O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Ile razy gaznik w VW doprowadzil Cie do rozstroju nerwowego :) ??

Czas głosowania minął ndz cze 11, 2006 00:27

ani razu
7
37%
1-5 razy
7
37%
6-10 razy
0
Brak głosów
stracilem rachube :)
3
16%
nawet nie chce mi sie nad tym zastanawiac :)
2
11%
 
Liczba głosów: 19

SiNi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt cze 30, 2009 09:34
Lokalizacja: prawie z Częstochowy

Post autor: SiNi » ndz maja 16, 2010 09:55

Nie dziękuj. Zrobisz to jak zacznie Ci wachę lać tam gdzie trzeba :bigok:


Politycy są ludźmi nazbyt głupimi, aby można przewidywać ich postępki rozumowaniem - Stanisław Lem "Szpital Przemienienia"

Awatar użytkownika
lebiega
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt wrz 21, 2007 20:04
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: lebiega » czw maja 20, 2010 12:48

Informacyjnie dla Gdańszczan i okolicy - wczoraj zezłomowałem swoje jeździdełko (podłoga nie nadawała sie do wymiany) ;-) . Pod maską można dostac sprawnego, kompletnego i wyregulowanego Webera wraz z kryzą i z kompletną adaptacją filtra powietrza ;-)

Namiary na złomowiec:
Złomowiec "Stacja Demontażu Pojazdów", Gdańsk, Ul. Lęborska 1A


Golf 2 [1,6 benz] - na nim ćwiczę ;-)
A wożę się Roverem ;-)

SiNi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt cze 30, 2009 09:34
Lokalizacja: prawie z Częstochowy

Post autor: SiNi » czw maja 20, 2010 21:58

No i kolejne problemy. Otóż zaczęło mi ostro gwizdać. Wyglądało na to, że między kolektorem a kryzą wydmuchało mi uszczelkę, ale okazało się, iż silikon puścił pod uszczelką (kiepsko odtłuściłem kolektor).

Gaźnik cały mokry z zewnątrz od wachy :grrr:, więc myślę, że zawór iglicowy nie trzyma, ale jest OK. No i teraz ma pytanko, bo jedna sprawa mnie zaniepokoiła. Wydaje mi się, iż w jednym miejscu brakuje otworu w uszczelce pod pokrywą pływakową. Daję foty z zaznaczeniami by pokazać o co mi chodzi.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

No i co z tym fantem? Mnie się wydaje, że w zaznaczonym miejscu w uszczelce powinien być otwór, bo w takim wypadku po co te mechanizmy w gaźniku.

Aha. To co zaznaczyłem na fotce w pokrywie pływaka wyleciało mi i nie wiem czy znalazłem wszystkie części. Otóż znalazłem tłoczek, sprężynkę i to co widać na fotce. Wszystko znalazłem, czy jeszcze czegoś mi brakuje? Jeżeli tak, to dajcie fotkę tego bo inaczej nie mam szans na znalezienie, bo za duży bałagan mam w miejscu gdzie mi to upadło.


Politycy są ludźmi nazbyt głupimi, aby można przewidywać ich postępki rozumowaniem - Stanisław Lem "Szpital Przemienienia"

wozak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn sty 18, 2010 20:37
Lokalizacja: toki

Post autor: wozak » sob maja 22, 2010 15:22

ustawiłem wszystko na znaki, zapłon na sluch przy właczonym zapłonie (krecenie rozdzielaczem do momentu pstyku przy ustawionych znakach) i lipton auto sie dlawi przy dodawaniu gazu, dolot jest na storzku jak sciagne storzek i przytkam rure to jak by sie lepiej wkrecal, auto było zagrzane bo wentylator sie właczył



Awatar użytkownika
gacus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 222
Rejestracja: pt lip 04, 2008 23:30
Lokalizacja: Pyrzowice

Post autor: gacus » sob maja 22, 2010 17:57

SiNi pisze:w zaznaczonym miejscu w uszczelce powinien być otwór
nie ma tam otworu.mechanizm,który widzisz ponizej tej uszczelki,to tłoczek z ssania.
SiNi pisze:w pokrywie pływaka wyleciało mi i nie wiem czy znalazłem wszystkie części
niestety w moim 2 gaźniku nie mam tego kompletnego.pozostaje Ci poszukać w sieci,lub poskładać to co masz ;)
SiNi pisze:Gaźnik cały mokry z zewnątrz od wachy :grrr:
moze pływak dziurawy i tonie ?
wozak, może podnieś poziom paliwa w komorze pływakowej ? hmm ..


