silnik gaśnie przy max. skręceniu kół

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
janekzawo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pn lip 13, 2009 15:25
Lokalizacja: prudnikowo

silnik gaśnie przy max. skręceniu kół

Post autor: janekzawo » sob maja 22, 2010 15:17

Co to może być: czasami gaśnie mi silnik ( 1,6 AEE) przy maksymalnym skręceniu kół- szczególnie przy parkowaniu (na małych obrotach). Macie pomysł co to może być?



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » sob maja 22, 2010 15:49

Sprawdź wspomaganie, ilość płynu, stan paska i jego naciąg. Ogólnie mimo wszysto pompa wspomy nie lubi dociągania na maksa.



Awatar użytkownika
cinekban87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: czw lut 05, 2009 19:52
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: cinekban87 » sob maja 22, 2010 16:01

nie dobijaj do konca kiery bo pompa wspomy Ci wyjdzie,


Passat B3 1.8 Rp 90 Rip
Polo II 1.4 92 Rip
Golf III 1.6 94 Sprzedany :[
Scirocco II 1.8 88 Rip
Scirocco II 1.8 90

Awatar użytkownika
Leni121
Misia:*
Misia:*
Posty: 276
Rejestracja: śr sie 02, 2006 11:20
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Leni121 » sob maja 22, 2010 17:18

jak jest taki opór to raczej pompa już ma ostatnie swoje chwile życie zobacz czy Ci nie cieknie z pompy lub tak jak koledzy wyżej napisali sprawdź pasek jego naciąg i ilosc plynu chyba ze dawno nie wymieniales plynu to moze lepiej wymień na nowy :)



Awatar użytkownika
janekzawo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pn lip 13, 2009 15:25
Lokalizacja: prudnikowo

Post autor: janekzawo » sob maja 22, 2010 18:02

Pompa nie cieknie ,ciężko nie chodzi, poziom jest OK, może ten płyn bo auto mam 5 lat i ja go nie wymienałem. DZIĘKI ZA ODPOWIEDŹ.

[ Dodano: 22 Maj 2010 18:10 ]
Mam jeszcze pytanie ewentualnie czy można ten płyn samemu wymienić , jaki płyn, ile kosztuje i jak spuścić stary płyn no i jak nalać żeby było dobrze. :D



Awatar użytkownika
Leni121
Misia:*
Misia:*
Posty: 276
Rejestracja: śr sie 02, 2006 11:20
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Leni121 » sob maja 22, 2010 18:23

najpierw powiedz jaki masz plyn zielony czy czerwony ??? wymiana nie jest zbyt skomplikowana trzeba tylko po wszystkim odpowietrzyć układ



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » sob maja 22, 2010 18:24

janekzawo, w wszukiwarce jest dużo tematów na ten temat. Dość prosta sprawa.

http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl



Awatar użytkownika
janekzawo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pn lip 13, 2009 15:25
Lokalizacja: prudnikowo

Post autor: janekzawo » sob maja 22, 2010 19:28

mam zielony płyn a co to za różnica?



Andrzej1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 10:57
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Andrzej1 » sob maja 22, 2010 19:45

Witam.
Temat się już przewijał wielokrotnie.Skręt kół do oporu to duże obciążenie dla zimnego
silnika.To normalne ,ale zgasnąć nie powinien gdy ma prawidłowe obroty na biegu
jałowym.
Pozdrawiam.Andrzej.



Awatar użytkownika
Leni121
Misia:*
Misia:*
Posty: 276
Rejestracja: śr sie 02, 2006 11:20
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Leni121 » sob maja 22, 2010 20:01

janekzawo pisze:mam zielony płyn a co to za różnica?
taka ze jak bedziesz kupowal to kub zielony najlepiej orginalny VW lub zamiennik febi :) co do wymiany to przy pompie wspomagania odkrecasz wezyk spuszczasz zakladasz wezyk i zalewasz i uklad odpowietrzasz :) okolo litra wchodzi płynu dokladnie nie pamietam ile poszukaj na forum jest masa tego typu tematów :bigok:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 387 gości