że tylko TX może go zastapić. Problem polega na tym ze zalewa go na zimnym jak i na ciepłym... kompci na czarno benzyną i silnik się krztusi. Po rozgrzaniu troszkę lepiej. Wymieniłem sondę przepływkę czujnik temp został komp. A ostatnio nawet nie pali dobrze - trzeba długo kręcić ale zapala.
Paweł Marek może wiesz gdzie takiego kompa można dostać??
Paweł Marek może wiesz gdzie takiego kompa można dostać??
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Sprawdź zmasowanie komputera po pierwsze, bo co prawda nie jestem pewien ale nie widze powodu żeby silnik nie chodził z tym drugim komputerem, w końcu listwa wtryskowa, przepływomierz i reszta czujników się nie zmieniły więc szukaj kłopotu gdzie indziej, np w regulatorze ciśnienia paliwa (benzyny w jego weżyku ma nie być) . Albo niesprawnym przepływomierzu czy czujniku temperatury - instrukcje kontroli na forum. Natomiast gdyby wtryskiwacze były non stop otwarte to owszem - awaria kompa.
Kompa szukaj znajdziesz łatwo od SEATA, PASKA, Golfa GTI czy Vento z silnikami 2E
Kompa szukaj znajdziesz łatwo od SEATA, PASKA, Golfa GTI czy Vento z silnikami 2E
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Silnik z drugim kompem chodził ale nie za dobrze koło 2-3 tys strasznie mulił a dopiero powyżej zaczynało być ok.
Jeśli chodzi o przepływkę sondę i czujnik to wszystko nowe więc raczej sprawne.....
Hmm zmasowanie kompa?? Gdzie tego szukać i jak to sprawdzić??
Co do kompa to właśnie szukam od kilku tygodni i nie widziałem na żadnym portalu ani u mechaników takiego jak mam z T bądz TX ;/
Jeśli chodzi o przepływkę sondę i czujnik to wszystko nowe więc raczej sprawne.....
Hmm zmasowanie kompa?? Gdzie tego szukać i jak to sprawdzić??
Co do kompa to właśnie szukam od kilku tygodni i nie widziałem na żadnym portalu ani u mechaników takiego jak mam z T bądz TX ;/
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Eternity, moim zdaniem komp nie jest winien. Chodziło mi o dobra masę dochodząca do kompa kablami brązowymi. Sprawdź raczej ustawienie rozrządu i zapłonu. Mulenie z kopem na wysokich obrotach jest typowe dla zbyt wyprzedzonego zapłonu, ew. z przestawionym rozrządem (złe ustawienie paska rozrzadu, lub odpkukać to co mi sie własnie niedawno trafiło - ściecie klina na wale.). A przepływki nowej to chyba nie masz bo z 2000 kosztuje, tylko założyłeś używkę, to trzeba ją sprawdzić voltomierzem.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 340 gości