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3818226#3818226

SiNi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt cze 30, 2009 09:34
Lokalizacja: prawie z Częstochowy

Post autor: SiNi » sob maja 22, 2010 19:40

gacus, pływak sprawdzony, delikatnie obniżyłem górny poziom - może to pomoże. Dzięki.

wozak, a nie ciągnie Ci gdzieś lewego powietrza? Wygląda jakby za dużo powietrza dostawał lub za mało wachy. Z drugiej strony jak masz zrobiony dolot, może za krótki i za gruba rura. Ustawienie zapłonu gdy masz rozrząd na znaki daje taki efekt, że dobrze odpali i da radę dojechać na ustawienie zapłonu. Przy takim ustawieniu nie będzie Ci ciągnął jak trzeba. Sprawdź czy nie ciągnie lewego powietrza.


Politycy są ludźmi nazbyt głupimi, aby można przewidywać ich postępki rozumowaniem - Stanisław Lem "Szpital Przemienienia"

wozak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn sty 18, 2010 20:37
Lokalizacja: toki

Post autor: wozak » sob maja 22, 2010 20:51

mogł bym powiedziec ze jak walek byl przestawiony o dwa zabki to lepiej chodzil :) teraz to on lepiej chodzi jak sciagne storzek i zatkam dolot, dolot zrobiony z puszki od bisa (montaz na gazniku) + rura 50 mm o dlugosci gdzies 30cm i storzek do pojemnosci 1.8, auto narazie nigdzie sie nie porusza bo rozebrane i trwaja prace karoseryjne, tak ze z zaplonem nigdzie nie podjade, jutro zapodam fote dolotu



SiNi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt cze 30, 2009 09:34
Lokalizacja: prawie z Częstochowy

Post autor: SiNi » sob maja 22, 2010 23:19

To spróbuj delikatnie przyspieszyć zapłon i zobacz czy będzie poprawa.

Sprawdź też poziom wachy w komorze pływakowej.

----edit----

No i kurde u mnie sprawa problemu z zapłonem się wyjaśniła. Podciśnieniowy przyspieszacz zapłonu padł. Dodatkowo śrubka od mieszanki na wolnych przepuszcza powietrze, a i przepustnica się do końca nie domyka - potrzebny szlif gaziora w jednym miejscu.
Ostatnio zmieniony ndz maja 23, 2010 22:53 przez SiNi, łącznie zmieniany 1 raz.


Politycy są ludźmi nazbyt głupimi, aby można przewidywać ich postępki rozumowaniem - Stanisław Lem "Szpital Przemienienia"

wozak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn sty 18, 2010 20:37
Lokalizacja: toki

Post autor: wozak » pn maja 24, 2010 11:29

u mnie dolot wyglada tak srednica 50mm na calosci

Obrazek

a plywak to na jaka wysokosc ustawic
8-14,5
5-13,5
tak gdzies w googlowalem :)
u mnie plywak wisial na 16mm



SiNi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt cze 30, 2009 09:34
Lokalizacja: prawie z Częstochowy

Post autor: SiNi » pn maja 24, 2010 18:38

Heh. Jeśli chodzi o pływak to ustawiasz 2 poziomy, a nie w zakresie jak to zrozumiałeś. Otóż pierwsza wartość to górny poziom, a druga to dolny.

Jak sobie weźmiesz pokrywę pływaka ustawisz pionowo, to między nią, a pływakiem powiedzmy ma być te 8 mm - górny poziom. Gdy pokrywa jest poziomo to między nimi ma być 14 mm - dolny poziom. Wartości oczywiście wzięte tylko dla przykładu. Ile dokładnie mm jest łatwo wyznaczysz wiertłem o zadanej średnicy - wkładasz między pokrywę, a pływak, bo na oko, czy linijką nie da rady dobrze zmierzyć. Ustawiasz bez uszczelki jak bierzesz wartości książkowe.

