problem ze smarowaniem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
problem ze smarowaniem
Witam!
Posiadam golfa 1.4 LPG ostatnio wracając z pracy zapaliła mi się kontrolka oleju po sprawdzeniu i dolaniu oleju po paru km znowu się zapaliła.Pojechałem do mechanika zobaczyłem,że cała misa oblana więc wymienił mi uszczelkę i olej.na drugi dzień sprawdziłem stan oleju w silniku było dobrze.dzisiaj jadąc w zakrętach znowu zapaliła się kontrolka dolałem oleju i zobaczę co dalej..
macie jakieś pomysły co może być przyczyną?co może padać?
Posiadam golfa 1.4 LPG ostatnio wracając z pracy zapaliła mi się kontrolka oleju po sprawdzeniu i dolaniu oleju po paru km znowu się zapaliła.Pojechałem do mechanika zobaczyłem,że cała misa oblana więc wymienił mi uszczelkę i olej.na drugi dzień sprawdziłem stan oleju w silniku było dobrze.dzisiaj jadąc w zakrętach znowu zapaliła się kontrolka dolałem oleju i zobaczę co dalej..
macie jakieś pomysły co może być przyczyną?co może padać?
-
- Mały gagatek
- Posty: 66
- Rejestracja: pt lis 13, 2009 22:56
- Lokalizacja: SRC
- Kontakt:
rozumiem ze dolewałes bo bylo malo
no to proste albo wyciek uszczelka jakas glowica miska pokrywa zaworow ktorys simerring lub poprostu pozwala sobie na lyczek oleju tylko taką ilosc w takim czasie to malo prawdo podobne chociaz mialem przypadek ze auto bralo ok 0.5 litra na 100 km trzabe tylko popatrzec gdzie krwawi silniczek
no to proste albo wyciek uszczelka jakas glowica miska pokrywa zaworow ktorys simerring lub poprostu pozwala sobie na lyczek oleju tylko taką ilosc w takim czasie to malo prawdo podobne chociaz mialem przypadek ze auto bralo ok 0.5 litra na 100 km trzabe tylko popatrzec gdzie krwawi silniczek
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=283325[/url]
- bieniek1984
- Gadatliwa bestia
- Posty: 959
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
- Lokalizacja: elblag
- Kontakt:
mój kolega co kupił moje polo też ma/miał też taki problem. Mówi że czasem nawet jak samochód stanie pod skosem to też wyskakuje kontrolka. Doradziłem mu jak evilenko, żeby sprawdził smok, potem pompe oleju. Mam nadzieje że udało mu się to zrobić. Powiem że miał objawy jak u ciebie tylko nie miał wycieków jako takich. Ciśnienie ok
jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;
Witam właśnie wróciłem od mechanika ciśnienie na wolnych obrotach spadało do 0 a jak zwiększał gaz wzrastało do 2,3.Powiedział,że to beznadziejnie i prawdopodobnie panewki się skończyły..a jak wy myślicie??czy opłaca się to robić?
z innej beczki..
Czy problem może być od filtra oleju?
Jak sprawdzić ten czujnik?omomierzem ile ma mieć?
macie jakieś wskazówki?muszę pojeździć do nowego roku
z innej beczki..
Czy problem może być od filtra oleju?
Jak sprawdzić ten czujnik?omomierzem ile ma mieć?
macie jakieś wskazówki?muszę pojeździć do nowego roku
- Piotrek 2711
- Ma gadane
- Posty: 172
- Rejestracja: czw kwie 08, 2010 00:51
- Lokalizacja: Brzeg
Niesądze ze az taki filtr moze obniżyc ciśnienie ale nie do zera.Damian797 pisze:Czy problem może być od filtra oleju?
Czujnika już niemusisz sprawdzać ponieważ już jest wszystko jasne skoro niema ciśnienia i i ci sygnalizuje to znaczy ze działa poprawnie.Jak sprawdzić ten czujnik?omomierzem ile ma mieć?
Powiem tak ja wolałem zrobić ponieważ mam zamiar pojeżdzić jeszcze pare lat. Wszystko zależy od ciebie jak długo masz zamiar nim jezdzić jezeli juz niedługo do lepiej kupić jakiś silnik wmiare sprawny jak najtaniej i sprzedać.Damian797 pisze:Witam właśnie wróciłem od mechanika ciśnienie na wolnych obrotach spadało do 0 a jak zwiększał gaz wzrastało do 2,3.Powiedział,że to beznadziejnie i prawdopodobnie panewki się skończyły..a jak wy myślicie??czy opłaca się to robić?
I LOVE MK3
- Piotrek 2711
- Ma gadane
- Posty: 172
- Rejestracja: czw kwie 08, 2010 00:51
- Lokalizacja: Brzeg
Koszta to zależy gdzie i kto bedzie robił. Ja rozbierałem sam i składałem mechanik moze wziąć pare stówek za składanie silnika a jezeli chodzi o same części i regeneracje to w przypadku złużycia panewek to w koszta wchodzą szlify czopów wału i bodajże przefrezowanie korbowodów załozenie nowych nawymiarowych panewek nowych uszczelniaczy wału no i uszczelka miski olej i filtr oleju. Koszt ok od 700 do 1000 zł powinieneś sie zmieścić niewiem ile mechanik weżmie za składanie silnika. I wszystko też zależy za ile ci szlifierz zrobi tą regeneracje bo ceny też są rózne. Ale myśle ze to jeszcze nie taka tragedia.
[ Dodano: 29 Maj 2010 12:39 ]
Ale ten twój mechanik te 250 zł weżmie oczywiście za sam demontaż i montaż silnika bo niesądze ze za całą robocizne.
[ Dodano: 29 Maj 2010 12:39 ]
Ale ten twój mechanik te 250 zł weżmie oczywiście za sam demontaż i montaż silnika bo niesądze ze za całą robocizne.
I LOVE MK3
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 280 gości