Teraz do rzeczy. Dolny poziom nie jest ważny jeżeli nie jeździsz na gazie. Warto go ustawić, żeby nie spadał na samo dno, ale jak pompka dobrze pompuje to nie ma problemu. Górny poziom zaś musisz ustawić tak by Ci dobrze ciągnął przy bucie w podłodze (wachy mu nie może braknąć), ale nie może się wacha przelewać by z rozpylaczy kapało. U mnie w tym momencie jest około 10 mm (górny poziom), a że nie mam gazu to dolnym się nie bawiłem - ciągnie dobrze i nie przelewa się, a jak był nieco wyższy (6-8 mm na oko :grin:) to się co nieco przelewało.
Jak przejrzysz ten temat w całości to dojdziesz do zmagań użytkownika bandyta mk1love z gaźnikiem. U niego wartości książkowe tylko powodowały same problemy. Dopiero ustawienie pływaka "na oko" dało świetne efekty.

----edit----
Dolot raczej nie powinien sprawiać problemu, więc pływak.
Ostatnio zmieniony pn maja 24, 2010 18:47 przez SiNi, łącznie zmieniany 1 raz.


Politycy są ludźmi nazbyt głupimi, aby można przewidywać ich postępki rozumowaniem - Stanisław Lem "Szpital Przemienienia"

wozak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn sty 18, 2010 20:37
Lokalizacja: toki

Post autor: wozak » wt maja 25, 2010 16:12

poskladalem wszystko dysze paliwe i dysze powietrza wyczyscilem przedmuchalem plywak na jakies 9mm w pionie, w poziomie jakies 13mm, zaplon lekko przyspieszony i na ssaniu lepiej mi sie wkreca niz na wolnych obrotach, na wolnych to tak powoli musze go rozkercac i dopiero wtedy but na calosc, chyba tak zostawie narazie skupie sie na budzie a jak skoncze bude to wybiore sie gdzies na ustawienie zaplonu i wtedy zobacze jak to bedzie



SiNi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt cze 30, 2009 09:34
Lokalizacja: prawie z Częstochowy

Post autor: SiNi » śr maja 26, 2010 08:33

Teraz przynajmniej wiesz, że pływak jest dobrze, bo jak na ssaniu mu buta wciśniesz i nie brakuje mu wachy to luz. Albo jak piszesz zapłon nie do końca poprawnie ustawiony, albo mieszanka na wolnych kiepsko ustawiona i dlatego od samego dołu nie ciągnie jak należy.


Politycy są ludźmi nazbyt głupimi, aby można przewidywać ich postępki rozumowaniem - Stanisław Lem "Szpital Przemienienia"

Jenc_Braun
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt maja 28, 2010 22:07
Lokalizacja: Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Jenc_Braun » pt maja 28, 2010 22:27

Hurra
Mój gaznik pierburg 2 ee tez zjadł mi nerwów.Na szczęscie dzisiaj zmieniłem gaznik na 2e3 i wszystko gra.Bardzo prosto mozna go podłączyć i cała elektryka w śmietnik.Mój problem zaczął się od falujących obrotów.Wymieniłem kable świece filtry i nic .Wymieniłem gaznik i nic.Byłem u kilki pseudo fachowców i nic.Kupiłem gażnik 2e3 poświęciłem 2 godz i po problemie.Teraz mam dwa gazniki 2ee do sprzedania :cool: Jeżeli chcesz pomocy to pomoge pisz na gg.2510434


Jenc_Braun

MacGregor1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz lis 15, 2009 11:32
Lokalizacja: Białystok

Post autor: MacGregor1 » sob maja 29, 2010 02:10

Witam wszystkich!
Jestem po przejściach i problemach związanymi z eksploatacją gaźnika Pierburg, po wielu próbach w końcu udało mi się go ujarzmić.
Wcześniej przygotowałem się do wymiany go na gaźnik z FSO.
Dorobiłem kryzę na frezarce CNC, zdobyłem idealny gaźnik z Poloneza.

Mam pytanie może ktoś będzie zainteresowany kryzą i gaźnikiem. Z miłą chęcią odsprzedam to komuś potrzebującemu.

Nieaktualne.

Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony ndz cze 27, 2010 01:15 przez MacGregor1, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 252 gości